Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet.. Vi får starte underskriftskampanje for å få han tilbake. Duden har jo kutta ut MSN også.. Makan.

Jeg kan sikkert skrape frem skriptet jeg skrev til 'Redd Allyse'-aksjonen :D

Noen som husker Teh Almighty Spåmann?

EDIT: Spåmannen funker ikke :!:

EDIT2: Funker igjen. Prøv navn som 'PoleCat', 'enden', 'arve87', 'PT' og 'Mikka'. Beklager til dere andre som som spåmannen ikke vet noe om :p

Endret av PT
Lenke til kommentar
Vet.. Vi får starte underskriftskampanje for å få han tilbake. Duden har jo kutta ut MSN også.. Makan.

EDIT2: Funker igjen. Prøv navn som 'PoleCat', 'enden', 'arve87', 'PT' og 'Mikka'. Beklager til dere andre som som spåmannen ikke vet noe om :p

:!:

Kul den :p

Lagde noe lignende en gang jeg og, blant de første scriptene jeg laget :yes:

Jeg var vel ikke registrert her en gang da webkafeen ble oprettet :p

EDIT: Jeg ble registrert her når kafeen var på side 326 :p

Endret av chs89
Lenke til kommentar

Spåmannen veit ingenting om meg :roll:

Vel, la oss få slutt på OT-snakken her.

Lenke til kommentar
Kipern da, får spare på det og poste på Unrealized når lokaltog får den ferdig. Fortsatt positiv å ta en god gammal campo på den altså!

Så vidt jeg har fått med meg så er designet allerede ferdig, så det blir da sverversidekodingen kompoen må bli om. Tror vi prøvde på det en gang, men det var ikke akkurat en gigantisk oppsluttning.

Spåmannen veit ingenting om meg

Det er jo fordi du har byttet nick da dummen :p

Prøv arve87.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Bare jeg som irriterer meg over sider der man må trykke på et bilde, også kommer man til en sån jævla poppup side?

Det er absolutt det værste jeg veit.

Den quart sia er nesten like ille :\

PT: tror ikke det sto noe om arve under det nicket heller gitt :\

Lenke til kommentar

orsus: Fatter ikke heelt hva du mener. En splashscreen med medfølgende popup for å åpne siden?

Arve: Errmm, ja. Det stemmer det. :blush:

Spåmannen vet ikke så mye om deg, og jeg har ikke tenkt å oppfriske hukommelsen hans heller.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg har fått med meg så er designet allerede ferdig, så det blir da sverversidekodingen kompoen må bli om. Tror vi prøvde på det en gang, men det var ikke akkurat en gigantisk oppsluttning.

Designet på unrealized er helt ferdigprogrammert, det som mangler er ca. halvparten av serversidekodingen. Tilsvarer rundt en måneds "fritidsjobbing" - et par timer med programmering om dagen.

Beklageligvis kan jeg ikke fortsette på unrealized.org-prosjektet på en god stund, da et godt betalt oppdrag er kommet i veien. Sidene slik de ligger i dag kommer til å være oppe på ubestemt tid, så ingen grunn til bekymring på det området.

Og nå til saken:

Hvis noen kompetente PHP-kodere har lyst til å hjelpe til med å få ferdig den nye unrealized-versjonen, så vær så snill å send meg en PM/e-post. Spiller ingen rolle om du bare kan gjøre bittelitt (f.eks. programmere et par funksjoner til forumet), for alle monner drar. På forhånd takk til de edle sjeler der ute som melder seg frivillige! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...