Dunestar Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det var den Selv om kvaliteten på bildet var heller dårlig Bedre kvalitet: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Er det noe pattern i teksten «EURO», eller er det bare dårlig kvalitet..? Edit; Den var forøvrig pen, ja.. Endret 17. juni 2005 av Marvil Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Den var griselekker da. Likte fonten på årstallet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Den var griselekker da. Likte fonten på årstallet. Den fonten var det eneste jeg ikke likte Kanskje det egentlig bare er fargen som ødelegger Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hello and welcome to yesterday. Men du burde som sagt fikse på designet ditt, lage noe eget. Du kaster bort tid ved bare å bytte ut header-bilder syns jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hello and welcome to yesterday.Men du burde som sagt fikse på designet ditt, lage noe eget. Du kaster bort tid ved bare å bytte ut header-bilder syns jeg. Jeg? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hello and welcome to yesterday.Men du burde som sagt fikse på designet ditt, lage noe eget. Du kaster bort tid ved bare å bytte ut header-bilder syns jeg. Jeg? Regner med at det var deg han mente ja... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hmm.. ok, men jeg liker det slik som det er nå jeg... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Du FuzZy? Er logoen et SS fra GTA San Andreas? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ser mer ut som et bilde ifra Norge, når man ser på skyene. Uansett Fuzzy, er det ikke greit å ha noe som man har laget selv? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Haha Det bildet der har vel en eller annen her på forumet hatt som avatar en god stund, tror jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 er det ikke greit å ha noe som man har laget selv? Jo, men når jeg ikke har kunnskapene så er det litt vansklig Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det bildet der har vel en eller annen her på forumet hatt som avatar en god stund, tror jeg. Svendsen har vel bare plakaten som avatar i alle fall. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 er det ikke greit å ha noe som man har laget selv? Jo, men når jeg ikke har kunnskapene så er det litt vansklig Som min far sier "Ingen er født supermann" - som gjelder for alle untatt Clark da, men du skjønner. Les deg til ting du vil vite. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei. Synes du har fått nok advarsler nå, og det har gått såpass lang tid, at jeg har besluttet å slå av siden din, Kongespill.com, om jeg ikke mottar betaling innen førstkommende tirsdag. På onsdag drar jeg på 3-ukers ferie, så om den slås av, vil det ta lang tid før den kommer opp igjen.Mikael Berg Jeg har ikke noe skriftlig avtale med denne fyren unntatt MSN-logger og epost. En kontrakt ville uansett være ugyldig da jeg er under 18 år (og ingenting jeg skriver under på er derfor juridisk bindende). Om jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei. Synes du har fått nok advarsler nå, og det har gått såpass lang tid, at jeg har besluttet å slå av siden din, Kongespill.com, om jeg ikke mottar betaling innen førstkommende tirsdag. På onsdag drar jeg på 3-ukers ferie, så om den slås av, vil det ta lang tid før den kommer opp igjen.Mikael Berg Jeg har ikke noe skriftlig avtale med denne fyren unntatt MSN-logger og epost. En kontrakt ville uansett være ugyldig da jeg er under 18 år (og ingenting jeg skriver under på er derfor juridisk bindende). Om jeg ikke tar helt feil.. Lurt. Noe av det værste jeg vet er folk som nekter betaling eller bare bryter kontakten når arbeidet er fullført. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei. Synes du har fått nok advarsler nå, og det har gått såpass lang tid, at jeg har besluttet å slå av siden din, Kongespill.com, om jeg ikke mottar betaling innen førstkommende tirsdag. På onsdag drar jeg på 3-ukers ferie, så om den slås av, vil det ta lang tid før den kommer opp igjen.Mikael Berg Jeg har ikke noe skriftlig avtale med denne fyren unntatt MSN-logger og epost. En kontrakt ville uansett være ugyldig da jeg er under 18 år (og ingenting jeg skriver under på er derfor juridisk bindende). Om jeg ikke tar helt feil.. Har du ikkje fått betalt for den enda? Uansett; Så vidt eg veit så skal ikkje alderen din ha noke å bety når det gjelder slikt. Du som 16/17-åring har like masse rett på betaling for arbeidet ditt som en 18-åring. Det er dog litt dumt å ikkje ha ein fast avtale med ei oppsatt kontrakt. Ei kontrakt/avtale i form av ein epost gjeld like bra som noko som helst anna. Men om du har tilgang til å "skru av" sida hans så gjer du sjølvsagt det om du ikkje får betaling. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 er det ikke greit å ha noe som man har laget selv? Jo, men når jeg ikke har kunnskapene så er det litt vansklig Det er faktisk ikke så vanskelig å lære seg HTML og CSS, tro det eller ei.. Tror også du ville hatt nytte av det selv Hvorfor ikke gi det en sjanse? Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Noe av det værste jeg vet er folk som nekter betaling eller bare bryter kontakten når arbeidet er fullført. enig. har et firma som skylder meg tre lakser jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå