Marvil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Aha, da skjønner jeg mer, siden jeg etter samråd med SirIce har kommet frem til at det skal stå «Hva er», og ikke «Hva her». Hengte meg opp i det, jeg.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Noe bedre webside-promoteringsstunt enn det til #link fjernet# skal vi vel lete lenge etter. #Ingen linker til torrentsider# Endret 1. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hm, jeg fikk nettopp en spammail som var sendt 16.12.2001.. Åssen er det mulig..? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hm, jeg fikk nettopp en spammail som var sendt 16.12.2001.. Åssen er det mulig..? Tror ikke det er en større sak enn at serveren som sendte mailen sendte en Date-header med en dato for lenge siden, som dette: Date: Mon, 16 Dec 2001 12:00:00 GMT Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Spør her: Hva her *.doc *.txt *.rtf på formen image/gif? Er det noe skrivefeil ellerno der, eller er det jeg som ikke skjønner en sheit av det spørsmålet..? Spørsmålet er besvart og her skulle da være er. Noen som vet om et godt php-script som velger stilsett ut i fra nettleser? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Har Lokaltog sitt her: Stilskifter Du finner Versjon. 2 hvis du scroler en post. Endret 1. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvordan får jeg en annen farge enn link-fargen på overskriftene i sidebar'en på siden min? Jeg får det rett og slett ikke til. BTW. Noen som har forslag til fargevalg på hele siden? Synes fargene bare blir styggere og styggere. Kunne kanskje tenkt meg noe blått eller grønt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har Lokaltog sitt her: Stilskifter Du finner Versjon. 2 hvis du scroler en post. Er ikke det manuell stilskifter? Jeg trenger et script der PHP bestemmer om IE.css eller style.css skal hentes. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er ikke det manuell stilskifter? Jeg trenger et script der PHP bestemmer om IE.css eller style.css skal hentes. http://misinterpreted.org/archives/2005/05...specifics-redux ? Eventuellt bruk conditional comments, som egentlig er en bedre løsning. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har Lokaltog sitt her: Stilskifter Du finner Versjon. 2 hvis du scroler en post. Er ikke det manuell stilskifter? Jeg trenger et script der PHP bestemmer om IE.css eller style.css skal hentes. Sorry. Var litt syk og omtåket i går. Tipper du kanskje leste postene mine i den ene tråden her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=426113 Som dere ser poster jeg svar på noe som ikke ble spurt om. Hadde 40 i feber. Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 noen som vet hva dette: http://www.eamgrafix.com/aspnet_client/sys...22/smartnav.htm er? fant de mappene i webhotellet mitt i dag. tror ikke de har vert der før. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 noen som vet hva dette:http://www.eamgrafix.com/aspnet_client/sys...22/smartnav.htm er? fant de mappene i webhotellet mitt i dag. tror ikke de har vert der før. http://support.cjwsoft.com/code/moreinfo91-1.htm Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ah. aspnet er selvfølgelig ASP og .NET. dumme meg. ble litt redd for at servern hadde fått spyware ellerno. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Dette er vel første gang siden er "bug-fri". Hva synes dere. Noe jeg burde endre?` www.juventusnorge.1go.dk Den er vel ganske kjedelig med lite farger, men jeg liker å kalle den klassisk. Endret 2. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det første jeg ser er at det er altfor, altfor, altfor lite skrift i menyen.. Umulig å se hva som står med mindre man går veldig nærme skjermen, og det tåler ikke øynene mine @ 1280x1024, btw... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Skal fikse på det. Men nå er det simpsons Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) ett: Mye mer padding i innholdsfeltet Større line-height display: block på linkene i sidebar SVÆRT upassende farge på BODY i forhold til innholdsrammen Sjekk det som står under `Outline` når du validerer siden. Du har feil i overskriftsstukturen din. Footeren var fæl. Hvorfor midtstilt tekst i innholdsfeltet? Endret 2. juni 2005 av SirIce Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Mye mer padding i innholdsfeltet Større line-height display: block på linkene i sidebar SVÆRT upassende farge på BODY i forhold til innholdsrammen Sjekk det som står under `Outline` når du validerer siden. Du har feil i overskriftsstukturen din. Footeren var fæl. Hvorfor midtstilt tekst i innholdsfeltet? <-----------------------------------------> Lagt på padding. Line-height? Det har jeg aldri brukt. Hva er pent? Prøver å få til display block, men får det ikke til. Hvilke farger egner seg til bakgrunn. En litt deskrê brunfarge? Fotteren er fæl, ja. Er ikke midtstilt lengre. Så hjalp det? Har lagt på større skriftstørelse nå. Endret 2. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ett: Nå har ikke jeg giddi å sette meg inn i hva du skulle bruke line-height til, men om det er til brødtekst, så er ca. 1.5 eller mer passende på web. line-height: 1.5; Merk: Line-height er en av få selektorer som ikke trenger enhet bak verdien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå