Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: *hate spacetasten min*

hater 0 tasten min - sølte cola i tastaturet igår, og nå er den skikkelig seig...

0 er liksom ikke viktig når man programmerer...

hehe, cola ja. synes å huske at det var en som ikke drakk så mye cola, men heller holdt seg til temperert vin elns. men det var vel ikke enden? ;)

Lenke til kommentar

Skjermproblemet er løst :w00t:

Jeg *kremt* hadde plassert strømomformeren (?) til høytalerene rett bak skjermen :blush:

 

EDIT: Jeg har aldri sølt cola i tastaturet :w00t:

(har riktignok sølt sånn ca 3-4 dl vann i et tastatur, men tastaturet funker like fint nå som før)

Endret av PT
Lenke til kommentar
kan umulig ha vært meg :ermm:

 

 

Sa vel ikke at jeg ikke drakk cola? orker ikke bla hundreogfirogørti sider tilbake for å finne...

 

Grunnen til sølingen er forresten urutinert bruk av flaskecola - lite trening...

forstår ;) mulig jeg bommet litt på formuleringen, orket ikke bla hundreogfirogørti sider tilbake jeg heller

Lenke til kommentar
Skjermproblemet er løst :w00t:

Jeg *kremt* hadde plassert strømomformeren (?) til høytalerene rett bak skjermen :blush:

Det var da bra! (håper dette ikke fører til revurdering av 173T, den SKAL du ha)

 

 

:woot:

Den skal handles så snart jeg får vite om jeg må være med på den stygge seilturen eller ikke ;)

Altså om en uke elns

Lenke til kommentar
Den skal handles så snart jeg får vite om jeg må være med på den stygge seilturen eller ikke ;)

Altså om en uke elns

Gi meg nr til dine foreldre, så skal jeg ringe å si at du har blitt utvalgt som offisiell tester for Samsung Europa på grunn av din kompetanse, og at dette kanskje kan skaffe deg en jobb i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...