Cucum(r) Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg likte SirIce sitt, dog tror jeg likte bedre en eller annen fisk jeg så for en tid tilbake. Denne? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dere kan f.eks se hvor www.haavard.maraak.com fører til Hvorfor er den ført til apple? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvorfor ikke. Neh, liker Apple og hadde ingen annen plass å redirecte den til som jeg fant på i farta så derfor ble det Apple. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Nå må jeg snart slutte å endre på designet på siden min hver dag Er det stress å lage sånn stil endrer? Altså man bytter css når man trykker på en link på siden Endret 3. juni 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har du lagd det designet du bruker nå da? Var jeg deg ville jeg prøvd å lage noe orginalt, det er vansklig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Har du lagd det designet du bruker nå da? Var jeg deg ville jeg prøvd å lage noe orginalt, det er vansklig. Det jeg bruker nå har jeg fått av Ingve Holmen, men jeg har endret på en god del av det. Jeg skrev litt feil i innlegget over, *endre på* EDIT: Har lyst til å prøve meg på å lage et veldig enkelt, men stilig design og så lage sånn stil endrer... Endret 3. juni 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Eneste du har forandra er vel headerbildet? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Eneste du har forandra er vel headerbildet? Og hover. Ja... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Egenlagde ting er alltid best, og du vil føle deg mye mer fornøyd med hjemmesiden og designet hvis du har laget det selv... Å få ting fra andre føles ikke like "tilfredsstillende" som å lage det selv Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Egenlagde ting er alltid best, og du vil føle deg mye mer fornøyd med hjemmesiden og designet hvis du har laget det selv... Å få ting fra andre føles ikke like "tilfredsstillende" som å lage det selv Ja, jeg tror ihverfall de fleste føler det slik. Egentlig liker jeg ikke å bruke noe som jeg ikke har laget selv på siden min men til nå har jeg ikke så mye erfaring at jeg kan lage til newsscript selv. Har starta på det da Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det stress å lage sånn stil endrer? Altså man bytter css når man trykker på en link på siden http://www.unrealized.org/guide/php/stilskifte/ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det stress å lage sånn stil endrer? Altså man bytter css når man trykker på en link på siden http://www.unrealized.org/guide/php/stilskifte/ Ahhh... kan jeg bruke det med home.no.net? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 start.no støtter PHP ja. Jeg brukte det vel så vidt jeg husker på http://home.no.net/heinweb/ en gang i tiden. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 start.no støtter PHP ja. Jeg brukte det vel så vidt jeg husker på http://home.no.net/heinweb/ en gang i tiden. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4226629 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er jeg den eneste som er lei av den lave seriøsiteten her på forumet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er jeg den eneste som er lei av den lave seriøsiteten her på forumet? Tenker du på noe spesielt nå eller..? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er jeg den eneste som er lei av den lave seriøsiteten her på forumet? Nei, støttes fra min side.. Har vært en lei tendens her inne den siste tiden, hvor jeg synes folk har dratt enkelte ting litt for langt... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Link Hva syns dere om idéen? Er en slags re-make av siden min, en oppussing. Merk at den ligger i dev. - så den er under oppbygging, men selve hovedidéen er ferdig. Si ifra om dere får noen bugs eller noe. Ang. seriøsiteten: Kan du utdype, SirIce? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Link Hva syns dere om idéen? Er en slags re-make av siden min, en oppussing. Merk at den ligger i dev. - så den er under oppbygging, men selve hovedidéen er ferdig. Si ifra om dere får noen bugs eller noe. Aahh Nydelige farger, nydelig header og nydelig sommerfulger + blomster Synes dette lover veldig godt for utviklingen, det må jeg si! Hvordan har du tenkt til å fordele teksten? Hva skal komme hvor, på en måte, hvis du skjønner hva jeg mener med det...? Hehe... Nok en gang, dette ser veldig veldig bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå