enden Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Edit: *hate spacetasten min* hater 0 tasten min - sølte cola i tastaturet igår, og nå er den skikkelig seig... 0 er liksom ikke viktig når man programmerer... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Hater windowstasten jeg EDIT: Og IBM-tasten Endret 22. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Edit: *hate spacetasten min* hater 0 tasten min - sølte cola i tastaturet igår, og nå er den skikkelig seig... 0 er liksom ikke viktig når man programmerer... hehe, cola ja. synes å huske at det var en som ikke drakk så mye cola, men heller holdt seg til temperert vin elns. men det var vel ikke enden? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 kan umulig ha vært meg Sa vel ikke at jeg ikke drakk cola? orker ikke bla hundreogfirogørti sider tilbake for å finne... Grunnen til sølingen er forresten urutinert bruk av flaskecola - lite trening... Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Skjermproblemet er løst Jeg *kremt* hadde plassert strømomformeren (?) til høytalerene rett bak skjermen EDIT: Jeg har aldri sølt cola i tastaturet (har riktignok sølt sånn ca 3-4 dl vann i et tastatur, men tastaturet funker like fint nå som før) Endret 22. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 kan umulig ha vært meg Sa vel ikke at jeg ikke drakk cola? orker ikke bla hundreogfirogørti sider tilbake for å finne... Grunnen til sølingen er forresten urutinert bruk av flaskecola - lite trening... forstår mulig jeg bommet litt på formuleringen, orket ikke bla hundreogfirogørti sider tilbake jeg heller Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 heldigvis virker det som om tastaturet mitt er ganske sølesikkert. Logitech gjorde en god jobb med desktop optical deluxe Har forresten 72 colabokser, 10 1/2L og 5 1 1/2L flasker en ramlengdes avstand fra tastaturet Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 man kan søle hva man vil i et tastatur utenom COLA...... Alt annet en cola lar seg"rense" / "tørke" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Skjermproblemet er løst Jeg *kremt* hadde plassert strømomformeren (?) til høytalerene rett bak skjermen Det var da bra! (håper dette ikke fører til revurdering av 173T, den SKAL du ha) Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Skjermproblemet er løst Jeg *kremt* hadde plassert strømomformeren (?) til høytalerene rett bak skjermen Det var da bra! (håper dette ikke fører til revurdering av 173T, den SKAL du ha) Den skal handles så snart jeg får vite om jeg må være med på den stygge seilturen eller ikke Altså om en uke elns Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Den skal handles så snart jeg får vite om jeg må være med på den stygge seilturen eller ikke Altså om en uke elns Gi meg nr til dine foreldre, så skal jeg ringe å si at du har blitt utvalgt som offisiell tester for Samsung Europa på grunn av din kompetanse, og at dette kanskje kan skaffe deg en jobb i fremtiden. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Gi meg nr til dine foreldre, så skal jeg ringe å si at du har blitt utvalgt som offisiell tester for Samsung Europa på grunn av din kompetanse, og at dette kanskje kan skaffe deg en jobb i fremtiden. Fantastisk idé Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Det var da bra! (håper dette ikke fører til revurdering av 173T, den SKAL du ha) Slutt å prakke på folk en latterlig lite skjerm... Skal man ha LCD så er det 20" + som teller Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Slutt å prakke på folk en latterlig lite skjerm... Skal man ha LCD så er det 20" + som teller Pøh! Ikke alle som kan bla opp 16 høvdinger for noen tommer ekstra. Hadde det bare vært så vel... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 klarer meg med en 19" jeg da.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg greier meg fint med 17"ern jeg... mer enn stor nok for meg! PT: Så bra at det ikke var skjermen som var ødelagt da! Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Slutt å prakke på folk en latterlig lite skjerm... Skal man ha LCD så er det 20" + som teller *titte i lommeboken* 5000 og noe *konkludere* Nei; jeg har ikke råd til en skjerm som er nesten like dyr som resten av pc'en Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 2x17" i dual gjør susen! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) 32" er fett. bare synd at oppløsningen ikke blir helt topp.. men funker med trådløs tastatur og mus, (hadde jeg bare hatt det) Endret 22. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 ...og om det er størrelsen det kommer an på, så har jeg enda den der plasma-greia i stua... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå