Prodigy_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Lenge siden jeg har sett Waldmeister også... Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Vet.. Vi får starte underskriftskampanje for å få han tilbake. Duden har jo kutta ut MSN også.. Makan. Jeg kan sikkert skrape frem skriptet jeg skrev til 'Redd Allyse'-aksjonen Noen som husker Teh Almighty Spåmann? EDIT: Spåmannen funker ikke :!: EDIT2: Funker igjen. Prøv navn som 'PoleCat', 'enden', 'arve87', 'PT' og 'Mikka'. Beklager til dere andre som som spåmannen ikke vet noe om Endret 21. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Lenge siden jeg har sett Waldmeister også... Han er iallefall i live. http://www.lokaltog.net/gjesteboka/ Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Vet.. Vi får starte underskriftskampanje for å få han tilbake. Duden har jo kutta ut MSN også.. Makan. Jeg kan sikkert skrape frem skriptet jeg skrev til 'Redd Allyse'-aksjonen Noen som husker Teh Almighty Spåmann? EDIT: Spåmannen funker ikke :!: EDIT2: Funker igjen. Prøv navn som 'PoleCat', 'enden', 'arve87', 'PT' og 'Mikka'. Beklager til dere andre som som spåmannen ikke vet noe om :!: Kul den Lagde noe lignende en gang jeg og, blant de første scriptene jeg laget Jeg var vel ikke registrert her en gang da webkafeen ble oprettet EDIT: Jeg ble registrert her når kafeen var på side 326 Endret 21. juni 2005 av chs89 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Lenge siden jeg har sett Waldmeister også... Han popper jo faktisk opp her og der. Huff, får stikk å ise ned skuldern jeg, gikk til helvete da jeg trente Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Vet.. Vi får starte underskriftskampanje for å få han tilbake. Duden har jo kutta ut MSN også.. Makan. Jeg kan sikkert skrape frem skriptet jeg skrev til 'Redd Allyse'-aksjonen Noen som husker Teh Almighty Spåmann? EDIT: Spåmannen funker ikke :!: EDIT2: Funker igjen. Prøv navn som 'PoleCat', 'enden', 'arve87', 'PT' og 'Mikka'. Beklager til dere andre som som spåmannen ikke vet noe om Spåmannen veit ingenting om meg Vel, la oss få slutt på OT-snakken her. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jess, noen som har sletta det jeg la inn om sIFR på norske wikipedia Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Kipern da, får spare på det og poste på Unrealized når lokaltog får den ferdig. Fortsatt positiv å ta en god gammal campo på den altså! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tenkte meg ikke om og skreiv feil url. derfor fikk jeg denne mitt i fleisen. http://www.unrealized.com/ Sank litt sammen da jeg så det. Skjønte først etterpå at det var min sløvhet i forhold til url. Jaja, nå er det gudfaren. (går ikke på tv'en nei, til alle håpefulle) Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 @orsus - Jepp, men poster det også på designer-bloggen min. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Kipern da, får spare på det og poste på Unrealized når lokaltog får den ferdig. Fortsatt positiv å ta en god gammal campo på den altså! Så vidt jeg har fått med meg så er designet allerede ferdig, så det blir da sverversidekodingen kompoen må bli om. Tror vi prøvde på det en gang, men det var ikke akkurat en gigantisk oppsluttning. Spåmannen veit ingenting om meg Det er jo fordi du har byttet nick da dummen Prøv arve87. Endret 21. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Bare jeg som irriterer meg over sider der man må trykke på et bilde, også kommer man til en sån jævla poppup side? Det er absolutt det værste jeg veit. Den quart sia er nesten like ille :\ PT: tror ikke det sto noe om arve under det nicket heller gitt :\ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Enig med orsus. De er de verste, og det finnes altfor mange av dem. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det er jo fordi du har byttet nick da dummen Prøv arve87. Var jo seff det eg prøvde Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 orsus: Fatter ikke heelt hva du mener. En splashscreen med medfølgende popup for å åpne siden? Arve: Errmm, ja. Det stemmer det. Spåmannen vet ikke så mye om deg, og jeg har ikke tenkt å oppfriske hukommelsen hans heller. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 orsus: Fatter ikke heelt hva du mener. En splashscreen med medfølgende popup for å åpne siden? Eksempel Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Så vidt jeg har fått med meg så er designet allerede ferdig, så det blir da sverversidekodingen kompoen må bli om. Tror vi prøvde på det en gang, men det var ikke akkurat en gigantisk oppsluttning. Designet på unrealized er helt ferdigprogrammert, det som mangler er ca. halvparten av serversidekodingen. Tilsvarer rundt en måneds "fritidsjobbing" - et par timer med programmering om dagen. Beklageligvis kan jeg ikke fortsette på unrealized.org-prosjektet på en god stund, da et godt betalt oppdrag er kommet i veien. Sidene slik de ligger i dag kommer til å være oppe på ubestemt tid, så ingen grunn til bekymring på det området. Og nå til saken: Hvis noen kompetente PHP-kodere har lyst til å hjelpe til med å få ferdig den nye unrealized-versjonen, så vær så snill å send meg en PM/e-post. Spiller ingen rolle om du bare kan gjøre bittelitt (f.eks. programmere et par funksjoner til forumet), for alle monner drar. På forhånd takk til de edle sjeler der ute som melder seg frivillige! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Wow, Web-design, HTML og CSS dør ut om sommeren. Kjedelig. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Eksempel Ok, da var det det jeg trodde. Utrolig irriterende med sånne sider. Fatter ikke hva som er poenget :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå