Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Da kommer dere inn.  :thumbup:

*Stolt*  :love:

Ehm... Skjønte ikke helt vitsen med passordbeskyttelse når det bare er å gå direkte inn i den "beskyttete" undermappen og få servert siden uten å taste hverken brukernavn eller passord. :dontgetit: Særlig sikkert var det i hvert fall ikke.

EDIT: Og angående hvor mye du bør ta så tror ikke jeg at det er lurt å ta noe i det hele tatt, siden det ikke er noen beskyttelse. ;)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joe45: Interessant lesestoff! Har hatt litt om dette i Økonomifaget også.

Det var planen å skrive en liten tekst på siden, ja. :) Ellers hadde det ikke vært noe gøy.

EDIT:

Tenkte kanskje å ha en counter der også. «Denne teksten er lest av 3426 brukere siden 21. juni 2005.» Hva tror dere om det? ;)

Synker du ikke ned på hans nivå da? Jeg mener du skal gi han en advarsel til, og dermed fjerner du sida. End of story..

Problemet ditt er at du ikke får penger for et arbeid, og det er jo likegyldig om han bruker sida eller ikke. Løsningen er vel neppe å ta igjen, da få du i hvert fall ikke noe ut av fyren.

Tanken har slått meg. Men nå er saken den at han har fått veldig mange advarsler, og jeg ser derfor ikke behovet for enda en "siste". Dessuten drar jeg til Spania på onsdag og blir der i tre uker.

Jeg frykter at det å bare legge ned siden ikke vil være nok.

Lenke til kommentar

Er da bedre å legge opp denne meldinga så ryktet hans blir dårlig ihverfall. Er ikke en erstatning i form av penger, men det er fortsatt en måte å si "takk for sist" på.

Meldingen kunne vel vært formulert sånn at den viser til at han ikke har betalt deg.

"xxx har ikke betalt meg xxx for designet på denne siden og derfor vil ikke siden være tilgjengelig før xx har betalt. Beklager at dette går utover dere "brukere", men jeg tjener ikke penger på at han har kunder. Håper dere har forståelse for dette. Hilsen xxx."

Endret av ett
Lenke til kommentar
Joe45: Interessant lesestoff! Har hatt litt om dette i Økonomifaget også.

Det var planen å skrive en liten tekst på siden, ja. :) Ellers hadde det ikke vært noe gøy.

EDIT:

Tenkte kanskje å ha en counter der også. «Denne teksten er lest av 3426 brukere siden 21. juni 2005.» Hva tror dere om det? ;)

Synker du ikke ned på hans nivå da? Jeg mener du skal gi han en advarsel til, og dermed fjerner du sida. End of story..

Problemet ditt er at du ikke får penger for et arbeid, og det er jo likegyldig om han bruker sida eller ikke. Løsningen er vel neppe å ta igjen, da få du i hvert fall ikke noe ut av fyren.

Tanken har slått meg. Men nå er saken den at han har fått veldig mange advarsler, og jeg ser derfor ikke behovet for enda en "siste". Dessuten drar jeg til Spania på onsdag og blir der i tre uker.

Jeg frykter at det å bare legge ned siden ikke vil være nok.

Du kan jo fjerne sida og legge inn ei enkel side som seier at "Siden er tatt ned fordi ansvarlig ikke har betalt for utviklingen av nettstedet." - det er ein heilt enkel og seriøs beskjed, og drar ikkje deg sjølv ned i gjørma. Derimot vil sjåarane forstå at det er noko "føkkup" med sida :)

Lenke til kommentar

Word. :thumbup:

Da mener vi det samme. (med modifikasjoner. :whistle: )

Hvor mye er det egentlig du skal ha fra ham?

Og hvor mye pleier dere å ta for en side?

Skal lage en side til en nå og lurer litt på hvor mye jeg kan ta.

Skjønner at prisen kommer ann på designet, men dere har vel en timepris, eller noe sånt? Uansett. Litt info. :yes:

Endret av ett
Lenke til kommentar

Hvordan får man til at det står html, css, eller php over Code-boksene når man ser ett innlegg? Har sett noen fått det til. :hmm:

PT: Nevermind: Humoren er ikke på topp akkuratt nå. :hm:

Html her, ja

hmm, html funka, men finnes det andre? Verken php, eller css funka. Nå køier jeg i alle fall. :sleep:

Endret av ett
Lenke til kommentar
Hvordan får man til at det står html, css, eller php over Code-boksene når man ser ett innlegg? Har sett noen fått det til. :hmm:

Html fikser du ved å skrive

og [/ HTML]. Akkurat som QUOTE.

Blir vel så jeg skriver en slik liten notis (en setning) i stedet for å begynne å legge ut. Innser nå at det er det lureste, selv om jeg allerede har forbredt en mye mer omfattende side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...