Sono Juventino Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Synes det var litt kult med den 3d-effekten, men synes du skulle tatt den med videre oppover på siden og ikke bare hatt den på halve siden. Kult og nytt. (Jeg har ikke settt så mye av design enda, da. ) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Litt mye glow-bruk.. For mye bruk av glow ville jeg sagt.. Ble uklart, og ubehagelig å se på.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) True that. Har nå fjernet glow på skrift i header, men ikke på selve boksene. Så bedre ut igrunn. Edit: huff, skrivefeil ass.. Endret 11. juni 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 For mye bruk av glow og headeren var ikke fin. Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) syntes det ble litt drøyt med den blåfargen som bakgrunn. den er litt for knall. og gul outerglow passet ikke problemet er nok ikke for mye, men feil farge. vi er på side 911! someone please call 911! Endret 11. juni 2005 av N* Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Side 456 her. Jibba: Bruk Hvit og de blånyansene, den 3d-greia funka ikke helt. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei! Jeg vil ikke lage et nytt tema, men noen som kan hjelpe meg å løse dette problemet? Skal jeg bruke fixed? Intensjonen er å la fyrtårnet stå nederst på siden, uansett. En nødløsning vil være å ha den fixed. Kritikk kan jeg også ta! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) body { background: #farge url(bane/bilde.jpg) bottom right no-repeat fixed; } Var forresten pent og friskt dette her, og enkelt skal det være når du bare skal presentere deg kort slik som her Eller skulle du ha fyrtårnet helt nederst, slik at om siden blir lang så ser man det ikke? Da kan du bare kutte ut fixed i koden over. Endret 12. juni 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Takk Mr. Berg! -fixed gjorde susen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Pent og enkelt, bare en infoside el? Tror fixed hadde blitt pent på den! btw: litt kodefix? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Vet. Har ikke validert den enda. Starter nuh. edit: Sånn. Endret 12. juni 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jonas: Hvorfor er bildet i header en img? Over til noe annen: Funker ikke child "selectoren" med classer? Må man ha elementer? div>img { funker .article>img { funker ikke! I opera altså, har ikke testet i noen andre Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 .article img { funker dette da? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvordan burde jeg gå frem hvis jeg vil legge ut kodersnutter (html, c++ etc) i artikler? Noen som vet smarte metoder som gjør slik at kode blir slik den opprinnelig var med de rette mellomrommene osv., og at html i kodesnuttene ikke blir lest av nettleseren som en del av sida.. Trenger svar på det her Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) <pre> er vel noe. Sikkert depricated. Det finnes vel noe som ligner på phps? Endret 12. juni 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ingard: Du kan vel bruke <code> eller <pre> Men til HTML må du vel uansett skrive tagene på denne måten: <a href="#">.. Output blir da <a href="#"> Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kan jo bare bruke htmlspecialchars i php til å fikse det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 jeg fant denne. den legger ikke til <br> på slutten av hver setning, men hvis du søker litt finner du sikkert en bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå