Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Ingardj: Jeg tenker da på dette. Det ser kanskje mer naturlig ut for dere enn for meg, ettersom jeg lagde selve siden først, for så å pynte med grafikk senere.

Ser jo at det var der da, men lurer på hva som var poenget med det. Kanskje abstrakt? :)

Ah, sånn sett ja. Nei, altså, det er ikke noe poeng i det, bare noe som piffer opp designet litt. :)

dan1el: Pent, men det er litt bugs i den nyeste versjonen av Opera. Når man drar pekeren over linkene, spretter div'en på en måte fram og tilbake.

Forresten, det er en stund siden jeg har brukt Opera nå. Må si det var deilig å gå tilbake. Denne nettleseren er superrask når man går frem og tilbake på sidene. Har også oppdaget at de har kvittet seg med reklamen. Deilig. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, det er en stund siden jeg har brukt Opera nå. Må si det var deilig å gå tilbake. Denne nettleseren er superrask når man går frem og tilbake på sidene. Har også oppdaget at de har kvittet seg med reklamen. Deilig. =)

Reklame har det vel alltid vært og vil alltid være?

Kjøp Opera

Opera uten reklamebanner koster NOK 320

Lenke til kommentar
Ja, fra www.opera.com

Må si det forbauset meg litt. :dontgetit:

Kan du ta et screenshot? :)

Se i quoten i posten over deg. :)

N*: Jeg har ikke registrert. Bare innstallerte på vanlig måte. Spesielt, kanskje jeg er den heldige utvalgte som slipper å betale for å ikke ha noe reklame-banner. :wee:

jorgis: jeg har ikke lastet ned noen crack. Dessuten har jeg jo lastet ned den nyeste versjonen fra http://www.opera.com/download/.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

WOW, flittige idag!

En liten tur på byen å dere skiver 4(!) sider!

men for å plukke opp der jeg slapp:

"div>img" er ikke det samme som "div img"

">" betyr at det må være direkte child, uten den kan den bare være i treet under :)

Fikk ikke sett på alle fiskene som har kommet frem de siste sidene, men får prøve å følge bedre med her ;)

Lenke til kommentar
Heh. Merkelig. Når jeg laster ned siste versjon fra opera.com, får jeg med reklamer. :dontgetit:

Du vet, jeg hører rykter om at det finnes en nettleser som ikke har reklamebanner, enten man er heldig og ikke får det, betaler for den, eller noe som helst annet.. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...