ingveh Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ett: Ingen som gidder å lese hvis du skal ha så mye sammenghengende tekst uten overskrifter eller noe Pilene står litt dårlig plassert i forhold til teksten under "Siste poster". Blir dessuten kjedelig når du kun bruker farger som grått, svart og hvitt. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er jo inne på det med fargene selv, men dette er et fotballlag med svart og hvit, så vil at det skal gå litt igjen. Skjønner? Skal gjøre noe med teksten. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Angående linjehøyde, så er minimum 150% av font-size en grei regel (på skjerm generelt), samt økning av den dersom linjene økes i bredden. Edit; Aha, side 893 var noe som het også.. Endret 2. juni 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Fant Feilen. Endret 2. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er jo inne på det med fargene selv, men dette er et fotballlag med svart og hvit, så vil at det skal gå litt igjen. #JUVENTUS-LOGO# Skjønner? Skjønner, men du trenger ikke å ha kun grått, svart og hvitt. Lite som skal til, ta f.eks. en norsk supporterside for NUFC. Det lille av rødt som er der hjelper mye, synes nå jeg da. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Veldig enig med deg der. Derfor jeg har prøvd å dra inn litt orange. Hvordan ble det? Kunne vært bedre. Endret 2. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Blei litt ekkelt og vanskeleg å sjå, passer ikkje heilt inn. Endret 2. juni 2005 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Prøver en blåfarge nå. Er den bedre? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Edit; Aha, side 893 var noe som het også.. Noen ganger sitter jeg å trykker F5 hele tia for å få frem nye innlegg, men neida... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Edit; Aha, side 893 var noe som het også.. Noen ganger sitter jeg å trykker F5 hele tia for å få frem nye innlegg, men neida... Hehe.. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Prøver en blåfarge nå. Er den bedre? Ja, den blei eindel bedre! Så ser eg at hover-funksjonen under Juventus Fc. gjer at heile sida flyttar seg opp og ned etter som du hover eller ikkje. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Har fiksa dette med en negativ margin pga at border-bottom forskjøv siden med en pixel. Synes siden er MYE bedre enn den var før i dag! Edit: Hva mente du med side 893 Marvil? Var det rettet mot meg? Noen andre som synes jeg burde endre på noe annet? Endret 2. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 @ett: Nei, det betydde at MrBerg hadde påpekt poenget mitt med linjehøyden på siden etter den jeg leste på.. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg skal lage en boks som skal inneholde bilder (logoer) som skal være klikkbare. Hvordan gjør jeg det lettest mulig? Alle bildene skal ha lik bredde, men ulik høyde. Jeg har sett litt på polecat sin forklaring på hvordan man lager meny med bilder, men jeg får fremdeles teksten over logoen. Er det andre måter man heller bør gjøre dette på? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hei Garreth! w3schools: List item edit: http://www.alistapart.com/d/complexdynamiclists/order.html Endret 3. juni 2005 av (jonas) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 For å stoppe at texten går over bildet kan man vel bruke padding, dersom det er li elementer det er snakk om. Men om du bare skal ha en boks med bilder i trenger du ikke å gå så hardt til værs, med mindre det skal være en meny, eller annen form for liste... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Eneste som skal fungere er at selve bildet skal være klikkbart. Men jeg får prøve litt til, jeg får det nok til, bare lurte på om noen av dere visste hvordan den beste måten var å lage dette på. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 http://juicystudio.com/article/div-mania.php <- Les, les, les. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 http://juicystudio.com/article/div-mania.php <- Les, les, les. Interessant lesing, noen småting jeg faktisk ikke var klar over Thanks! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Det jeg har veldig lyst til er å bruke wordpress, eller lignende på siden min. www.juventusnorge.1go.dk, men wordpress ligger i /wordpress en mappe ovenfor. Hvordan kan jeg fikse dette. Har noen forslag til løsninger selv. 1. Jeg legger index.php og alt som har mes siden å gjøre inne i wordpress-mappa og lager en redirect html fra nåverende siden til wordpress-mappa. 2. Jeg styler wordpress så den bare inneholder tekst og bilder og includerer det i siden min. (da trenger jeg et <h(x)> skript som gjør at det automatisk lages fra <h1> til h6. Sistnevnte er vel ganske tungvint? 3. Noen andre forslag? Endret 3. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå