Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

så mye klaging og ingen har nevnt rutemønsteret?

 

syntes forresten dette utseendet var mye bedre en det forrige. det kunne selvfølgelig vært bedre, men noe jeg tror de tenker på når de redesigner er å ikke gjøre for drastiske endringer. jeg kan tenke meg halvparten av forumet ville mast etter "det gode gamle" hvis de hadde gjort for mye endringer.

Hehe, den er grom. Send en mail til Ueland eller noe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som virkelig forbauser meg er at HW-nettverket, som har flere fora som frekventeres av en rekke gode designere og utviklere, ikke ber om hjelp derfra isteden. Det er garantert mange dyktige designere her som godt kunne tenke seg å lage noe skikkelig til nettverket (bare se på designforslaget PC la ut for lenge siden), derfor ser jeg ikke hvordan de kan la et eller annet inkompetent jallafirma ta seg av designene på sidene deres.

 

Uff, fortvilelsen. :roll:

Vi har brukt en "ekstern" designer i Kent William Innholt.

Selv om han ikke er helt ekstern da han tross alt jobber for gamer.no

Design har skjedd i samråd med sentrale personer i Hardware så produktet er noe som både designer og Hardware som firma er fornøyde med.

 

Implementasjon i xhtml står vi selv for (hovedsakelig meg selv).

Lenke til kommentar
Design har skjedd i samråd med sentrale personer i Hardware så produktet er noe som både designer og Hardware som firma er fornøyde med.

Er det ikke viktig at brukerne også liker designet?

Selvsagt er det viktig.

Og vi regner med at flertallet synes dette er bedre en det gamle.

Så kan man selvsagt spørre seg om man burde hatt "anbudsrunde" og avstemming på hvilken fisk som var best blant brukerne.

Desverre så fungerer sjelden verden slik.

Lenke til kommentar

Jeg beklager veldig at jeg må si dette, men HW-nettverket skuffer meg virkelig på designfronten. Hadde trodd at et firma som i så stor grad har nytte av god design, ville ta den utvetydige designkritikken de har fått til seg i større grad.

 

EDIT:

Selvsagt er det viktig.

Og vi regner med at flertallet synes dette er bedre en det gamle.

Selvsagt er dette bedre enn det gamle. :)

 

Ikke missforstå meg: Jeg er veldig positiv til dette byttet, men jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle designene i HW-gruppa ligger på linje med Amobil og Gamer.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
så mye klaging og ingen har nevnt rutemønsteret?

 

syntes forresten dette utseendet var mye bedre en det forrige. det kunne selvfølgelig vært bedre, men noe jeg tror de tenker på når de redesigner er å ikke gjøre for drastiske endringer. jeg kan tenke meg halvparten av forumet ville mast etter "det gode gamle" hvis de hadde gjort for mye endringer.

haha! det hadde skjedd alt :!:

Endret av N*
Lenke til kommentar

Tror nok HW undervurderer hva de kan få ut av webdesignere som bruker sidene dems daglig. Er litt synd..

 

Det nye er ikke så ille å se på, likte ikke den enorme søke tingen,

og litt mye hvitt som nevnt.

Koden er hvertfall ikke tabell, men pent var det ikke...

 

Men det kommer vel med tiden?

Lenke til kommentar

Dunestar: Så veldig bra ut. Reagerte på noen ting, dog:

- Menyen helt til venstre slutter veldig brått til høyre og venstre. Hadde kanskje gått an å lage menyen type boks slik som til høyre. Det blir veldig kjedelig til venstre der generelt.

- Linkene i brødteksten var ikke passende her, syns jeg. Prøv å uthev de på en annen måte.

 

Det andre gidder jeg ikke kommentere, for det var IMO kjempebra ;)

Lenke til kommentar
Dunestar: Veldig pent. Friske farger og det beste av alt; de passer i lag. Offices etc; bakgrunnen var vel litt for stor. Min mening.

Takker! :) Har fått litt kritikk på det du nevner om for stor bakgrunn på "Offices" etc,

men jeg føler at det er viktig å ha såpass mye, og såpass sterk fyllfarge for å "binde

sammen" innholdsfeltet med header. Ble nesten litt puslete med mindre. Vurderer

å forandre etter å ha fått såpass mange henvendelser på det.

Lenke til kommentar

To poster etter hverandre, yeye.

 

Men, jeg har skriblet sammen noe, og etterhvert som jeg fortsetter å redigere css blir jeg bare mer og mer misfornøyd. Skal jeg skrote hele sida, jeg har en annen ide. Dere kan jo eventuelt kommentere ting dere overhodet ikke liker. Jeg syntes etter hvert at det ble uoversiktlig og litt rotete. Hmm.

 

Btw, jeg har funnet ut at det å lage sida er mer morsomt enn å skrive noen blogg, så vet ikke om jeg skal bare holde meg til å lage nye design, isedet for å skrive en blogg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...