Steinmann Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Helt logisk da, sånne spidere ifra google osv telles vel også? Husker itavisen hadde problemer med det Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Jeg tror Webalizer måler treff som i hvor mange unike GET du får fra klienter. Dvs, hvis noen treffer http://jorgis.com/hw/avatar.gif, så anses dette som et treff på domenet.På hw.no er det vel en god del nye IP-er som ser avataren din hver dag. Tar jeg feil, sa jeg ikke dette for å være kjip. Dette er vanlig, og kalles som oftest "hits". Kan bli et riiimelig stort tall etterhvert, 117 000 i mitt tilfelle Helt logisk da, sånne spidere ifra google osv telles vel også? Husker itavisen hadde problemer med det I hvert fall AWstats skiller ut spiderne fra ordinære besøkende. Not viewed traffic includes traffic generated by robots, worms, or replies with special HTTP status codes. Endret 16. juni 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Tja, har hatt 200-300 unike brukere innom hver måned siden jeg aktiverte stats i juli i fjor på www.vegiboys.com. Har hatt så mye som 365 en måned, grunnet at vi legger ut filmer og sanger som vi lager (han ene er i forhandlinger om platekontrakt i England atm ), og et par av dem har blitt heller populære.. Vet ikke om noen av dere her inne har hørt noen av dem, er ikke så mange techno-elskere her inne har jeg fått inntrykk av Uansett så har noen av sangene blitt spilt på russebusser og lignende, hadde en gigantisk hit med en remix av landeplagen «Mexico» i fjor Da øker besøkene betraktelig. Ver en del kule mixer der. Er det han, Falt Mouse, som kanskje får kontrakt i england? Da blir det kanskje litt feil på den Webalizer-saken. Men hvis jeg skulle ha dokumentert hvor mange besøkende jeg har på siden min kunne jeg ha brukt den da?(reklamer og slikt) EDIT: Bare jeg som ikke klarer å oppdatere avateren? Endret 16. juni 2005 av Doffar Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Masse rart om stats og vegiboys Jess, det er Flat Mouse, eller DFM som han kaller seg nå som driver på med kontrakt nå. Mer om stats: Jeg ville brukt AWstats hvis du har muligheten. Føler denne er mer korrekt når det gjelder visits enn det Webalizer er. Uansett så bryr jeg meg ikke så mye om stats til sidene mine, egentlig. Men det er jo gøy å om noen nye sanger gir flere visits på siden Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 EDIT: Bare jeg som ikke klarer å oppdatere avateren? Slet med det jeg også, la ut en avatar på siden min i stedet, slik at jeg kunne skrive inn url'en til den, da funket det! Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Slet med det jeg også, la ut en avatar på siden min i stedet, slik at jeg kunne skrive inn url'en til den, da funket det! Ingen av delene funker her. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ingen av delene funker her. Hmm.. snodig.. Husker jeg slet med jeg også, men etter at jeg lastet det opp på mitt webområde, fungerte det... Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Opera: Fit to window width (Ctrl + F11) er en genial funksjon som gjør at hvis en side er så bred at den går utenfor vinduet, så endrer Opera diverse størrelser, og siden ser helt normal ut. I tråder på forumer med masse store bilder (*host* babethread *host*) er denne helt uunnværlig Vennligst ingen ny Opera vs. Firefox denne gangen. Kun for å informere andre Operabrukere om denne så utrolig nyttige funksjonen. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Opera:Fit to window width (Ctrl + F11) er en genial funksjon som gjør at hvis en side er så bred at den går utenfor vinduet, så endrer Opera diverse størrelser, og siden ser helt normal ut. I tråder på forumer med masse store bilder (*host* babethread *host*) er denne helt uunnværlig Vennligst ingen ny Opera vs. Firefox denne gangen. Kun for å informere andre Operabrukere om denne så utrolig nyttige funksjonen. Genialt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ikke det at jeg skjønner hvor all trafikken kommer fra. Kanskje jeg ikke skulle brukt domenet ditt når jeg registrerte meg på alle de tvilsomme tyske kose-sidene..? Oh shit! Er det deg som gir meg referers fra diverse tvilsomme sider? Jeg tror Webalizer måler treff som i hvor mange unike GET du får fra klienter. Dvs, hvis noen treffer http://jorgis.com/hw/avatar.gif, så anses dette som et treff på domenet.På hw.no er det vel en god del nye IP-er som ser avataren din hver dag. Tar jeg feil, sa jeg ikke dette for å være kjip. tongue.gif I antall hits har jeg 60 000 - 80 000 per måned, så det kan ikke være det. Men det skal nevnes at hvis man ser på referers, så får jeg masse hits fra tvilsomme sider. Felles for alle sidene som gir meg referers er at de har google adwords på sidene, og jeg mener å huske at jeg prøvde å registrere meg for å få adwords en gang. Kanskje google har gjort feil, og gir meg gratis reklame på diverse syke sider? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Og der var det offisielt: Opera 8.01, build 7642 EDIT: (...)og gir meg gratis reklame på diverse syke sider? Er det noe negativt da? Endret 16. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Det mest spennende må vel være "Browser Javascript": http://www.opera.com/docs/browserjs/ Når en nettside er ødelagt, kan Opera i mange tilefeller lage et javascript som ordner siden, og dette blir lastet ned helt automatisk Endret 16. juni 2005 av dan1el Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det mest spennende må vel være "Browser Javascript": http://www.opera.com/docs/browserjs/ Når en nettside er ødelagt, kan Opera i mange tilefeller lage et javascript som ordner siden, og dette blir lastet ned helt automatisk Men jeg har en liten følelse på at den funksjonen mest sansynligvis ikke vil fungere så veldig bra som det den skal. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det vil i hovedsak være store populære nettsteder... Jeg tror dette er en god ide, forutsatt at de holder det oppdatert. Etter det jeg har fått med meg, så er det et par folk som er ansatt for å kun holde på med dette og andre javascript-ting. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Uff, begynner å grine hver gang jeg ser framsiden på itavisen, se all den reklamen! EDIT: Det som er merket med rødt ( www.itavisen.no ) Endret 16. juni 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Tror Arve har gjort noe lignende, utrolig mye reklame. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Uff, begynner å grine hver gang jeg ser framsiden på itavisen, se all den reklamen! EDIT: Det som er merket med rødt ( www.itavisen.no ) Regner med du bruker adblock? Uansett. Java starter jo når man går inn på itavisen.no. Tregt. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Når vi prater om treigt, jeg kikket igjennom Dunestar sin portefølje, og fant www.dikt.no - denne siden er utrolig treig hos meg, lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Når vi prater om treigt, jeg kikket igjennom Dunestar sin portefølje, og fant www.dikt.no - denne siden er utrolig treig hos meg, lurer på hvorfor. Helt vanlig, om man kan si det, her.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Tenker på listene over sjangre osv, sånn ting. At det "lagger" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå