PT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Men over til noe som nesten er litt webrelatert:Hva med å boykotte alle de som ikke er villig til å faktisk lære seg html og css, spessielt de som skal bruke no ferdiggreier? Bare gi en post med link til oppslagsverket el no? Synes ikke det. Vi kan selvfølgelig opplyse om hva som er korrekt / best /whatever, men vi kan da gi de hjelp selv om de klamrer seg fast på 'den gale siden'. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Men over til noe som nesten er litt webrelatert:Hva med å boykotte alle de som ikke er villig til å faktisk lære seg html og css, spessielt de som skal bruke no ferdiggreier? Bare gi en post med link til oppslagsverket el no? Synes ikke det. Vi kan selvfølgelig opplyse om hva som er korrekt / best /whatever, men vi kan da gi de hjelp selv om de klamrer seg fast på 'den gale siden'. Helt enig. Å boikotte alle som ikke kan (X)HTML og CSS skikkelig er teit. Hadde dere gjort det når jeg startet hadde jeg sikkert ikke kommt noe langt med noen ting.. Dessuten om man skal poste poster som ikke har noen som helst ting med det trådstarter spør om så ødelegger man jo hele poenget. Om du synst det er et teit spørsmål så bare ikke svar er ikke noe mer vanskelig. La noen andre hjelpe dem da.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det begynner bare å balle seg på med dem. Sån jeg ser det er det to typer mennesker her: De som er het og kan/vil lære De som bør ansette en av oss Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Huffda. Websheriff krenker ikke bare informasjonsfriheten som hersker på internett - de ødelegger også nettet med en horribel og voldsomt irriterende side. Endret 8. juni 2005 av Mikka Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Huffda. Websheriff krenker ikke bare informasjonsfriheten som hersker på internett - de ødelegger også nettet med en horribel og voldsomt irriterende side. Hehe, introen kunne tilogmed jeg klart bedre (sier ganske mye). Pen bakgrunnsmusikk da Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) DET må være tull da! Ingen som lager sånt? EDIT: 512 posts Synes vi heller bør ta binære tall imotsettning til "runde" tall Endret 8. juni 2005 av orsus Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) EDIT: 512 posts Synes vi heller bør ta binære tall imotsettning til "runde" tall Tja, hvorfor ikke Endret 8. juni 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Sinnsykt homoerotisk låt på websherriff sia gett... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Seriøst, det er jo 90% OT og bullshit her inne nå. Nå må jeg - som nybakt myndig () si stopp! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nei, ikke enda JEg vil bare si én ting jeg torr kanskje kan stemme med PaiTrakt-diskusjonen.. Hadde jeg bare hatt logg fra mIRC i sommer, tror jeg kanskje det ville stått der hvem som først kalte PT for PaiTrakt. Uten å være helt sikker, så klart Uansett, nå er det stopp, og natta for meg.. Har nå sett Oceans Eleven tre ganger sammenhengende, fant ut at jeg skulle holde en liten presentasjon av filmen på skolen i morgen Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Seriøst, det er jo 90% OT og bullshit her inne nå. Nå må jeg - som nybakt myndig () si stopp! Blir ikke slutt før streken over alle streker er satt (også fra glansdagene ) Menne altså, er det ingen som har peiling på om bruk av Wordpress krever en link til Wordpress.org? EDIT: Jibba: Jeg har nok de IRC-loggene på den stasjonære pcen min, men akkurat nå er den stablet inn på et stappfullt rom i huset vårt som for tiden leies ut til noen kristne studenter. Skal rapportere om to måneder når jeg har fått den tilbake Endret 8. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hm, jeg har IRC-logg, men på maskina hjemme.. Kan sjekke når jeg kommer hjem fra jobb, om jeg husker det. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hm, jeg har IRC-logg, men på maskina hjemme.. Kan sjekke når jeg kommer hjem fra jobb, om jeg husker det. Lett å endre og fikse en IRC-logg.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ikke uten å endre filinformasjonen..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ikke uten å endre filinformasjonen..? 1337 H4XX0R! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 1337 H4XX0R! I stil med han her? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 En jævel på å google da! Er ikke SÅ lett å finne et program som kan slette hardisken via tcp/ip. Men han dreiv vel egentlig bare å kjørte format all tenker jeg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 1337 H4XX0R! I stil med han her? Hahaha, har bare noen korte sammendrag fra denne før, holdt på å daue av latter her når jeg leste hele greia (glad det er stengt for kunder her idag).. :!: Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 1337 H4XX0R! I stil med han her? OK type, eeeeehhhh neeeeeeeei (som Raske Menn ville ha sagt det ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 OT: Raske Menn er genialt Må seriøst roe ned OT-pratet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå