Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg sette FF som standard nettleser? Når jeg skal se på andres bilder på msn, åpner de seg i IE. Det er noe feil med IE som gjør at jeg ikke får sett de.

msn åpner alt i ie uansett hva du har som standard.

Nei.

 

Alt blir opna i Opera hos meg, uansett kor det blir opna frå ;)

Her blir alt åpnet i IE, men jeg er ganske sikker på at jeg har hatt MSN-sider åpne i MF før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan jeg sette FF som standard nettleser? Når jeg skal se på andres bilder på msn, åpner de seg i IE. Det er noe feil med IE som gjør at jeg ikke får sett de.

msn åpner alt i ie uansett hva du har som standard.

Pøh, det der er sikkert noe Firefox-skvip :p

Åpner seg i Opera her. Firefox = eid (men la oss ikke starte noen diskusjon om det nå)

 

EDIT: Litt sein der, så ikke den nye siden

Endret av PT
Lenke til kommentar
Og _uansett_ vil det bli "Ff", for navnet på nettleseren er ikkje "FireFox" - men "Firefox".

VW er en forkortelse for Volkswagen. Det skrives ikke VolksWagen, bare fordi forkortelsen bruker stor dobbelt-v..

 

Det er mye lettere å se at det er en forkortelse om man bruker store bokstaver, uansett hva diverse skriveregler og andre arve-regler sier om den saken.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Du må instalere Firefox med en gang du har instalert XP, og sette den som standar nettleser, før du instalerer msn og anna tull for at det skal åpnes i Ff :)

Man kan fint gjøre dette på en helt annen måte! Ikke noe problem å sette Ff som standard nettleser etter at du har installert f.eks. MSN eller hva det nå måtte være..

 

Det du gjør, er å åpne Windows Explorer (Utforskeren), deretter velger du tools --> folder options --> file types.

 

Deretter leter du deg frem til filtypene .htm og .html, og velger change, slik at du kan velge hvilket program som skal åpne disse filtypene.

 

Finito :)

Lenke til kommentar
Reminder:

 

http://blogs.msdn.com/ie/archive/2005/05/16/417732.aspx

 

"Hvem er W3C? CSS, er det en sykdom? Uansett, TABS skal vi ha i IE! Wee"

I think all of these are great! They demonstrate how extensible the IE platform is. They also provide tabbed browsing in IE on top of Windows versions (like Win98) that IE7 will not support.

 

ÅÅÅ! For en [sensur] er bare tull og spam som kommer med tabs i IE

Lenke til kommentar
Reminder:

 

http://blogs.msdn.com/ie/archive/2005/05/16/417732.aspx

 

"Hvem er W3C? CSS, er det en sykdom? Uansett, TABS skal vi ha i IE! Wee"

http://validator.w3.org/check?verbose=1&ur.../16/417732.aspx

http://validator.w3.org/check?verbose=1&ur...gs.msdn.com/ie/

Go IE!11!!

 

EDIT:

Her setter jeg med ned og mekker en side (vedlagt). Nesten ferdig, og fyren jeg lager den for kommer å sier at han vil ha noe alá dette!

:wallbash:

*få ut litt sinne*

 

EDIT2: Greit nok, ikke noe avanserte greier det jeg har laget, men det har uansett tatt en anelse tid. Dårlig kommunikasjon mellom meg og kunde? Bittelitt.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Til dere som bytter ut at linkene åpnes til Opera, så er det vel noen msn-relaterte sider som ikke lar seg åpne i Opera, eller?

Jeg har Opera som standard nettleser her, så linker fra samtalevinduer og profiler åpner seg i Opera. Blogger derimot, havner fortsatt i IE, om jeg trykker foran nicket til en og velger "Vis blogg".

Lenke til kommentar

Har tenkt å lage til Wordpress på bloggen min men det er en ting jeg lurer på:

Er det slik at man må redigere den side som wordpress først lager til deg eller kan man bare ta å inkludere nyhetene på siden du har laget? Ble litt usikken siden det ikke sto noe om inkludering av nyheter i readme filen. Hva gjør folk?

Lenke til kommentar
Du må instalere Firefox med en gang du har instalert XP, og sette den som standar nettleser, før du instalerer msn og anna tull for at det skal åpnes i Ff :)

Man kan fint gjøre dette på en helt annen måte! Ikke noe problem å sette Ff som standard nettleser etter at du har installert f.eks. MSN eller hva det nå måtte være..

 

Det du gjør, er å åpne Windows Explorer (Utforskeren), deretter velger du tools --> folder options --> file types.

 

Deretter leter du deg frem til filtypene .htm og .html, og velger change, slik at du kan velge hvilket program som skal åpne disse filtypene.

 

Finito :)

Funka dårlig. :(

 

Jaja. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...