Dunestar Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Dette må være den dølleste dagen @ wds-forumet... ever! Gidd å døll, da! Finne på noe annet enn å henge her? Har hatt det supert _hele_ dagen! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Har hatt det supert _hele_ dagen! WOW du er jammen tøff, Dunie! /me har det morro nuh @ LAN. /me pwns, av prinsipp. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 /me får eeendelig laget litt innhold til disabused, samt rettet på noen av bøggsa. Men jeg sliter enda med å finne en pen menyløsning som er litt mer fleksibel enn dagens... Fortsatt ingen tips ^^der fik dere noe å gjøre Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 gimme a link da... orker ikke å lete den frem! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 .. og jeg fikk warn for fylleposting JE! halvveis til hundre Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 gimme a link da... orker ikke å lete den frem! eeeeyh, trodde jeg hadde den i profilen min. Må visst ha glemt å oppdatere http://www.disabused.com (ignorer innholdet - det er drastisk endret lokalt her. Har bare ikke lastet opp enda) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 JE! halvveis til hundre Hvor ser man det?? jeg glemmer alltid å sjekke når noen skriver hvor det er, også glemmer jeg det på 2 sekunder! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 nå sporer vi helt av her, men jeg må bare opplare: "notepad" er ikke det samme som notepad. Legg merke til fmutene Bruker seff syntax highlighting! Når jeg uansett tester siden min i tre fire browsere hjelper det ene lille vinduet i HTML kit meg veldig lite gir meg med ot nå - ta det i kafeen Ok, da fortsetter vi her registrerte ikke "..." jeg blir litt borte når jeg hører på DJ Silver!!! det er gæren hardcore det! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 ©J @ PT: http://dev.jorgis.com/images/PT.gif Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Ser ut som PT er i hardt vær om dagen... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 *irritere PoleCat* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 @ enden: Du ligner jo ikke i det hele tatt på bildene du tidligere har posta. Du kunne jo nesten vært faren min jo. @ HalTan: Syke jaevel! Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 ©J @ PT: http://dev.jorgis.com/images/PT.gif Hva ****** er det med meg og alle de artiklene til itavisen for tiden?! /me er kjendis Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 @ HalTan: Syke jaevel! dU bA om dEt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) eeeeeeyhh! Frekk eller pc? Var min tenkende positur det der Skal resize noen flere i serien bare for deres nytelse bilde bilde bilde Endret 21. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 bilde "Nei, vi selger ikke daukjøtt!" Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 frekkass! De kaller meg bare DEAL-mannen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 De kaller meg bare DEAL-mannen Rettelse; L'easy! Du er faktisk prikk lik en i en dansk L'easy reklame på det bildet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 hehe, ja faktisk! kliss lik! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 lol @ Alle sammen! Er det en form for krangel som går på her? enden: kor gammal er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå