flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ingardj: Jeg tenker da på dette. Det ser kanskje mer naturlig ut for dere enn for meg, ettersom jeg lagde selve siden først, for så å pynte med grafikk senere. Ser jo at det var der da, men lurer på hva som var poenget med det. Kanskje abstrakt? Ah, sånn sett ja. Nei, altså, det er ikke noe poeng i det, bare noe som piffer opp designet litt. dan1el: Pent, men det er litt bugs i den nyeste versjonen av Opera. Når man drar pekeren over linkene, spretter div'en på en måte fram og tilbake. Forresten, det er en stund siden jeg har brukt Opera nå. Må si det var deilig å gå tilbake. Denne nettleseren er superrask når man går frem og tilbake på sidene. Har også oppdaget at de har kvittet seg med reklamen. Deilig. =) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 dan1el: likte den ganske godt, du holder deg til enkle sider med få farger. Synst du klarer det ganske bra Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 dan1el: Du tar geniale bilder. Får alltid lyst til å kjøpe meg et skikkelig speilreflekskamera når jeg er på sida di. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Forresten, det er en stund siden jeg har brukt Opera nå. Må si det var deilig å gå tilbake. Denne nettleseren er superrask når man går frem og tilbake på sidene. Har også oppdaget at de har kvittet seg med reklamen. Deilig. =) Reklame har det vel alltid vært og vil alltid være? Kjøp OperaOpera uten reklamebanner koster NOK 320 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke no reklame her, såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke no reklame her, såvidt jeg kan se. Hoho, sykt men sweet Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke no reklame her, såvidt jeg kan se. Sikker på at du har lasta ned Opera fra opera sine sider da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja, fra www.opera.com Må si det forbauset meg litt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ikke no reklame her, såvidt jeg kan se. Joda, reklamen forsvinner om man finner en pirat-serial på nettet, men ellers er det reklame. Ser ut som om du bruker 7.x, hvorfor ikke 8.0? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja, fra www.opera.com Må si det forbauset meg litt. Kan du ta et screenshot? Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 har ikke reklame jeg heller. men jeg registrerte 7.54 for to formateringer siden. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja, fra www.opera.com Må si det forbauset meg litt. Kan du ta et screenshot? Ikke no reklame her, såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ja, fra www.opera.com Må si det forbauset meg litt. Kan du ta et screenshot? Se i quoten i posten over deg. N*: Jeg har ikke registrert. Bare innstallerte på vanlig måte. Spesielt, kanskje jeg er den heldige utvalgte som slipper å betale for å ikke ha noe reklame-banner. jorgis: jeg har ikke lastet ned noen crack. Dessuten har jeg jo lastet ned den nyeste versjonen fra http://www.opera.com/download/. Endret 12. juni 2005 av flodhest Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Heh. Merkelig. Når jeg laster ned siste versjon fra opera.com, får jeg med reklamer. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Heh. Merkelig. Når jeg laster ned siste versjon fra opera.com, får jeg med reklamer. Jeg også. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Haha, så merkelig. Jaja, jeg er fornøyd i hvertfall. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 WOW, flittige idag! En liten tur på byen å dere skiver 4(!) sider! men for å plukke opp der jeg slapp: "div>img" er ikke det samme som "div img" ">" betyr at det må være direkte child, uten den kan den bare være i treet under Fikk ikke sett på alle fiskene som har kommet frem de siste sidene, men får prøve å følge bedre med her Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 men for å plukke opp der jeg slapp:"div>img" er ikke det samme som "div img" ">" betyr at det må være direkte child, uten den kan den bare være i treet under den skjønte jeg ikke Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Noen som kan ta en kikk på http://www.home.no/server01/siden/ ? Har sittet her et par timer og kodet nå. Som vanlig er det noen bugs, og jeg har sett meg blind på det hele, ettersom jeg begynner å bli trøtt og lei. Hvordan kan jeg få spalten til høyre på linje med den i midten, og hvordan kan jeg få hovedramma til å matche? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Heh. Merkelig. Når jeg laster ned siste versjon fra opera.com, får jeg med reklamer. Du vet, jeg hører rykter om at det finnes en nettleser som ikke har reklamebanner, enten man er heldig og ikke får det, betaler for den, eller noe som helst annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå