Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har enda ikke gitt opp sommerdesignet mitt. Har sittet et par timer i dag og pludret litt i photoshop, til jeg kom fram til denne fisken.

Ville ikke at det skulle bli for kjedelig, så jeg la til endel grafikk til venstre for selve siden. Tenkte dette var originalt, men nå har jeg kanskje sett meg litt blind på hva jeg jobber med, så jeg spør dere. Ble det for mye, eller burdte jeg ha grafikken der? :)

Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke gitt opp sommerdesignet mitt. Har sittet et par timer i dag og pludret litt i photoshop, til jeg kom fram til denne fisken.

Ville ikke at det skulle bli for kjedelig, så jeg la til endel grafikk til venstre for selve siden. Tenkte dette var originalt, men nå har jeg kanskje sett meg litt blind på hva jeg jobber med, så jeg spør dere. Ble det for mye, eller burdte jeg ha grafikken der? :)

Skjønner meg ikke helt på det til venstre. Er det noe jeg ikke ser, eller?

Lenke til kommentar

Fra denne tråden.

Syns ikke brunfargen gir en "sommer-feel" om det er det du prøver på. Teksten i header (helt øverst) er litt for oversminka. Det gjelder også headerbildet, nesten vansklig å se hva det er.

Hva mener du?

Er det noen som har problemer med å forstå seg selv her? :!:

EDIT:

flodhest: digger grafikken til venstre, ikke ta den bort

Endret av PT
Lenke til kommentar

Det som er rart er at "Her er slik koden kommer til å se ut på din side:" ikke stemmer med det som ligger i tekstboksen lengre ned. Den tar ikke med  . Forbedringspotensiale. :)

Hmm. Jaja. Er vel bare å legge til en kjapp liten str_replace() for å fikse det. Kan vel egentlig fikse det nå. :)

Ooo! Du skulle utvidet funksjonaliteten til scriptet, Jørgen. PHP/HTML/C++ og CSS. Osv.

Du får sikkert briller i prosessen, men skitt au!

Altså. Målet var opprinnelig å ha en like god syntaks highlighting som DW gjør, altså med egne farger for tabelltags og forms-tags (har egen farge for form-tags), MEN gikk grundig lei i prosessen. Å utvide til PHP/CSS/C++ osv tar alt for lang tid og tid har jeg mangelvare av. Og hvem trenger briller når man har linser? :p

Lenke til kommentar
Hmm. Jaja. Er vel bare å legge til en kjapp liten str_replace() for å fikse det. Kan vel egentlig fikse det nå. :)

Major understatement. Har trikset litt rundt på det nå, og det viser seg (selvfølgelig) at jeg da må omgjøre kun alle mellomrom som IKKE er med i en "kritisk" tagg (alle <style>-taggene og <br />-taggene som settes inn av scriptet), og det krever en fryktelig stygg regexp (som jeg ikke orker å fikse nå). Får heller skrive om hele greien i løpet av ferien elns. Hva med å gjøre den modulær?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...