PT Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Edit; Han kom, så og dro igjen. He came, he saw, he ... left. *Skuffet over Mikael* Han tok ikke ned siden, og den brukes faktisk aktivt. Det er minst ett nytt spill på siden siden han fortalte om problemet. Endret 22. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 *Skuffet over Mikael* Han tok ikke ned siden, og den brukes faktisk aktivt. Det er minst ett nytt spill på siden siden han fortalte om problemet. Ikke umulig at han glemte det da, i og med at han stod på farten til Spania mener jeg... Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ikke umulig at han glemte det da, i og med at han stod på farten til Spania mener jeg... Joda, men det er vel spesielt dumt å glemme sånt etter at han truet med å ta ned siden om han ikke fikk pengene sine. Senere trusler veier liksom ikke så tungt. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Så sant, så sant... Får håpe det skjer noe når han kommer tilbake da, selvom det er en liten stund til, dessverre... Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Jeg har nettop prøvd meg på en liten artikkel og ønsker litt tilbakemeldiner. Vet det kan være litt paradoksalt at jeg bruker et standard tema fra wp. men men. Ønsker tilbakemeldinger på artikkelen. Og litt på typografien. (Er ny i det med å skrive artikler.) Artikkelen Mvh Doffar Endret 22. juni 2005 av Doffar Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ikke umulig at han glemte det da, i og med at han stod på farten til Spania mener jeg... Joda, men det er vel spesielt dumt å glemme sånt etter at han truet med å ta ned siden om han ikke fikk pengene sine. Senere trusler veier liksom ikke så tungt. Helt enig, synst han burde tatt den ned om han ikke fikk penger etter første advarsel han sendte jeg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 De har internett i Spania også. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 De har internett i Spania også. Åh? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Tipper det fins bedre ting å gjøre der Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har nettop prøvd meg på en liten artikkel og ønsker litt tilbakemeldiner. Vet det kan være litt paradoksalt at jeg bruker et standard tema fra wp. men men. Ønsker tilbakemeldinger på artikkelen. Og litt på typografien.(Er ny i det med å skrive artikler.) Artikkelen Mvh Doffar Grei artikkel det Kansje se litt på kommafeil osv. Synes du skulle kommet med litt konkret eksempler på design som forsterker innholdet. Dra inn litt eksterne kilder osv. Viktig å drive litt reserch før man starter Det blir mer ett inlegg enn en artikkel, mangler den lille infoen som gjør den til en artikkel. Godt å se design aktivitet da Vurderer å skrive en liten artikkel om validering, sån løsningen på div problemer man kan komme over som nybegynner. Noen tanker om det? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Høres kult ut det. Er det forresten noen som vet hvordan man gjør spessielle mapper tilgjengelig over nett. Jeg har instalert XAMPP og fått det til å funke, men siden jeg har brannmur så blir man blokka om man prøver å gå inn på ip-adressen. Noen som veit hvordan jeg kan fikse dette uten at det går utover sikkerheten? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Må åpne for port 80! Risikerer ikke så mye ved å åpne port 80 Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei. Har lett etter sånne retro bakgrunner en har på web-sider en stund. Typisk sånne en ser på Upunkt og ungdomsider fra NRK. Noen som vet hvor en kan finne dette? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 http://k10k.net/frames.aspx?section=patterns Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 http://k10k.net/frames.aspx?section=patterns Takk, var slike jeg lette etter. Men kunne gjerne tenkt meg noen som ikke var i pixel-art... Fant forresten en annen side: http://www.squidfingers.com/patterns/ Men de der var også i pixel art. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Må åpne for port 80!Risikerer ikke så mye ved å åpne port 80 Mulig det er sommervarmen som gjør meg slapp, men jeg husker faktisk ikke hvor man gjør dette. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Åpning av port 80 kan gjøres i routeren din (hvis du har noen)... Hvis ikke må du inn i brannmur-programmet ditt og finne avanserte innstillinger.. Er ikke så vanskelig i grunn Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Åpning av port 80 kan gjøres i routeren din (hvis du har noen)... Hvis ikke må du inn i brannmur-programmet ditt og finne avanserte innstillinger.. Er ikke så vanskelig i grunn Du logger deg på routeren med å skrive inn din Default Gateaway adresse Passord og brukernavn står vanligvis under routeren Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Noen som kommer inn her: http://127.0.0.1/ ? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kommer inn på min egen server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå