Jesper Karsrud Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hmm.. Hadde jo vært gøy å søke, bare for å prøve Trenger penger nå også, så... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kanskje jeg skal prøve meg på å søke, selv om jeg ikke har kunnskap og JavaScript og XSLT. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Digger fotobloggen din, forresten. Savner pappas Nikon D70... Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Digger fotobloggen din, forresten. Savner pappas Nikon D70... Har ikke sett gjennom alle, men dette har utpekt seg som min favoritt hittil. Hele bildet er så levende med noen fantastiske skyer og 'ivrige' bølger. Du fortjener skryt for den. Er det forresten mulig å rævslikke seg til en wallpaper-versjon? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Har ikke sett gjennom alle, men dette har utpekt seg som min favoritt hittil.Hele bildet er så levende med noen fantastiske skyer og 'ivrige' bølger. Du fortjener skryt for den. Helt enig! Dette bildet er ganske stilig! Flott, rett og slett! Hvor er bildet tatt, btw...? Endret 10. juni 2005 av OShea22 Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Har ikke sett gjennom alle, men dette har utpekt seg som min favoritt hittil.Hele bildet er så levende med noen fantastiske skyer og 'ivrige' bølger. Du fortjener skryt for den. Dobbel... Endret 10. juni 2005 av OShea22 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Det er vel fulltidsjobb..? Og av egen erfaring har jeg funnet ut at det ikke er noe sjakktrekk, om man har skole ved siden av.. Men det er absolutt noen herfra som kunne hatt en slik jobb (mulig kodekompetansen mangler på noen av områdene..) Og ja, dan1el sin fotoblogg er heftig som pokker.. Endret 10. juni 2005 av Marvil Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Her var det mye pent på en gang. Vi feirer med en stor bakgrunn: http://www.dan1el.net/div/blue_big.jpg Endret 10. juni 2005 av dan1el Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Håysann: Not FoundThe requested URL /div/blue_big.jpg was not found on this server. Apache/1.3.31 Server at dan1el.net Port 80 EDIT: Der kom den Endret 10. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Her var det mye pent på en gang. Vi feirer med en stor bakgrunn: http://www.dan1el.net/div/blue_big.jpg Bruker du et ferdiglaget script, eller er det mulig ålaste det ned en plass? (for å legge ut bilder) Er interessert i å skaffe min egen fotoblogg, få bildene på nettet.. Bildene dine er meget pene Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg bruker Pixelpost, med noen modifikasjoner (og min egen template, sef). Du finner det her: http://pixelpost.org/ Endret 10. juni 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Oooh, det bildet der havnar nok som bakgrunnsbilde hos meg også når eg kjem heim Vurderer å starte ein eigen fotoblogg.. Hmm.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) dan1el: kjenner igjen mange av stedene du har fotografert (er fra skien). mattelæreren min, trond () er på et av de og. litt off topic dette men Endret 10. juni 2005 av N* Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 dan1el: kjenner igjen mange av stedene du har fotografert (er fra skien). mattelæreren min, trond () er på et av de og. litt off topic dette men Trond Risdal som liker å tegne? Han litt harry fyren? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva gjør egentlig dette skriptet som legger seg på alle sider (i headeren) jeg ser kildekoden på? <script language='javascript' src='http://127.0.0.1:1031/js.cgi?caw&r=13716'></script> Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 dan1el: Når vi først er inne på dette.. Bruker du et program for masseendre størrelsen på bildene? Har du noen tips der? Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 dan1el: Når vi først er inne på dette.. Bruker du et program for masseendre størrelsen på bildene? Har du noen tips der? Bruker selv Easy Thumbnail Creator. Kongegreie, men det koster penger. Du kan vel også gjøre det på serversiden, men det pleier å ta litt tid. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 dan1el: Når vi først er inne på dette.. Bruker du et program for masseendre størrelsen på bildene? Har du noen tips der? ACDSee (som er det beste programmet for å holde orden på bilder) kan masse-resize bilder (og velge kvalitet etc). Tenker du på miniatyrene, så lager Pixelpost dem selv. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 PIX-Resizer er også bra, når vi er inne på det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det ble lagt ut en link her før hvor man kunne se hvordan siden sin så ut i forskjellige nettlesere..Noen som har URLen til den siden? Ingen som har den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå