Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Sikkert ingen som kommer til å lese editen min i forrige post, så da kommer det her :p

EDIT: Er det forresten noen som vet om jeg MÅ (lovlig, altså å ikke bryte noen lisensavtale elns) ha en link til wordpress.org om jeg bruker Wordpress?

EDIT: Og til dere som ikke opplevde glansdagene i webkafeen og som ikke tok tingen med 'PaiTrakt'i quoten, så er det altså PaiTrakt jeg spiller på :wee:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men alvorlig talt. Hvis man bruker XHTML riktig så ser jeg ikke problemene i det hele tatt.

Jeg syns det er en grei sluttlinje i diskusjonen, jeg.. :)

Fikk ikke lest artikkelen din orsus siden jeg sitter på jobb, men har savnet en slik artikkel på norsk faktisk. Mulig det finnes andre, men jeg gidder aldri lete.. :p

Enig, synts den diskusjonen kan slutte med det :)

Lenke til kommentar
EDIT: Og til dere som ikke opplevde glansdagene i webkafeen og som ikke tok tingen med 'PaiTrakt'i quoten, så er det altså PaiTrakt jeg spiller på :wee:

Du skulle vel ikke finne på å huske hvem som kom opp med det navnet, av alle ting? :whistle:

Lenke til kommentar

Du skulle vel ikke finne på å huske hvem som kom opp med det navnet, av alle ting? :whistle:

Ganske sikker på at det var Marvil, men det virker som du mener noe annet :p

Lenke til kommentar

Word. :)

Lenke til kommentar

Ikke tro jeg gidder å rote opp en 9 måneder gammel quote, men Marvil var ikke først. ;)

Lenke til kommentar
Ikke tro jeg gidder å rote opp en 9 måneder gammel quote, men Marvil var ikke først. ;)

Uten den quoten er du hjelpesløs, siden vi da er 2 mot 1, og om jeg tenker meg om, så vil jeg tro at jeg har mer eller mindre veto siden jeg har flest i poster i denne tråden. :)

Lenke til kommentar

Uten den quoten er du hjelpesløs, siden vi da er 2 mot 1, og om jeg tenker meg om, så vil jeg tro at jeg har mer eller mindre veto siden jeg har flest i poster i denne tråden. :)

Det var vel Jørgen som sa paitrakt tror jeg

link ;)

og den originale posten hvor jeg skrev det:

link

Musematten med mouse skeetz er en fryd å bruke

Hvilken matte har du kjøpt, da?

;)

Om jeg ikke tar helt feil, kalte du ham for PaiTryne. ;)

Lenke til kommentar

Pfffrt!!

PannekakeTryne er hva du er, PT! :w00t: pwned bitch haxx0r. :whistle: 1337

-Jar

Lenke til kommentar

owned!

Men over til noe som nesten er litt webrelatert:

Hva med å boykotte alle de som ikke er villig til å faktisk lære seg html og css, spessielt de som skal bruke no ferdiggreier?

Bare gi en post med link til oppslagsverket el no?

EDIT: refererer til jorgis ikke han andra karen :ermm:

Endret av orsus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...