ingveh Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Synes det var noe uoversiktlig, men ellers pent. Likte Hoops - Tournament Edition best av de nye Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Personlig synes jeg «Red Paper» var best. Grunnen var den überkule headeren! Den digget jeg! Obsequience var litt for sær i mine øyne, pluss at den var høyrestilt, og da ble den enda særere... På en måte... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Personlig synes jeg «Red Paper» var best. Grunnen var den überkule headeren! Den digget jeg! La merke til denne jeg også.. Var noe spesielt med den, som gjorde at også denne ble meget stilig Som du selv sa, headeren var meget snasen Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg bruker image replacement for en h1, jeg vil at det skal være mulig å klikke på hele bildet så kommer du inn der som h1 er linket. jeg bruker <h1 id="logo"><a href="index.php">Hjemmesidenavn</a></h1> h1#logo{ overflow: hidden; padding: 196px 0 0 0; height: 0 !important; height /**/ : 196px; width: 750px !important; width /**/ : 750px; background: url("images/logo.jpg") no-repeat; } Er det mulig å gjøre slik? eller bør jeg skjule h1 og legge bildet inn i en vanlig link heller? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Slik har jeg gjort det (mulig det finnes bedre måter, men dette var det jeg fant ut etter litt surfing): HTML: <h1 id="header"><a href="http://siden.din/no"><span class="hidden">Hjemmesidenavn</span></a></h1> CSS: h1#header { margin: 0 20px 0 20px; height: 169px; width: 620px; } h1#header a { height: 169px; width: 620px; display: block; background: url('img/topp.jpg') no-repeat; } .hidden { display: none; visibility: hidden; } Endret 1. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja dette fungerte helt fint! Takk Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Og bare sånn bay de vai, så har jeg søkt om en aldri så liten ban frem til jeg er ferdig med eksamene mine. Har funnet ut at jeg bruker altfor mye tid her på forumet, så det er mulig jeg forsvinner en stund etter det også. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Og bare sånn bay de vai, så har jeg søkt om en aldri så liten ban frem til jeg er ferdig med eksamene mine. Har funnet ut at jeg bruker altfor mye tid her på forumet, så det er mulig jeg forsvinner en stund etter det også. Haha, feiging.. Det handler om å prioritere. Menmen, du får vel en. Jeg har noen lignende fra enden, men det var mer fordi jeg ikke fikk lov/skulle fylleposte (søkte aldri om dem, men. de bare kom).. Endret 1. juni 2005 av Marvil Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Spør her: Hva her *.doc *.txt *.rtf på formen image/gif? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Spør her: Hva her *.doc *.txt *.rtf på formen image/gif? application/msword text/plain application/rtf Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvordan får jeg ekstra feit understrek på :hover effekt? a:hover { text-decoration: underline; color: rgb(140,140,140); } Underline skal bli større på en måte. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Prøv med en border a:hover{border-bottom: 3px solid #hex;} Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Prøv med en border a:hover{border-bottom: 3px solid #hex;} a:hover {border-bottom: 10px solid #hex;} text-decoration: underline; color: rgb(140,140,140); } Det funka dårlig... Endret 1. juni 2005 av datating Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Prøv med en border a:hover{border-bottom: 3px solid #hex;} a:hover {border-bottom: 10px solid #hex;} text-decoration: underline; color: rgb(140,140,140); } Det funka dårlig... Hadde funka bedre om du hadde gjort det riktig! a:hover{border-bottom: 3px solid #000; text-decoration: none; color: rgb(140,140,140)} Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Datating: Hvorfor i bruker du RGB i funksjonsform? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Spør her: Hva her *.doc *.txt *.rtf på formen image/gif? Er det noe skrivefeil ellerno der, eller er det jeg som ikke skjønner en sheit av det spørsmålet..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Han spør om hvordan man skal skrive de forskjellige filendelsene. Og han mener at de skal skrives på samme måte som man skriver f.eks. text/css, eller i hans tilfelle image/gif. Håper du skjønte mer der Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Han spør etter MIME-typen til de forskjellige filtypene. Det blir litt feil å si `filendelsene`, siden jeg enkelt kan kalle en fil stilark.css og sende den med MIME-typen application/octet-stream. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Sant, sant, skylder på at jeg ikke kom på det egentlige ordet, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå