Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Haha, eid seriøst hardt! Greit å huske på denne da: «There's no place like 127.0.0.1» ;) Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 OT: Raske Menn er genialt Jeg vet, helt koooooonge Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 *Sette en stopper på OT-snakk med en random spennende url ifra stylegala: JavaScript PHP Window Manager * Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Oisan, noen har litt mye fritid Tror aldri jeg ville brukt det der til en side. Funka sån passe da Pent Endret 9. juni 2005 av orsus Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 *Sette en stopper på OT-snakk med en random spennende url ifra stylegala: JavaScript PHP Window Manager * Oj! Da er drømmen min om PHP-basert OS enda et skritt nærmere, nå som vi har en WM til det. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg leter etter en side, husker at det ble gitt link til den i dette forumet for en god stund siden. Det var et galleri med masse forskjellige bilder i kategorier som man kunne bruke på siden sin. Noen som vet hvilken side jeg snakker om? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 http://www.bobbyvandersluis.com/main/linkLibrary.php#c62 Der kanskje? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 *Sette en stopper på OT-snakk med en random spennende url ifra stylegala: JavaScript PHP Window Manager * Omg, det var nice! Lenke til kommentar
pakke Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg leter etter en side, husker at det ble gitt link til den i dette forumet for en god stund siden. Det var et galleri med masse forskjellige bilder i kategorier som man kunne bruke på siden sin. Noen som vet hvilken side jeg snakker om? Det finnes massevis av sider med gratis stock-foto. morguefile er min favoritt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hva tror dere om disse headerene? Kan jeg bruke en av dem? Istedetfor den jeg har nå: www.fuzzy.moo.no Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du kan med fordel bytte ut headeren på fuzzy.moo.no med hvilket som helst av de bildene du postet her. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den lå under linken min Ehhm, ja, selvfølgelig fuzzy: #1 og #5 var mine favoritter, men jeg mener du burde prøve å lage noe selv Den JS-greien var temmelig nice Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den lå under linken min Ehhm, ja, selvfølgelig fuzzy: #1 og #5 var mine favoritter, men jeg mener du burde prøve å lage noe selv Den JS-greien var temmelig nice Enig der. Synst han burdre fikle litt med dem i ps de før det blir lagt ut som header. Men det rekner jeg med han hadde tenkt å gjøre også da Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) 10 years since PHP 1.0 was released! [08-Jun-2005] It has been 10 years since Rasmus released the first version of PHP. To everyone that has helped to shape PHP into what it is today; from the people developing the core and extensions, documentors, script developers, bug reporters, beta testers, PHP application developers and even just people that are using PHP—Thank you! BTW: Ingen som kommer en tur på KlubbLAN i helga, da? EDIT: JEEE! 2000 innlegg! *feire med kald boks-cola* Endret 9. juni 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 10 years since PHP 1.0 was released! [08-Jun-2005] It has been 10 years since Rasmus released the first version of PHP. To everyone that has helped to shape PHP into what it is today; from the people developing the core and extensions, documentors, script developers, bug reporters, beta testers, PHP application developers and even just people that are using PHP—Thank you! BTW: Ingen som kommer en tur på KlubbLAN i helga, da? EDIT: JEEE! 2000 innlegg! *feire med kald boks-cola* ojoj! *feire med et godt grønt eple* Skulle gjerne komt på lanet deres om det hadde vært litt nærmere her jeg bor. Har hatt lyst på et større lan selv lenge men jeg gidder ikke å arrangere dalalan enda Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) 10 years since PHP 1.0 was released! BTW: Ingen som kommer en tur på KlubbLAN i helga, da? EDIT: JEEE! 2000 innlegg! *feire med kald boks-cola* Hurra for PHP Skulle gjerne kommet på KlubbLAN, men dessverre så er 629,5 km litt for langt for meg å drasse på PCen Jee, 3305 innlegg *feire med noe som ikke smaker så dritt som cola* Endret 9. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Lenge leve php, hva hadde vel internett vært uten Envær med respekt for seg selv liker cola Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Stilig at PHP har "bursdag"! Svært viktig tilskudd til web-verdenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå