mikk- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Heh Synes ikke det fungerer så aller verst, jeg. Nok til mitt bruk, foreløpig iallfall. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hvem er det som hoster sidene dine? Web10 Mulig det finnes bedre alternativ. Kunne ha tenkt meg et mer omfattende kontrollpanel (ala ServeTheWorld). Mulig? Det er det størst drittfirmaet som finnes! Har bare hatt problemer med dem, særlig når det kommer til PHP. Jaja, men hva kan man forvente for 9,- per måned. Kanskje det har noe med at Web10 kjører PHP 5 på serverene sine...? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hvem er det som hoster sidene dine? Web10 Mulig det finnes bedre alternativ. Kunne ha tenkt meg et mer omfattende kontrollpanel (ala ServeTheWorld). Mulig? Det er det størst drittfirmaet som finnes! Har bare hatt problemer med dem, særlig når det kommer til PHP. Jaja, men hva kan man forvente for 9,- per måned. Legg merke til at de har over 10 linuxservere og 4 mysql-servere, så det kommer kanskje litt ann på hvilken server du havner på. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Sitter her og skal lage en side for et firma, og i den sammenhengen kom jeg til å tenke på en ting: Finnes det noe lett freeware der man kan sette opp nettside-struktur med menypunkter og underpunkter osv? Hadde vært utrolig kjekt i denne sammenhengen. ... og: Noen som har et par-tre-fire linker til profesjonelle og fine firma-sider som jeg kan bruke som inspirasjon? Er helt blank jeg Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) ... og: Noen som har et par-tre-fire linker til profesjonelle og fine firma-sider som jeg kan bruke som inspirasjon? Er helt blank jeg jeg finner ofte noe her: cssvault cssbeauty cssdesign stylegala webstandardsawards jeg fant forresten en veldig nyttig kategori på deviantart for en stund siden: textures. og det er bare å forsyne seg om det ikke står noe annet i kommentaren. legg merke til at det er fler underkategorier. ikke bare "flat". Endret 18. juni 2005 av N* Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 jeg fant forresten en veldig nyttig kategori på deviantart for en stund siden: textures. og det er bare å forsyne seg om det ikke står noe annet i kommentaren.legg merke til at det er fler underkategorier. ikke bare "flat". Genialt, takker. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Hvem er det som hoster sidene dine? Web10 Mulig det finnes bedre alternativ. Kunne ha tenkt meg et mer omfattende kontrollpanel (ala ServeTheWorld). Mulig? Det er det størst drittfirmaet som finnes! Har bare hatt problemer med dem, særlig når det kommer til PHP. Jaja, men hva kan man forvente for 9,- per måned. Legg merke til at de har over 10 linuxservere og 4 mysql-servere, så det kommer kanskje litt ann på hvilken server du havner på. Jeg kjører vel på STW sin 20. linux-server, og jeg har hatt webhotellet over ett år der, så 10 synes jeg ikke var mye. At de kjører PHP5 er jo seff en fordel, men om det er ingardj som kjører PHP-snutter som ikke er PHP5-kompatible eller det er andre ting som har skylden vil jeg ikke spekulere i. Som regel gjelder i hvert fall regelen om at du får hva du betaler for, og det tror jeg gjelder her også. Jeg betaler i hvert fall 39,-/mnd. for mitt webhotell og er knakende fornøyd med unntak av at de kjører PHP4 fremdeles. jeg fant forresten en veldig nyttig kategori på deviantart for en stund siden: textures. og det er bare å forsyne seg om det ikke står noe annet i kommentaren. legg merke til at det er fler underkategorier. ikke bare "flat". www.sxc.hu har også en kategori for textures (det er i hvert fall mye flott man finner om man søker på "texture"). Endret 18. juni 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei! Jeg har sett mange tråder for tiden der mange spør/trenger hjelp til validering. Hva med å starte en validerings-tråd hvor folk kan spørre om man trenger hjelp? Hadde det vært noe? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei! Jeg har sett mange tråder for tiden der mange spør/trenger hjelp til validering. Hva med å starte en validerings-tråd hvor folk kan spørre om man trenger hjelp? Hadde det vært noe? Det synes jeg var en god idé. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er bare for noen å skrive en knakende god FAQ/howto, så skal det alltids være mulig å få satt den til sticky elns. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det er bare for noen å skrive en knakende god FAQ/howto, så skal det alltids være mulig å få satt den til sticky elns. Ja, hvis noen vil skrive en så. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Heh, forumet burde lagt inn en slik en.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Heh, forumet burde lagt inn en slik en.. Det ville gjort postene finere å se på i hvert fall. Digger "ordentlige" ". Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) ...men ikke like koselig for IPB å bruke. Tenk på for eksempel søk i poster, når folk da manuelt må skrive inn skikkelige " for å få søkt i poster som bruker skikkelige ". Endret 18. juni 2005 av jorgis Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) ...men ikke like koselig for IPB å bruke. Tenk på for eksempel søk i poster, når folk da manuelt må skrive inn skikkelige " for å få søkt i poster som bruker skikkelige ". Ikke hvis søkemotoren også gjør om " til ordentlige ". Edit: Vet ikke om det er så sannsylig da, men.. Alle poster måtte jo da konverteres. Tillegg: Mens jeg sitter og tenker. Hva om vi kunne laget vårt eget skin til forumet og brukt det? Det hadde jo vært ekstremt bra Endret 18. juni 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Eventuelt hvis innleggene ligger lagret slik som de blir skrevet, men tegnene blir konvertert mens de blir sendt til brukeren. Jamfør smilere. Tillegg: Mens jeg sitter og tenker. Hva om vi kunne laget vårt eget skin til forumet og brukt det? Det hadde jo vært ekstremt bra men det ville vært en funksjon som bare en forsvinnende liten prosent av publikum ville ha brukt. Jeg hadde ikke giddet Endret 18. juni 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 ...men ikke like koselig for IPB å bruke. Tenk på for eksempel søk i poster, når folk da manuelt må skrive inn skikkelige " for å få søkt i poster som bruker skikkelige ". Hva om søkefunksjonen hadde en funksjon som gjorde at når noen brukte "-tegnet i søket sitt, så søkte den automatisk etter innlegg som hadde både " og «/» og omvendt..? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 men det ville vært en funksjon som bare en forsvinnende liten prosent av publikum ville ha brukt. Jeg hadde ikke giddet Jeg hadde giddet. Hadde jo hatt muligheten til å legge til siste poster fra andre forum ++ Men når jeg tenker videre så ville jo dette sikkert bydd på enkelte problemer. Man måtte jo fått php til å fjerne skummel kode fra templatet. hmm.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tror det hadde blitt mye stress for relativt sett liten gevinst Kunne jo ha vært en idé for vikingboard? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvem er det som hoster sidene dine? Web10 Mulig det finnes bedre alternativ. Kunne ha tenkt meg et mer omfattende kontrollpanel (ala ServeTheWorld). Mulig? Det er det størst drittfirmaet som finnes! Har bare hatt problemer med dem, særlig når det kommer til PHP. Jaja, men hva kan man forvente for 9,- per måned. Legg merke til at de har over 10 linuxservere og 4 mysql-servere, så det kommer kanskje litt ann på hvilken server du havner på. Jeg kjører vel på STW sin 20. linux-server, og jeg har hatt webhotellet over ett år der, så 10 synes jeg ikke var mye. Vel, nå vet ikke jeg nøyaktig antall der, jeg så bare at server nr 12 hadde problemer også at det var noe med mysql04 i driftsloggen, så nøyaktig hvor mange servere de har aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå