dan1el Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvem er det som hoster sidene dine? Web10 Mulig det finnes bedre alternativ. Kunne ha tenkt meg et mer omfattende kontrollpanel (ala ServeTheWorld). Mulig? Det er det størst drittfirmaet som finnes! Har bare hatt problemer med dem, særlig når det kommer til PHP. Jaja, men hva kan man forvente for 9,- per måned. Legg merke til at de har over 10 linuxservere og 4 mysql-servere, så det kommer kanskje litt ann på hvilken server du havner på. Jeg kjører vel på STW sin 20. linux-server, og jeg har hatt webhotellet over ett år der, så 10 synes jeg ikke var mye. Vel, nå vet ikke jeg nøyaktig antall der, jeg så bare at server nr 12 hadde problemer også at det var noe med mysql04 i driftsloggen, så nøyaktig hvor mange servere de har aner jeg ikke. Jeg elsker å sitere et sitat som er sitert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvorfor gidder du dan1el ? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvorfor gidder du dan1el ? Mitt tips er at alkoholinntaket har steget et par hakk... Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvorfor gidder du dan1el ? Nei, han holder på å utvikle en ny boxmodell. En div i en div, i en div , i en div.... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 ...men ikke like koselig for IPB å bruke. Tenk på for eksempel søk i poster, når folk da manuelt må skrive inn skikkelige " for å få søkt i poster som bruker skikkelige ". Hva om søkefunksjonen hadde en funksjon som gjorde at når noen brukte "-tegnet i søket sitt, så søkte den automatisk etter innlegg som hadde både " og «/» og omvendt..? ...som gav søkescriptet dobbelt/firpelt så mye å gjøre. Ille nok at søket er skammelig treigt fra før, synes jeg. Tror det hadde blitt mye stress for relativt sett liten gevinst smile2.gif Kunne jo ha vært en idé for vikingboard? Neppe. Tillegg: Mens jeg sitter og tenker. Hva om vi kunne laget vårt eget skin til forumet og brukt det? Det hadde jo vært ekstremt bra inv_biggrin.gif[ Hørt om User JS og User CSS? Mekk en liten JS-fil som gjør det du vil, eller lag ditt eget stilark som styler forumet slik du vil. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Neppe. Tillegg: Mens jeg sitter og tenker. Hva om vi kunne laget vårt eget skin til forumet og brukt det? Det hadde jo vært ekstremt bra inv_biggrin.gif[ Din slapping Neida, men hadde jo vært kult med en feature som bare Vikingboard hadde .. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Neppe. Tillegg: Mens jeg sitter og tenker. Hva om vi kunne laget vårt eget skin til forumet og brukt det? Det hadde jo vært ekstremt bra inv_biggrin.gif[ Din slapping Neida, men hadde jo vært kult med en feature som bare Vikingboard hadde .. VB blir aldri bloatware, og vi har allerede mye som bare VB har... Slimware for teh win! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Neppe. Tillegg: Mens jeg sitter og tenker. Hva om vi kunne laget vårt eget skin til forumet og brukt det? Det hadde jo vært ekstremt bra inv_biggrin.gif[ Din slapping Neida, men hadde jo vært kult med en feature som bare Vikingboard hadde .. VB blir aldri bloatware, og vi har allerede mye som bare VB har... Slimware for teh win! Nei, addons er det som gjelder. Og en addon skal være ditt eget templatesystem Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Nei, addons er det som gjelder. Stemmer. APMM skal jeg prøve å få ferdig i ferien. Og en addon skal være ditt eget templatesystem Lag deg en liten extension for det hvis du gidder, men du ser ikke meg gjøre det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hørt om User JS og User CSS? Mekk en liten JS-fil som gjør det du vil, eller lag ditt eget stilark som styler forumet slik du vil. hvordan gjør man det med css? trodde det var en slik funksjon i opera, men jeg finner den ikke. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Hørt om User JS og User CSS? Mekk en liten JS-fil som gjør det du vil, eller lag ditt eget stilark som styler forumet slik du vil. hvordan gjør man det med css? trodde det var en slik funksjon i opera, men jeg finner den ikke. Opera 8: Alt + P -> Advanced -> Content -> Style Options elns Endret 19. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Verktøy -> Innstillingar -> Avansert -> Innhald -> Stilval: Sett til "Brukarmodus" og lag deg et stilark på valgt posisjon Edit: og om du er smart så legg du til ein knapp på ei verktøylinje som lar deg fort skifte mellom brukarmodus og "forfattarmodus" (bruke sida sitt eige stilark) Endret 19. juni 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 takk tenkte jeg skulle lage et eget stilark til dette forumet, men da jeg så kildekoden droppa jeg det. det ble litt for mye Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Det var da ikke så altfor mye å holde på med. Mesteparten der er jo størrelsen på forskjellige tekster. Endret 19. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Det var da ikke så altfor mye å holde på med. Mesteparten der er jo størrelsen på forskjellige tekster. ombestemte meg. jeg lager en likevel men jeg tror det kommer til å bli et langt stilark edit: ombestemte meg igjen. jeg gidder ikke Endret 19. juni 2005 av N* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 http://www.summerparade.no/ Ganske friskt sommerdesign vil jeg hevde. Koden er «selvfølgelig» en annen sak, men jeg kan ikke si jeg ble overrasket over at det ble brukt tabeller.. Likte designet i hvertfall Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 http://www.summerparade.no/ Ganske friskt sommerdesign vil jeg hevde. Koden er «selvfølgelig» en annen sak, men jeg kan ikke si jeg ble overrasket over at det ble brukt tabeller.. Likte designet i hvertfall Enig her! Friske og fine farger, som appellerer (slik det skrives??) til sommeren, synes nå jeg! Som du selv sier, er koden en historie for seg selv.. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Roskilde, anyone? Nei, men skulle gjerne dratt dit. Edit: Skrivefeil Endret 19. juni 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Roskilde, anyone? Nei, men skulle gjerne dratt dit. Edit: Skrivefeil Ta det i kommentarfeltet i bloggen hans.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå