jorgis Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Bare synd at man må være 20 for å komme inn noen steder i disse dager. Glad jeg ikke har DET problemet lenger Hihi. Senest for noen uker siden kom jeg inn på et utested med 25-års grense (jeg er 17), siden jeg kom i følge med min mor. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er jo egentlig bare litt trist Kom inn på 25-års sted før jeg ble 20 jeg også, uten mamma! heh Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Mikael:Det er mest sannsynlig på grunn av at tegnsettet i informasjonsfilen ikke er det samme som tegnsettet for filen der informasjonen skrives ut. :!: Det var ALTFOR lett! Fila lå i ANSI, jeg lagra den i UTF-8, og vips, så fungerte det! Dette var nyttig info å ta med seg. Takk! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette var nyttig info å ta med seg. Takk! Sa det var noe med tegnsettet/ISO Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Sa det var noe med tegnsettet/ISO Har slitt med det før selv jeg, veldig irriterende når man oppdager at det er det som er saken, hehe Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette var nyttig info å ta med seg. Takk! Sa det var noe med tegnsettet/ISO Ja, men du sa det ikke på rette måten. Synd det, stakkar. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja, men du sa det ikke på rette måten. Synd det, stakkar. Hah, sånn går det når du spør Domodyret om hjelp før du spør meg *jobbe videre* Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 @Ingardj sA har mange av nAtidens Det kan ikke jeg ta ansvar for Han som skal ha sida vet ikke så alt for mye om ting og tang. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Nytt nr av MagWerk(s) Beautifully Webdesign Endret 9. juni 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) VG Nett er årets nettsted Juryens uttalelseIngen over, og knapt noen ved siden. VG er det nettmediet i Norge som i sterkest grad tar mål av seg til å utnytte nettets egenskaper til fulle, og som er i ferd med å klare det. Raskest oppdateringsfrekvens, effektiv design og dyktige nettjournalister. Dagbladet.no - årets avisside (åpen klasse nettsted) Juryens uttalelseDagbladet.no redesignet høsten 2004 hele nettstedet. Intensjonen var at nyhetsavisen skulle bli raskere og mer oversktlig. Dette har Dagbladet.no lykkes med, redesignen fremstår som svært vellykket. Bruken av flere og større bilder har også høstet internasjonal anerkjennelse. At nye dagbladet.no også er svært godt mottatt av nettstedets lesere, er jo heller ikke noe minus. Resten av de premierte avisene. EDIT: Bør kanskje sove nå, skal jo opp tidlig i morgen. Faktisk så tidlig som klokken 09.00! Ja, døgnrytmen min er en anelse 'screwed up' EDIT2: Domodyret, du bør sikkert legge deg du også Endret 10. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Denne siden var en smule spesiell får en si. http://www.anarchycode.com/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hmm, tror enten jeg må lære meg flash, eller så må jeg hate det PT: Bare å stå opp tidlig så snur du fort den døynryttmen Funker ikke å prøve å legge seg før! Halv 2 er jo ingenting, sitter somoftest oppe til 4 å koder jeg, men det er jo bare vanvittig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 EDIT: Bør kanskje sove nå, skal jo opp tidlig i morgen. Faktisk så tidlig som klokken 09.00!Ja, døgnrytmen min er en anelse 'screwed up' EDIT2: Domodyret, du bør sikkert legge deg du også Prøv å ha en døgnrytme fra 04.00-12.00 i 10 måneder, så plutselig legg om til 00.30-06.30.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Hvorfor kommer det så ekstremt mange feil når jeg prøver å validere denne siden? http://www.home.no/endrebjorsvik/annet.htm Hvordan løser jeg det? Endret 10. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 du har & i url'ene dine.. Du må ha & for at ikke validatoren skal tolke det som om alt du har etter & er entiteter i koden din, som f.eks. ø og andre entitetet for spesialtegn. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) EDIT2: Domodyret, du bør sikkert legge deg du også Neida, hadde fri idag jeg. Muntilg var igår. Uansett, hvordan ble VG sitt design omtalt som "effektivt"? Veldig rart. Endret 10. juni 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Uansett, hvordan ble VG sitt design omtalt som "effektivt"?Veldig rart. Uvitenhet.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ignorance is bliss. Uansett: Position availableWeb Designers / Web Developers Location: Oslo, Norway You will work as Web Developer in Opera's Web team, developing and maintaining external and internal sites for both desktop and handheld devices. You don't need years and years of experience, but you should be able to show us convincing work samples such as web sites or other web related projects. Requirements Good knowledge of Web standards, such as HTML, CSS, JavaScript and XSLT Writing validating code by hand (without WYSIWYG editor) Highly skilled in graphic design Background in IT/Computer Science/Web Development How to apply For immediate consideration, please apply online. Read job ad here. If you or someone you know could fit the bill, please apply. http://my.opera.com/forums/showthread.php?s=&threadid=93582 Mhmm.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ohh, drømmejobben? Digger fotobloggen din, forresten. Savner pappas Nikon D70... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå