Haraldson Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hadde vært greit å hatt kildekoden til det scriptet da. Denne? Hehe, jeg er i slaget i dag. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ooo! Du skulle utvidet funksjonaliteten til scriptet, Jørgen. PHP/HTML/C++ og CSS. Osv. Du får sikkert briller i prosessen, men skitt au! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hadde vært greit å hatt kildekoden til det scriptet da. Denne? Hehe, jeg er i slaget i dag. Hmm, har lurt på hvilke funksjoner og slikt han har brukt en stund, blir koselig å se over dette Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har enda ikke gitt opp sommerdesignet mitt. Har sittet et par timer i dag og pludret litt i photoshop, til jeg kom fram til denne fisken. Ville ikke at det skulle bli for kjedelig, så jeg la til endel grafikk til venstre for selve siden. Tenkte dette var originalt, men nå har jeg kanskje sett meg litt blind på hva jeg jobber med, så jeg spør dere. Ble det for mye, eller burdte jeg ha grafikken der? Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Synes det ser bra ut, men du bør kanskje gjøre litt mer med menyen? Den blir litt slapp i forhold til resten. Endret 12. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Flodhest, hvordan takler du skyggeutfordringen, da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 PT: Enig i den forsåvidt, skal endre på menyen. Drange: Skyggeutfordringen? Nå er jeg ikke helt med. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har enda ikke gitt opp sommerdesignet mitt. Har sittet et par timer i dag og pludret litt i photoshop, til jeg kom fram til denne fisken. Ville ikke at det skulle bli for kjedelig, så jeg la til endel grafikk til venstre for selve siden. Tenkte dette var originalt, men nå har jeg kanskje sett meg litt blind på hva jeg jobber med, så jeg spør dere. Ble det for mye, eller burdte jeg ha grafikken der? Skjønner meg ikke helt på det til venstre. Er det noe jeg ikke ser, eller? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ingardj: Jeg tenker da på dette. Det ser kanskje mer naturlig ut for dere enn for meg, ettersom jeg lagde selve siden først, for så å pynte med grafikk senere. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Fra denne tråden. Syns ikke brunfargen gir en "sommer-feel" om det er det du prøver på. Teksten i header (helt øverst) er litt for oversminka. Det gjelder også headerbildet, nesten vansklig å se hva det er. Hva mener du? Er det noen som har problemer med å forstå seg selv her? :!: EDIT: flodhest: digger grafikken til venstre, ikke ta den bort Endret 12. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jørgens HTMLizer? Det som er rart er at "Her er slik koden kommer til å se ut på din side:" ikke stemmer med det som ligger i tekstboksen lengre ned. Den tar ikke med . Forbedringspotensiale. Hmm. Jaja. Er vel bare å legge til en kjapp liten str_replace() for å fikse det. Kan vel egentlig fikse det nå. Ooo! Du skulle utvidet funksjonaliteten til scriptet, Jørgen. PHP/HTML/C++ og CSS. Osv. Du får sikkert briller i prosessen, men skitt au! Altså. Målet var opprinnelig å ha en like god syntaks highlighting som DW gjør, altså med egne farger for tabelltags og forms-tags (har egen farge for form-tags), MEN gikk grundig lei i prosessen. Å utvide til PHP/CSS/C++ osv tar alt for lang tid og tid har jeg mangelvare av. Og hvem trenger briller når man har linser? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 EDIT:flodhest: digger grafikken til venstre, ikke ta den bort Jippi! Det er det jeg ønsket å høre. Da skal jeg ut en tur, så skal jeg bruke de sene nattetimer på å forbedre designet. =) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ingardj: Jeg tenker da på dette. Det ser kanskje mer naturlig ut for dere enn for meg, ettersom jeg lagde selve siden først, for så å pynte med grafikk senere. Ser jo at det var der da, men lurer på hva som var poenget med det. Kanskje abstrakt? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Er det noen som har problemer med å forstå seg selv her? :!: Det var fordi post-starter ikke hadde svart på kritikken min. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det var fordi post-starter ikke hadde svart på kritikken min. Da kom det ganske dårlig frem Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hmm. Jaja. Er vel bare å legge til en kjapp liten str_replace() for å fikse det. Kan vel egentlig fikse det nå. Major understatement. Har trikset litt rundt på det nå, og det viser seg (selvfølgelig) at jeg da må omgjøre kun alle mellomrom som IKKE er med i en "kritisk" tagg (alle <style>-taggene og <br />-taggene som settes inn av scriptet), og det krever en fryktelig stygg regexp (som jeg ikke orker å fikse nå). Får heller skrive om hele greien i løpet av ferien elns. Hva med å gjøre den modulær? Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 blah, var superinspirert et lite øyeblikk. så gikk jeg ut i fem minutter og nå er det borte når jeg trenger det mest Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hva syntes folket om dette: http://dan1el.net/indexn.php ? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hva syntes folket om dette:http://dan1el.net/indexn.php ? Enkelt hvertfall Slettes ikke dumt! Det som er hensikten også antar jeg? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hva syntes folket om dette:http://dan1el.net/indexn.php ? Enkelt hvertfall Slettes ikke dumt! Det som er hensikten også antar jeg? Japp, enkle saker med særpreg. Rett til poenget. Det er "stilen". Skal få opp de to andre undersidene i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå