Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må instalere Firefox med en gang du har instalert XP, og sette den som standar nettleser, før du instalerer msn og anna tull for at det skal åpnes i Ff :)

Man kan fint gjøre dette på en helt annen måte! Ikke noe problem å sette Ff som standard nettleser etter at du har installert f.eks. MSN eller hva det nå måtte være..

 

Det du gjør, er å åpne Windows Explorer (Utforskeren), deretter velger du tools --> folder options --> file types.

 

Deretter leter du deg frem til filtypene .htm og .html, og velger change, slik at du kan velge hvilket program som skal åpne disse filtypene.

 

Finito :)

Funka dårlig. :(

 

Jaja. =)

Etter restarting også? Merkelig, for dette funker glimrende hos meg nemlig... :hmm:

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare dra rundt på forskjellige pcer og klikke da? ;)

Er vel begrensa hvor mange PCer man har tilgang på..

Skole? ;)

De påstår at de har både manuelle og automatiske rutiner på å avsløre "svindel", så det er nok begrenset hvor mange ganger man kan klikke fra skolen før en eller annen alarm begynner å hyle hos Google ;)

 

Anyhoo, jeg sendte inn en søknad for AdSense nå, tar en liten prøveperiode og ser om de ekstra lommepengene er verdt alle de negative sidene ved å ha reklame :hmm:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Hva var egentlig de negative sidene med reklame igjen?

- Ser ofte helt jævlig ut

- Roter til de aller fleste design

- Er totalt unødvendig på Olas Hjemmeside

- Er totalt unødvendig på alle andre websider med færre enn noen tusen besøkende i uka

De to siste skal jeg si meg totalt enig i.

Noen ganger kan det jo hjelpe å spørre om du får lov til å bruke ett bilde du lager selv og, da. Kommer jo litt ann på hva det er som skal reklameres for, er det dynamisk reklame hver gang, slik f.eks komplett.no-reklamene her er, så blir det nok en smule vanskelig, men for webhotell og andre slike bedrifter som sjeldent forandrer priser så burde det vel bli en smal sak. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...