Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aiai, sikkert endel her på forumet som burde delta. 5000 euro er jo en del, om kursen er på ca 8 kr er det 40 000 :)

The winner of each prize will be offered a TAG Heuer watch or chronograph of his or her choice to a maximum retail value of 5000 euros.

Altså ikkje penger, men ei klokke til en verdi av så mange penger ;)

Lenke til kommentar

Aiai, sikkert endel her på forumet som burde delta. 5000 euro er jo en del, om kursen er på ca 8 kr er det 40 000 :)

The winner of each prize will be offered a TAG Heuer watch or chronograph of his or her choice to a maximum retail value of 5000 euros.

... som kan selges. ;)

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Hørt om finn.no?

Lenke til kommentar

... som kan selges. ;)

Nænænæ :p Masse slit og styr. Trur ikkje eg sjøl kjem til å melde meg på ivertfall, men skal ikkje hindre alle andre selfølgelig :)

Uansett, den sida du har lagt ut for litt kommentering tidligare her:

Synest du går akkurat den samme stilen kver gang, igrunn. Det ser jo vanligvis bra ut, men synest egentlig du bomma bittelitt denne gangen. Toppseksjonen/headeren var fin nok, men det under blei litt kaotisk synest eg.

Du har ikkje vurdert å skifte vekk fra den fine lyseblå fargen din? ;)

Lenke til kommentar
Synest du går akkurat den samme stilen kver gang, igrunn. Det ser jo vanligvis bra ut, men synest egentlig du bomma bittelitt denne gangen. Toppseksjonen/headeren var fin nok, men det under blei litt kaotisk synest eg.

Du har ikkje vurdert å skifte vekk fra den fine lyseblå fargen din? ;)

Tror nok jeg kanskje bruker ut stilen min, ja. Et stilskifte har jeg nok godt av, men til

denne sida ble det den stilen som passet best. At innholdsformateringen er noe

kaotisk kan jeg nok være enig i. Er det på grunn av de store blå overskriftene til

høyre, tror du?

Og så var det den lyseblå fargen da. Det var ikke en side i blått jeg helst ville designe

nå, men på grunn av logoen var det sånn det ble. Det var er hasteoppdrag (fredag -

søndag), og jeg fikk kun tilsendt en liten skisse over hvordan logoen så ut. Jeg kunne

såvidt skimte noe blått og gult, og av den grunn ble fargene som de ble.

Jeg skal nesten love at neste side fra denne kanten blir lysegrønn. :)

Lenke til kommentar

Ojoj, las ikke skikkelig jeg. Så bare 5000 € :blush:

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg her som reagerer på sikkerheten til home.no.net (start.no)?

Jeg fant for noen dager siden denne artikkelen om sikkerheten på home.no.net, og ikke lenge etter skjønte jeg hvordan man kan utnytte dette sikkerhetshullet. Man kan riktig nok ikke slette/endre andres filer etter det jeg har funnet ut, men det å kunne se kildekoden til andres filer (f.eks. PHP filer) er etter min mening ille nok. Jeg hadde vertfall ikke likt at andre kunne snoke rundt i filene mine hvis jeg hadde brukt home.no.net, eller hva mener dere?

Så jeg vil anbefale alle her som bruker home.no.net å skifte til en annen host.

Og angående det nye designet til HW.no, så er det absolutt bedre enn det gamle, men det skuffet meg.

Edit: Skrivefeil

Edit 2: Jeg må også legge til at jeg ikke kommer til å fortelle noen hvordan man utnytter dette sikkerhetshullet, og at jeg ikke har testet dette på noen andre en min andre home.no.net konto.

Endret av Prodigy_
Lenke til kommentar

Dunis: Ikke hør på Arve, jeg ble ubeskrivelig glad når Firefox var ferdig med sidelastingen. Det varmer å se at det fortsatt er noen som klarer å holde designkvaliteten oppe i disse forferdelige tørketider.

Jeg vet ikke engang hvor lenge det er siden jeg har sett et skikkelig design på f.eks Stylegala, men så kom du. :)

Lenke til kommentar
*skumle saker*

Høres skummelt ut, selv om jeg tydligvis ikke har fattet det du har fattet :p

Men dette innebærer altså at alle som har kunnskapene kan lese alle filer på startserverene?

Ja, og du trenger litt PHP kunnskaper hvis det var det du tenkte på.

Endret av Prodigy_
Lenke til kommentar
Dunis: Ikke hør på Arve, jeg ble ubeskrivelig glad når Firefox var ferdig med sidelastingen. Det varmer å se at det fortsatt er noen som klarer å holde designkvaliteten oppe i disse forferdelige tørketider.

My thoughts exactly.

Jeg lurer bare på en ting; Hvor i helvette finner du inspirasjon..? Og på et 3-dagers-oppdrag, så leverer du noe slikt..? Det er frekt. Rett og slett frekt. :)

Lenke til kommentar
Ja, og du trenger litt PHP kunnskaper hvis det var det du tenkte på.

Leste litt mer, og jeg tror kanskje jeg forstod hvordan det skulle gjøres. Fremdeles bare en teori (:p), men jeg er altfor trøtt til å gjøre noe med den nå. Får prøve meg i morgen :)

Lenke til kommentar

My thoughts exactly.

Jeg lurer bare på en ting; Hvor i helvette finner du inspirasjon..? Og på et 3-dagers-oppdrag, så leverer du noe slikt..? Det er frekt. Rett og slett frekt. :)

Meget hyggelig å høre positive tilbakemeldinger, SirIce og Marvil. :)

Hvor jeg henter inspirasjon fra? Denne gangen fikk jeg faktisk levert en grovskisse

over hvordan det skulle være. Fikk faktisk tilsendt 15 A4-sider med informasjon om

hvordan de ønsket seg nettsida. Da var det ikke verre enn å velge farger og smekke

sammen noen småsexy former.

Det ble vel faktisk to dager når jeg tenker over det, Marvil. ;)

Anbefaler forresten cssdesign.se og cssbeauty.com fremfor Stylegala.

Lenke til kommentar

Hehey, dette har potensiale. Men pokker så innviklede regler :p

Ta for eksempel denne:

statistics: the number of visits per month, number of page views per month,

number of unique visitors per month, number of links to the site, number of

subscribers to newsletter (if applicable), etc.

Denne konkurransen går jo langt utover det å lage en nettside. Her snakker vi etablering av et nettsted :|

Nåh, det får bli et sommerprosjekt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...