Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du lagd det designet du bruker nå da? Var jeg deg ville jeg prøvd å lage noe orginalt, det er vansklig.

Det jeg bruker nå har jeg fått av Ingve Holmen, men jeg har endret på en god del av det.

 

Jeg skrev litt feil i innlegget over, *endre på*

 

 

EDIT: Har lyst til å prøve meg på å lage et veldig enkelt, men stilig design og så lage sånn stil endrer...

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Egenlagde ting er alltid best, og du vil føle deg mye mer fornøyd med hjemmesiden og designet hvis du har laget det selv... Å få ting fra andre føles ikke like "tilfredsstillende" som å lage det selv :)

Ja, jeg tror ihverfall de fleste føler det slik.

Egentlig liker jeg ikke å bruke noe som jeg ikke har laget selv på siden min men til nå har jeg ikke så mye erfaring at jeg kan lage til newsscript selv. Har starta på det da ;)

Lenke til kommentar
Link

 

Hva syns dere om idéen? Er en slags re-make av siden min, en oppussing.

Merk at den ligger i dev. - så den er under oppbygging, men selve hovedidéen er ferdig. Si ifra om dere får noen bugs eller noe.

Aahh :) Nydelige farger, nydelig header og nydelig sommerfulger + blomster :) Synes dette lover veldig godt for utviklingen, det må jeg si!

 

Hvordan har du tenkt til å fordele teksten? Hva skal komme hvor, på en måte, hvis du skjønner hva jeg mener med det...? Hehe...

 

Nok en gang, dette ser veldig veldig bra ut :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...