PT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Sikkert ingen som kommer til å lese editen min i forrige post, så da kommer det her EDIT: Er det forresten noen som vet om jeg MÅ (lovlig, altså å ikke bryte noen lisensavtale elns) ha en link til wordpress.org om jeg bruker Wordpress? EDIT: Og til dere som ikke opplevde glansdagene i webkafeen og som ikke tok tingen med 'PaiTrakt'i quoten, så er det altså PaiTrakt jeg spiller på Endret 8. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Ahh, det var tider. Endret 8. juni 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Men alvorlig talt. Hvis man bruker XHTML riktig så ser jeg ikke problemene i det hele tatt. Jeg syns det er en grei sluttlinje i diskusjonen, jeg.. Fikk ikke lest artikkelen din orsus siden jeg sitter på jobb, men har savnet en slik artikkel på norsk faktisk. Mulig det finnes andre, men jeg gidder aldri lete.. Enig, synts den diskusjonen kan slutte med det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ahh, det var tider. Word Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 EDIT: Og til dere som ikke opplevde glansdagene i webkafeen og som ikke tok tingen med 'PaiTrakt'i quoten, så er det altså PaiTrakt jeg spiller på Du skulle vel ikke finne på å huske hvem som kom opp med det navnet, av alle ting? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 EDIT: Og til dere som ikke opplevde glansdagene i webkafeen og som ikke tok tingen med 'PaiTrakt'i quoten, så er det altså PaiTrakt jeg spiller på Du skulle vel ikke finne på å huske hvem som kom opp med det navnet, av alle ting? Ganske sikker på at det var Marvil, men det virker som du mener noe annet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 EDIT: Og til dere som ikke opplevde glansdagene i webkafeen og som ikke tok tingen med 'PaiTrakt'i quoten, så er det altså PaiTrakt jeg spiller på Du skulle vel ikke finne på å huske hvem som kom opp med det navnet, av alle ting? Ganske sikker på at det var Marvil, men det virker som du mener noe annet Word. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 EDIT: Og til dere som ikke opplevde glansdagene i webkafeen og som ikke tok tingen med 'PaiTrakt'i quoten, så er det altså PaiTrakt jeg spiller på Du skulle vel ikke finne på å huske hvem som kom opp med det navnet, av alle ting? Ganske sikker på at det var Marvil, men det virker som du mener noe annet Ikke tro jeg gidder å rote opp en 9 måneder gammel quote, men Marvil var ikke først. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ikke tro jeg gidder å rote opp en 9 måneder gammel quote, men Marvil var ikke først. Uten den quoten er du hjelpesløs, siden vi da er 2 mot 1, og om jeg tenker meg om, så vil jeg tro at jeg har mer eller mindre veto siden jeg har flest i poster i denne tråden. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ikke tro jeg gidder å rote opp en 9 måneder gammel quote, men Marvil var ikke først. Uten den quoten er du hjelpesløs, siden vi da er 2 mot 1, og om jeg tenker meg om, så vil jeg tro at jeg har mer eller mindre veto siden jeg har flest i poster i denne tråden. Det var vel Jørgen som sa paitrakt tror jeg link og den originale posten hvor jeg skrev det: link Musematten med mouse skeetz er en fryd å bruke Hvilken matte har du kjøpt, da? Om jeg ikke tar helt feil, kalte du ham for PaiTryne. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Om jeg ikke tar helt feil, kalte du ham for PaiTryne. PizzaTryne var det nok Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen sider før din; Min post. Hah. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva er egentlig denne diskusjonen om? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tja, si det. Selv om ingen mod har stukket hodet innom her på aldri så lenge, kan jo folk ta det litt roligere med spamminga syns jeg. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen sider før din; Min post. Hah. Ahahahahaa! :!: Dette innlegget har blitt redigert av Marvil, 08/06/2005 : 19:50 Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 EDIT: Og til dere som ikke opplevde glansdagene i webkafeen og som ikke tok tingen med 'PaiTrakt'i quoten, så er det altså PaiTrakt jeg spiller på Du skulle vel ikke finne på å huske hvem som kom opp med det navnet, av alle ting? Ganske sikker på at det var Marvil, men det virker som du mener noe annet Pfffrt!! PannekakeTryne er hva du er, PT! pwned bitch haxx0r. 1337 -Jar Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) owned! Men over til noe som nesten er litt webrelatert: Hva med å boykotte alle de som ikke er villig til å faktisk lære seg html og css, spessielt de som skal bruke no ferdiggreier? Bare gi en post med link til oppslagsverket el no? EDIT: refererer til jorgis ikke han andra karen Endret 8. juni 2005 av orsus Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ojojoj, hadde enden sett dette, ville det blitt schmekk på pungen på dere alle. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 @jorgis: Retta en skrivefeil.. Gjør ofte det på et par år gamle poster.. @Berg: Tja.. @flodhest: Frykter ikke enden. Det er heller motsatt. Har forøvrig nok smekk på pungen, så en til eller fra gjør ingenting.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 @jorgis: Retta en skrivefeil.. Gjør ofte det på et par år gamle poster.. Jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå