Loomy Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Edit: Så spørsmålet er vel om jeg kan putte forumet og gjesteboka i samme mySQL database? Yep Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Edit: Så spørsmålet er vel om jeg kan putte forumet og gjesteboka i samme mySQL database? Som Loomy sier så kan man det ja Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Da var det oppklart =) Men er ingen som har peiling på hvordan ting kan greie å bryte seg ut av framsene? Har nemlig slitt med å få til en gjestebok som jeg kan includere i designet mitt, og det nærmeste jeg da har kommet til noe som jeg kan bruke er en gjestebok som stakk ut av framsene mine, har virkelig slitt med å få til en gjestebok og det gjør jeg enda, har prøvd med 3 forskjellige nå: Viper Guestbook, Advanced Guestbook(noe sånt), og en gjestebok som Arve hadde lagd, har altid dukket opp et eller annet med alle gjestebokene som jeg ikke har skjønt bær av :-/ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) dobbel post(problemer med internetten akkurat nå :/.) Endret 14. juni 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Ups. Endret 14. juni 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Jeg prøver å sende en mail med "ø" adressen (Thunderbird), men jeg får bare error når jeg prøver å sende. Jeg har prøvd å sette andre iso instillinger, men ser ikke ut som det har så mye å si. Erroren er: "The mail server responded: 5.1.3 Syntax error in mailbox address "adressemedø@mail.no" (Non-printable character) Please verify that you email adress is correct in you mail prefrences and try again Noe jeg kan gjøre her? Endret 14. juni 2005 av Garreth Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Garreth: Be folk om å ikke opprette epost adresser som ikke er en standard Dvs at det er ikke mange nettleserene enda som har æøå som en standard Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hehe, det er faktisk en som jobber i stavanger kommune, så de bør vel ha en e mail alias med "o" istedet for "ø" ? Jeg får prøve det. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Garreth: Be folk om å ikke opprette epost adresser som ikke er en standard Dvs at det er ikke mange nettleserene enda som har æøå som en standard Internationalized Resource Identifiers (IRI-er) blei faktisk ein standard i januar i år. The Mozilla Organization har sikkert nok å gjere på, men kvifor ikkje rapportere det til Bugzilla? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hvorfor klage på Thunderbird når det er mailserver som har skylden? Det er av feilmeldingen lett å forstå at mailserveren ikke klarer å lese 'ø' som en bokstav, men som en non-printable char. Feilmeldingen kommer fra mailserver (med responskode), og ikke fra TB selv. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Litt offtopic kanskje; Men hvorfor har du startet å skrive nynorsk plutslig, SirIce? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Er sikkert mitt i nynorsk-eksamen. Edit: Må bare få ut litt glede nå. Fikk tak i et script som gjorde at æøå funka på siden min! Har vært litt konflikter rundt iso/utf-8 på siden pga script, forum og aj-fork! Endret 14. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Litt offtopic kanskje; Men hvorfor har du startet å skrive nynorsk plutslig, SirIce? Reagert på det jeg også! Synes vel arve høres så kul ut da Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kanskje det, kanskje me alle skal skrive nynorsk? Selv om jeg har 3 i det. Uansett: Har startet å få en bøg i Opera på forumet her, at Opera klikker når jeg poster innlegg. Er noe med forumet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Litt offtopic kanskje; Men hvorfor har du startet å skrive nynorsk plutslig, SirIce? Vel, Arve og eg fann ut at sida eg faktisk har nynorsk som hovudmål, kvifor skal eg då skrive bokmål berre for at andre skal kunne forstå meg betre? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Litt offtopic kanskje; Men hvorfor har du startet å skrive nynorsk plutslig, SirIce? Vel, Arve og eg fann ut at sida eg faktisk har nynorsk som hovudmål, kvifor skal eg då skrive bokmål berre for at andre skal kunne forstå meg betre? Dere har et godt poeng der. Har tenkt litt på det jeg også så kanskje jeg også skal skrive nynorsk her. Med tingen er at jeg ofte klarer å skrive nynorsk/bokmål fordi det er så mange ord jeg ikke er sikker på Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har startet å få en bøg i Opera på forumet her, at Opera klikker når jeg poster innlegg. Er noe med forumet. Hihi. Morsomt at akkurat du (av alle Opera-fantaster) skulle støte på noe sånt. Bare for å oppklare: Det er ikke en bug i forumet (som har vært uendret på noen år nå, HTML-messig), men en noenlunde kjent bug i Opera 8.0. Tror det skal være fikset i Opera 8.01. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Eg synest at om ein har nynorsk som hovudmål skal ein skrive det på forum o.l. òg - og sjølv får eg eit meir fullstendig og "ordentlig" inntrykk av ting skrive på nynorsk. Anar ikkje kvifor, dog Og sjølvsagt har eg nynorsk Opera òg Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kanskje jeg legger inn Opera på Afrikaans? jorgis: Hehe, men det som var rart var at det skjedde sånn plutslig. Har ikke hendt før ikveld. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Litt offtopic kanskje; Men hvorfor har du startet å skrive nynorsk plutslig, SirIce? Vel, Arve og eg fann ut at sida eg faktisk har nynorsk som hovudmål, kvifor skal eg då skrive bokmål berre for at andre skal kunne forstå meg betre? Fordi skriftlig nynorsk ikke er spesielt dekorativt.. (og ja, jeg har nynorsk som hovedmål) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå