Christian_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 fant ut at jeg kan bruke html på skrivebordet. hvordan da? det hadde vært kult Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hvem er kunden, forresten? triana iglesias renate tomt jamina ettelerannet cherylin ettellerannet og fler som jeg ikke vet hva heter enda hvordan da? det hadde vært kult høyreklikk på skrivebordet>desktop>customize desktop>web>new Endret 24. mai 2005 av N* Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Firefox, burde det forkortes til "Ff" eller "Fx"? Jeg mener at det logisk nok burde forkortes til FF pga «fire» og «fox». Arve mener det er "Fx" fordi utviklerne sier det - men hva er mest logisk og riktig? Svar i vei. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 FF i og med at det er mer utbredt. Det høres mer logisk ut også. Fx blir for... æsj, uansett hva utviklerene vil. Lenke til kommentar
resol Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fleste steder jeg ser skrives det FF. Er enig i logikken din også! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 IMO er det en vanesak. Ja, "FF" er det som først slår deg - og når du har brukt det så lenge som folket her sansynligvis har gjort, så ser det teit ut å skifte. Hadde du derimot kalt den "Fx" fra begynnelsen av, så tipper eg du ville hatt et anna syn på saken. Og _uansett_ vil det bli "Ff", for navnet på nettleseren er ikkje "FireFox" - men "Firefox". Folk burde uansett få bli navngitt slik dei sjøl vil - det gjelder vel nettlesere også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg går for FF.. syntes det blir mest logisk egentlig! Fx var bare teit syntes nå jeg da. Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg går for FF.. syntes det blir mest logisk egentlig! Fx var bare teit syntes nå jeg da. enig. firefox er jo et sammensatt ord, som ikke er sammensatt av Firefo og X. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Jepp, men jeg og Arve kan møtes på middelveien da (med én px mer på min side ) Så sier vi "Ff". Endret 24. mai 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Argh! Her holder jeg på med et fint og greit design (første på evigheter jeg faktisk er litt fornøyd med ), og joda, siden ser fin ut i Opera. Jeg tør så vidt å sjekke i Firefox og det så bra ut der òg. IE sin tur. Tør jeg dette? Ja, ok, må vel gjøre det en gang. *åpne siden i IE*. F**n. Tror du ikke menyen er BORTE i IE? I tillegg til noen mindre småfeil. *gi opp for i dag* Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du kan jo gi blaffen i IE..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Du kan jo gi blaffen i IE..? Jo, kunne vel egentlig det, men da vil jeg neppe få betalt for greien. *hate IE* Endret 24. mai 2005 av PT Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Noen som har et fint galleriscript som innfrir disse kravene:? - Lister opp gallerier - Lager thumbnails - Lager "store bilder" som også er resizet - Går an å kommentere bildene (uten å registrere seg) - Administratorpanel med bildeopplastingsmulighet - Enkelt å bruke Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Noen som har et fint galleriscript som innfrir disse kravene:? - Lister opp gallerier - Lager thumbnails - Lager "store bilder" som også er resizet - Går an å kommentere bildene (uten å registrere seg) - Administratorpanel med bildeopplastingsmulighet - Enkelt å bruke Tror dette tilfredsstiller dine behov Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvordan kan jeg sette FF som standard nettleser? Når jeg skal se på andres bilder på msn, åpner de seg i IE. Det er noe feil med IE som gjør at jeg ikke får sett de. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Tror dette tilfredsstiller dine behov Damn! Hvorfor stod ikke det på hotscripts? Anyways: Takk skarru ha! Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvordan kan jeg sette FF som standard nettleser? Når jeg skal se på andres bilder på msn, åpner de seg i IE. Det er noe feil med IE som gjør at jeg ikke får sett de. msn åpner alt i ie uansett hva du har som standard. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Firefox, burde det forkortes til "Ff" eller "Fx"?Jeg mener at det logisk nok burde forkortes til FF pga «fire» og «fox». Arve mener det er "Fx" fordi utviklerne sier det - men hva er mest logisk og riktig? Svar i vei. Den korrekte forkortelsen er MF eller MoFo, sistnevnte brukes mest av utviklerne. MF står for Mozilla Firefox. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvordan kan jeg sette FF som standard nettleser? Når jeg skal se på andres bilder på msn, åpner de seg i IE. Det er noe feil med IE som gjør at jeg ikke får sett de. msn åpner alt i ie uansett hva du har som standard. Nei. Alt blir opna i Opera hos meg, uansett kor det blir opna frå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå