dan1el Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har fått kodet ferdig en betaversjon av nettsiden jeg nevnte over. Er ute etterkonstruktiv kritikk. Hvordan funker det? Ser det OK ut? Hvordan opplever du menyen? Jeg vil nevne at jeg er klar over noe bug i menyen i Opera. En fryd for øyet. Jeg elsker headeren Flashen kan diskuteres, men jeg liker den Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har denne funksjonen egentlig noe praktisk nytte?Synes man bør forvente sider på trynet hvis man stiller den til noe annet enn hvit. Vi lager nettsidene våre for alle, selv idioter Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 du har ikke bestemt bakgrunn, så folk med f.eks #f00 som standardbakgrunn vil den se helt på tryne ut for. ellers er den knallbra. Har denne funksjonen egentlig noe praktisk nytte? Synes man bør forvente sider på trynet hvis man stiller den til noe annet enn hvit. ja. jeg har lys grå fordi jeg blir sliten i øynene av å lese på helt hvit bakgrunn når resten av rommet er mørkt. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvorfor oppfordrer du han til å sette bakgrunn da? Da vil du jo miste din mulighet. Ellers kan du jo bare skru på lyset eller stille lysstyrken på skjermen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Til dere som bruker Opera: http://userjs.org/ Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvorfor oppfordrer du han til å sette bakgrunn da? Da vil du jo miste din mulighet. Ellers kan du jo bare skru på lyset eller stille lysstyrken på skjermen. jeg oppfordrer han til å ha hvit bakrunn fordi siden ser helt feil ut med lys grå bakgrunn. Skru på lyset? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Motsier du deg selv fryktelig? Du må liksom velge nå. Skal sider se feil ut med din grå vondt-i-øynene-farge, eller skal sider se korrekte ut og du sitte igjen med vondt i øynene? Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Motsier du deg selv fryktelig? Du må liksom velge nå. Skal sider se feil ut med din grå vondt-i-øynene-farge, eller skal sider se korrekte ut og du sitte igjen med vondt i øynene? den siste. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har fått kodet ferdig en betaversjon av nettsiden jeg nevnte over. Er ute etterkonstruktiv kritikk. Hvordan funker det? Ser det OK ut? Hvordan opplever du menyen? Jeg vil nevne at jeg er klar over noe bug i menyen i Opera. En fryd for øyet. Jeg elsker headeren Flashen kan diskuteres, men jeg liker den Hvilken flash? Jeg skal gjøre "siste domene ..."-tingen litt mer synlig. Selvfølgelig må folk legge merke til den. Takk for fin kritikk! Jeg drar til Bergen noen dager. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Til dere som bruker Opera:http://userjs.org/ Aiaiai! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvilken flash? Tipper teksten..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvilken flash? Tipper teksten..? Alle overskrifter, samt sitatet i boksen oppe til høyre er laget av sIFR, altså flash. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvilken flash? Tipper teksten..? Alle overskrifter, samt sitatet i boksen oppe til høyre er laget av sIFR, altså flash. Exactly. Så ikke helt bra ut siden jeg bruker AdBlock, og den viser en logo alle plasser det er Flash.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Marvil: Da anbefaler jeg deg å stille inn AdBlock til ikke å vise den irriterende logoen overalt Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 500.000 i døgnet koster den vg-reklamen. HAAH! Det er sykt! Jeg kunne hatt en sånn for 100 kroner døgnet men du har jo fler brukere enn vg.no har du ikke? Selfølgelig! @ Dunestar sitt design! Det var utrolig fint! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Noen her som har greie på sIFR og har lyst til å hjelpe meg? Får vel benytte sjansen og hilse på PoleCat i samme slengen Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 @Mr.Berg - sIFR 2.0 Forklart Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ah, flott med forbedret CSS2/CSS3-støtte (med mer) i Firefox. Støtte for XForms, CSS outline, SVG, :only-child og overflow-x/overflow-y. At den er full av bugs og fanteri er en annen sak, derimot... Deer Park Alpha 1 er forresten kodenavnet for Firefox 1.1a RC1. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 @Domodyret: Meget bra forklart også, klarte opp i en hel del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå