Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det build 7624, eller er den ny?

Det var et par bugs i "Release Candidate"-en til 8.01 (7624), så den ble trukket tilbake. Regner med at en ny build kommer i løpet av natta, eller i morgen tidlig.

Får ikke håpe jeg driter meg ut igjen, da. Tok feil sist, heh.

Endret av dan1el
Lenke til kommentar

Tja, har hatt 200-300 unike brukere innom hver måned siden jeg aktiverte stats i juli i fjor på www.vegiboys.com. Har hatt så mye som 365 en måned, grunnet at vi legger ut filmer og sanger som vi lager (han ene er i forhandlinger om platekontrakt i England atm :) ), og et par av dem har blitt heller populære.. Vet ikke om noen av dere her inne har hørt noen av dem, er ikke så mange techno-elskere her inne har jeg fått inntrykk av :p Uansett så har noen av sangene blitt spilt på russebusser og lignende, hadde en gigantisk hit med en remix av landeplagen «Mexico» i fjor :grin: Da øker besøkene betraktelig. ;)

Lenke til kommentar
Hvor mange besøkende har folket på sidene sine egentlig? Unike treff i gjennomsnitt per måned. Jeg har selv hatt ca 100 per måned.

Hittil i juni har jeg hatt ca. 3500 unike. Altså et dags-snitt på ca. 240.

Jeg køyet. Har IT-eksamen om 9 timer. Wish me good luck.

Da er vi to! Lykke til :thumbup:

*mumle noen stygge ord om systemutviklingsteoridrittsomerkjedeligsomfaen*

:sleep:

Lenke til kommentar
Hvor mange besøkende har folket på sidene sine egentlig? Unike treff i gjennomsnitt per måned. Jeg har selv hatt ca 100 per måned.

Gjennomsnittlig 43 unike om dagen hittil denne måneden..

Awstats sier at jeg har snitt på 80 unike per dag denne måneden, og mellom 5 000 og 8 000 per måned. Webalizer sier snitt på 50 unike per dag denne måneden (har hatt over 260 per dag for noen måneder siden), og 2 000 og 8 000 visits.

Ikke det at jeg skjønner hvor all trafikken kommer fra. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg har en side som ble ferdigstilt for kunde for nesten et halvt år siden. Pengene har jeg enda ikke fått.

- Hva er mine rettigheter?

- Om jeg kontakter vedkommendes host, vil de da kunne hjelpe meg med å få vekk siden?

- Vil jeg kunne anmelde vedkommende?

- Andre forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Gjennomsnittlig 43 unike om dagen hittil denne måneden..

Awstats sier at jeg har snitt på 80 unike per dag denne måneden, og mellom 5 000 og 8 000 per måned. Webalizer sier snitt på 50 unike per dag denne måneden (har hatt over 260 per dag for noen måneder siden), og 2 000 og 8 000 visits.

Ikke det at jeg skjønner hvor all trafikken kommer fra. :dontgetit:

på jorgis.com eller vikingboardsiden?

Lenke til kommentar
Jeg har en side som ble ferdigstilt for kunde for nesten et halvt år siden. Pengene har jeg enda ikke fått.

- Om jeg kontakter vedkommendes host, vil de da kunne hjelpe meg med å få vekk siden?

Har du en skriftlig avtale å vise til?

Lenke til kommentar
tror faktisk noen høyere skoler bruker 1-6, der 1 er best osv videre. Var sån systemet var før!

Det tviler jeg faktisk på.. Om du ikke har noen eksempler..? Da brukte vel man også desimaler, mens man nå bruker rene karakterer..

Jeg køyet. Har IT-eksamen om 9 timer. Wish me good luck.

Usj, hadde det ifjor, det ikke helt av.. Tror jeg fikk en database på 80MB, og måtte levere på CD, mens alle andre fikk plass på en diskett.. :mrgreen:

Ble en firer dog, så jeg var fornøyd, jeg. :)

Men lykke til.. :) Har du Systemutvikling eller Brukersystemer..?

Ikke det at jeg skjønner hvor all trafikken kommer fra.

Kanskje jeg ikke skulle brukt domenet ditt når jeg registrerte meg på alle de tvilsomme tyske kose-sidene..? :)

Lenke til kommentar

Har du en skriftlig avtale å vise til?

Om du ikke har en skriftlig avtale så blir det vanskelig.

Du kan annmelde dem likavel da og kanskje benytte deg av en msn logg eller mailer og slikt?

Men uansett *finne frem øki bøkene*

Tror det er slik at forbrukerlovene bare gjelder om du er en yrkesselger. Men du går vel på skolen? Men det står følgende:

Dersom kjøparen ikkje oppfyller pliktene sine kan seljaren:

• halde tingen tilbake, § 9
  • halde fast på kjøpet og krevje betaling, § 44
  • heve kjøpet, § 45
  • krevje erstatning og rente, § 46

Du kan jo kontakte forbrukerrådet også da de kan hjelpe deg med å få svar på spørsmål og eventuelt om de kontakter dem du selte det til så kanskje det går enklere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...