haugsand Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 ompa: det er en bug (nei ikke bøg) på siden din. Den høyre kolonna med nyhetene i følger ikke med helt til bunnen. Tenkte bare jeg skulle si ifra, kan ikke huske at det var slik før. Faktisk fullstendig klar over det, men har ikkje orka å gjøre noke med det - satyrium viste meg noke som var vanskelig - og han lovte å kode det om slik at den blir som den skal mot at eg fant et program til han Satser på at han får fingern utav rævva snart *Se bort* Neida, jeg skal fikse det så snart jeg har skrevet ferdig denne artikkelen. Og Marvil: Det skrives "har ikke". "Harke" har aldri vært et ord. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Og Marvil: Det skrives "har ikke". "Harke" har aldri vært et ord. "Å harke" kanskje? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Og Marvil: Det skrives "har ikke". "Harke" har aldri vært et ord. Bare si ifra når du begynner på skolen, så er jeg villig til å diskutere.. I mellomtiden kan du slå opp "hawk" i en engelsk-norsk ordbok, bare til tidsfordriv.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 hvordan får man snudd et layer 180 grader horisontalt? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 hvordan får man snudd et layer 180 grader horisontalt? Edit > Transform > Flip horizontal. Var det det du mente? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Ja... visste jo om den også, det er det som var det verste Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg TRENGER ny arbeidspult :'( ALT ALT ALT for trangt til å tegne osv.. Jaja, det er prisen for å få GRATIS 21" Fine saker her Gi meg penger og et større rom først Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Gi meg penger og et større rom først Gis bort Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Jaja... Noen som har en god idè til hva jeg skal gjøre videre med han her? Tenkte noe alà plassere ham i en skog osv. vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 England 1893.. gående gatelangs kveldstid.. ut fra en bakgate eller på vei inn i en kanskje.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Plassér han i en skog eller i en hule med et bål bak seg elns... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Evt. putt han i TEH bordell, med masse rødt lys og ekle ludder Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Noen som har en god idè til hva jeg skal gjøre videre med han her? Fjerne leppestiften? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Noen som har en god idè til hva jeg skal gjøre videre med han her? Fjerne leppestiften? Dumme, dumme ilder Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Dumme, dumme ilder ...som ikke er særlig fan av kappekledde, gammeldagse transvestitter. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Nuhvell. Jeg har nå kjeda rumpa av meg i to dager og produsert intet mindre enn en konsert, 2 dager kun rigging av PA-anlegg og leke-design til KFUK-KFUM Rogaland. Det siste vil jeg gjerne ha litt kritikk på. Det er ikke så stort at det fortjener egen tråd, IMO. LINK Jeg nevner igjen, det er bare lek, og intet oppdrag. Må dere slutte å krangle! Endret 22. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) så så, ro ned småfolk... *leike i PS uten hell* føkk må lese bok i kveld, 10 kapittel i "the outsiders".. huffameg så døll.. og i morra er det skule igjen.. Edit: Som eg allerede har sagt, Dunie; seksi design! Endret 22. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) og i morra er det skule igjen.. Takk, Arvy! Endret 22. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 LINK Ser du har tatt xara i bruk! Tror ikke dere skal ta "striden" mellom ilderen og hjallis så alt for alvorlig. Vi krangler ikke, vil diskuterer høylytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå