Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digger fotobloggen din, forresten. Savner pappas Nikon D70...

:blush:

Har ikke sett gjennom alle, men dette har utpekt seg som min favoritt hittil.

Hele bildet er så levende med noen fantastiske skyer og 'ivrige' bølger. Du fortjener skryt for den. :thumbup:

Er det forresten mulig å rævslikke seg til en wallpaper-versjon? :love:

Lenke til kommentar
Har ikke sett gjennom alle, men dette har utpekt seg som min favoritt hittil.

Hele bildet er så levende med noen fantastiske skyer og 'ivrige' bølger. Du fortjener skryt for den. :thumbup:

Helt enig! Dette bildet er ganske stilig! Flott, rett og slett! Hvor er bildet tatt, btw...?

Endret av OShea22
Lenke til kommentar

Det er vel fulltidsjobb..? Og av egen erfaring har jeg funnet ut at det ikke er noe sjakktrekk, om man har skole ved siden av.. :)

Men det er absolutt noen herfra som kunne hatt en slik jobb (mulig kodekompetansen mangler på noen av områdene..)

Og ja, dan1el sin fotoblogg er heftig som pokker.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
dan1el: Når vi først er inne på dette.. Bruker du et program for masseendre størrelsen på bildene? Har du noen tips der?

Bruker selv Easy Thumbnail Creator. Kongegreie, men det koster penger. Du kan vel også gjøre det på serversiden, men det pleier å ta litt tid.

Lenke til kommentar
dan1el: Når vi først er inne på dette.. Bruker du et program for masseendre størrelsen på bildene? Har du noen tips der?

ACDSee (som er det beste programmet for å holde orden på bilder) kan masse-resize bilder (og velge kvalitet etc).

Tenker du på miniatyrene, så lager Pixelpost dem selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...