Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OJEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

3. happy hardcore noen???? George Acosta? Peran? NOEN? hehe... :lol:  :w00t:

JA!!!!!! HAPPY HARDCORE!!! Endelig noen andre med litt sær smak!! :D :D :D

hva med: DUNE!!!!!!!!!!!! (elsker Dune), eller Donna Grassie??? ikke happy, men vanlig hardcore, eller kanskje speedcore? denne er i hvertfall sykt digg:

Trixxy - Mentamission! OH YEAH!!!

eehh... litt mye CAPS der føler jeg :p

Edit: se på mailen min på PixelStreet, så ser du happy hardcore fan! for alle som ikke gidder å sjekke: [email protected]

Edit2: "Innlegget ditt inneholder flere smilies enn tillatt. Venligst reduser antall smilies i inlegget ditt"

:grin:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Her har vi en heftig diskusjon om kjønnskvotering som jeg ikke gidder å delta i. Jeg foretrekker diskusjoner online :roll:

Edit: Jeg nevnte at det var sprøyt at kvinner kunne gjøre to ting på en gang bedre enn menn. Som eksempel dro jeg frem at ikke mangen av dem klarer å spille cs, fordi da må de bruke både musen og tastaturet på likt... *latter*

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Jeg er på jobb, snart ferdig. Jobba i snart 10 timer nå. lei....

Så skal jeg hjem og adde på inspirasjonssiden min! :w00t:

*glede seg*

Det er jo møkkakjedelig å mekke sider med masse linker på da :p

Stort sett kun morro å designe ;)

/me er @ teh skewl no, her er det døll... Men fanden heller, skulen burde ikkje ha P4 HT 2,4 ghz imo :p

Lenke til kommentar

@ wh1t3inc; Ja jeg henger på nettet når jeg har timer; Har 5 timer IT, 5 timer Bed.Øk, og 5 timer fri i uka, så da hnger jeg på nettet.. :lol:

@ arve87; /me too er @ school; her på biblioteket har dem investert i nye maskiner; P4 2,8ghz, 512MB RAM, WinXP og ikke minst; knalle 17" LDC!!!

På datarommet er det P4 2.2ghz med 15" LCD tror jeg, men fan skolen har knall datautstyr.. :thumbs: (vertfall på to av de tre datarommene, det siste har P1 100mhz ellerns :lol: )

Lenke til kommentar

Har skolen din like bra maskin som den jeg har hjemme (bortsett fra at min er klokka "bittelitt")??

Sitter på jobben med en duron 1,2 med 256MB ram jeg :( Og den kjører jeg avanserte, tungdrevne applikasjoner på :cry: Må klikke to ganger på oppi_hjørnet_lukke _krysset for å lukke vinduer...

Lenke til kommentar
Siden dette er tråden for slikt;

Hva gjør du når du er på jobb PoleCat..? Sitter på kontor, eller ved maskin..?

Trodde dere gikk i kjeledress og satt ved maskiner (som i store maskiner) hele dagen..

Begge deler faktisk. Naturlig nok har jeg etterhvert fått hele ansvaret for alt som gjøres på datamaskinen her på avdelingen og en del adminstrasjon. Det går ut på rapportering, bestlilling, ordre/kundebehandling, reklamasjonshåndtering osv.

Når jeg er ute i produksjonen er det regulering av maskiner, prøveuttak og strying av pakkelinjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...