Equerm Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Wow, Web-design, HTML og CSS dør ut om sommeren. Kjedelig. Og du har funnet 1 av de hemmelige grunnene WOW ;P Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Wow, Web-design, HTML og CSS dør ut om sommeren. Kjedelig. Og du har funnet 1 av de hemmelige grunnene WOW ;P Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Wow, Web-design, HTML og CSS dør ut om sommeren. Kjedelig. Og du har funnet 1 av de hemmelige grunnene WOW ;P It's a fact Fikk det i dag og har spillt det i hele dag, sjekket innom forumet ca 4 ganger. Vanligvis sitter jeg på forumet i ganskke lang tid. Føler nesten at jeg hermer etter PoleCat Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er det ikke sol og sommer som trekker den friske norske ungdommen ut altså? Tok feil jeg da! Jeg har hatt usedvanlig mye tid her i det siste(grunnet nylig singelhet) og kjedelig når det ikke skjer noe på noen timer :\ Sitter å gleder meg til Dreamfall kommer, det er min type spill Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er det ikke sol og sommer som trekker den friske norske ungdommen ut altså? Tok feil jeg da!Jeg har hatt usedvanlig mye tid her i det siste(grunnet nylig singelhet) og kjedelig når det ikke skjer noe på noen timer :\ Sitter å gleder meg til Dreamfall kommer, det er min type spill Tror jeg slår samtlige her på forumet i "hvor-mye-sitter-du-på-forumet-per-dag" (jeg er trøtt, vet ikke hvorfor jeg skrev det sånn). Men, skal å jobbe om to uker på en plass nesten uten internett. Så da er det nesten to måneder til jeg poster her igjen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er det ikke sol og sommer som trekker den friske norske ungdommen ut altså? Tok feil jeg da! Yep, så absolutt. Ha det skøy på forumet her i sommer, folkens. *sove og dra til spania* Ikke tro jeg er død denne gangen, da Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hehe, hver gang noen er borte i noen uker så tror alle på wds-forumet at de er døde Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 WoW har nok en del skyld for at eg har blitt langt meir inaktiv og sånt, ja. PoleCat har jo gitt opp forum og webutvikling generelt heilt, og spiller WoW konstant. Har igrunn lyst å la vær å kjøpe nytt gamecard når mitt abonnement går ut, berre for å klare å drive litt webutvikling igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hos meg så er det Webutvikling for ikke og snakke om utvikling som ødelegger for WOW hos meg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Så dere dokumentaren om nettavhengighet og mer spesielt avhengighet av RPG-spill (everquest, WoW osv)? Jeg holder meg langt unna slikt, jeg. Liker meg best med spill som jeg blir lei av etter en time eller tre (i strekk, ikke totalt, seff). Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Så dere dokumentaren om nettavhengighet og mer spesielt avhengighet av RPG-spill (everquest, WoW osv)? Jeg holder meg langt unna slikt, jeg. Liker meg best med spill som jeg blir lei av etter en time eller tre (i strekk, ikke totalt, seff). Jepp. Jeg tror det er mangel på selvkontroll. Kan ikke skylde på spillutviklerne når du blir asosial. Holder meg ikke unna, det er bare ikke spesielt artig. Synes Dreamweaver og Photoshop er MYE mer avhengighetsskapende Natta. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Oppmerksomhet Se her Siden er helt fin i IE, fucka i Netscape/Firefox og helt fucka i Opera. Anyone? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Høh? Her i gården er den faktisk såvidt litt mer fucka i IE enn i FF og Opera Screenshot av hvordan den skal se ut? Endret 21. juni 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hmm.. Her er høgre meny smalest i IE, bredere i FF og bredest i Opera. Den skal være smal slikt som i IE, hvert fall slik IE er her. Edit: Skal se slik ut: Endret 21. juni 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har lagt inn bildet i posten over Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Er slik det ser ut her med meg, bare at det er luft til venstre for contentet edit: dårlig forklart, er trøtt nå Endret 22. juni 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det skal være 20pixsler luft på venstre side, men menyen til høyre forandrer seg i de forskjellige nettleserne. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) WoW har nok en del skyld for at eg har blitt langt meir inaktiv og sånt, ja. PoleCat har jo gitt opp forum og webutvikling generelt heilt, og spiller WoW konstant. Har igrunn lyst å la vær å kjøpe nytt gamecard når mitt abonnement går ut, berre for å klare å drive litt webutvikling igjen. gjør samme som meg men må innrømme at jeg savner min kjære LSC char Endret 22. juni 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Så dere dokumentaren om nettavhengighet og mer spesielt avhengighet av RPG-spill (everquest, WoW osv)? Jeg holder meg langt unna slikt, jeg. Liker meg best med spill som jeg blir lei av etter en time eller tre (i strekk, ikke totalt, seff). Haha, ja. Men kjente meg igjen litt for mange plasser at jeg skrudde av og satt meg her igjen.. PoleCat leser her nuh.. Edit; Han kom, så og dro igjen. Endret 22. juni 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 I xhtml har man mulighet for egene namespaces ikke sant? Så man kan definere engene semantiske elementer! Men vil nettlesere som IE skjønne bæret av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå