ingveh Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kan fikses på kontrollpanelet det vel? Options>General Options> Wordpressadress (URI): www.juventusnorge.1go.dk/wordpress Blog address (URI): www.juventusnorge.1go.dk Er det ikke noe sånt du ønsker? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 @SirIce: Umulig å poste kommentarer på siden din eller? Eller er det bare min maskin det er noe knot med... Skjer hvertfall ingen ting når jeg prøver å poste en kommentar. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 @SirIce: Umulig å poste kommentarer på siden din eller? Eller er det bare min maskin det er noe knot med... Skjer hvertfall ingen ting når jeg prøver å poste en kommentar. Klarte ikke jeg heller, noe bøg med visningen av kommentarer kanskje? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Gah, beklager! Jeg laget meg en `kommentarmodereringsfunksjon`, men så hadde jeg brukt feil spørrestreng. Det skal fungere nå. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Gah, beklager!Jeg laget meg en `kommentarmodereringsfunksjon`, men så hadde jeg brukt feil spørrestreng. Det skal fungere nå. Lett å gjøre noe små knotefeil, for å si det sånn. Kan gjerne fjerne en kommentar fra meg, brått to stk, ettersom jeg har testet to ganger Selvfølgelig valgfritt, dog. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 SirIce: Er du ferdig med designet på misinterpreted.org? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 SirIce: Er du ferdig med designet på misinterpreted.org? Jepp, det er jeg. Jeg er fullt klar over at det er mange som ikke liker det, men hmm, hvordan var det man sa det? I don't give a flying crap. Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 det enkle er ofte det beste uenig (når det gjelder webdesign). vil liksom se en forskjell på siden med og uten css. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det enkle er ofte det beste, om man skaper stilfull minimalisme. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Synes det ble litt mye padding mange steder, kan minskes uten problemer. Reagerte spessielt på kontaktskjemaet. Ellers: Synes ikke header'n funka no særlig, Synes HREFs var uoversiktlig, og den footern ble litt rar, Ville ha tonet ned den "FRESH", Den blir foresten kappa i opera(8) Alt i alt er det pent da, liker konseptet. Ser nok pent ut på mobilen! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tror ikke det blir noen spesielle oppdateringer nå med det første. Jeg er ganske så fornøyd med siden, og uansett, min interesse for design har gått fra 100 til 0. Så lenge innholdet går ann å lese, er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hehe... Det er godt å høre at andres interesser for slikt svinger like fort som mine svinger... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 min interesse for design har gått fra 100 til 0. Har merket det i det siste ja Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Min og, vet ikke hvorfor. Men har på følelsen av at jeg kommer sterkt tilbake til høsten. Da har jeg latt tankene svirre i hodet en stund og har nok mange gode ideèr, tror det blir slik. Håper på det ihvertfall. Dere kan f.eks se hvor www.haavard.maraak.com fører til Endret 3. juni 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har begynt å oppdatere hjemmesiden min jevnlig nå! Det er ikke til å tro, før oppdaterte jeg siden min max 1 gang i måneden. Nå oppdaterer jeg mange ganger i uken! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) det enkle er ofte det beste uenig (når det gjelder webdesign). vil liksom se en forskjell på siden med og uten css. Kommer helt an på hva siden promoterer og har som formål. Er det fokus på innhold i form av tekst, så syns jeg enkle sider er flott. Jeg likte SirIce sitt, dog tror jeg likte bedre en eller annen fisk jeg så for en tid tilbake. Er det snakk om å hente webdesignkunder, så er kanskje en mer grafisk versjon bedre. Edit; Jeg tror det der med interessen må være noe som går. Har ikke brukt PhotoShop siden jeg laga såpeboble-animasjon i Fargelære på skolen, og det er lenge siden.. Endret 3. juni 2005 av Marvil Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dere kan f.eks se hvor www.haavard.maraak.com fører til Noen spesiell grunn til at du har redirect til apples hjemmesider? For min del går det opp å ned for hver eneste dag som går, med glimt iblant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå