PT Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvis dokumentet fortsatt eksisterer, men har flyttet plassering, skal man bruke 301 Moved Permanently. Og hvordan i all verden vet apache det? Det må eieren av siden vite. La oss si at IRI-designet på siden din har byttet form fra /artikler/kategori/innleggsnavn til /arkiv/YYYY/MM/DD/innleggsnavn. Når en bruker prøver å hente /artikler/design/photoshop, må serveren straks bemerke seg at noen prøver å hente en artikkel fra det gamle IRI-designet, og videresende brukeren til den nye plasseringen, som kunne vært noe som /arkiv/2005/03/21/photoshop. Dette kan du blant annet gjøre vha mod_rewrite, eller PHP o.l. Akkurat. Jammen da fatter jeg det, skjønte ikke heeelt hvordan serveren skulle vite alt dette Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Auto-Wrapping Text Around Freeform Images Fiffig Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Auto-Wrapping Text Around Freeform Images Fiffig *mumle noe om å skille content og utsjånad* Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Auto-Wrapping Text Around Freeform Images Fiffig *mumle noe om å skille content og utsjånad* Gi nå beng i det for en gangs skyld Det var jo utrolig stilig Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Auto-Wrapping Text Around Freeform Images Fiffig Nifty Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Gidder ikke å lage ny tråd; Hva syns dere om siden min nå? www.2rjus.tk Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Gidder ikke å lage ny tråd; Hva syns dere om siden min nå?www.2rjus.tk Kan ikke se noe forskjell fra forrige gang jeg. Endret 19. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Gidder ikke å lage ny tråd; Hva syns dere om siden min nå?www.2rjus.tk Likte ikke fonten og fargen på fonten i menyen Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Prodigy_: Noe mørkere bakgrunnsfarge og ny farge i header. fUzZy^: Som nevnt tidligere, synes jeg ikke brunfargen passer helt inn. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Som dere kan se så har hjemmesiden min blitt 50px bredere og fått nye farger! Gratulerer, du har gjort den bredere og skiftet farge på ett bilde, men de ser fortsatt kjedelig og standard ut. Hva hadde du fortventet at vi skulle si? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Prodigy_: Noe mørkere bakgrunnsfarge og ny farge i header. Ser det nå etter å ha tømt cache'n i Firefox. Uansett, likte fargen du hadde i headeren før bedre. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 fUzZy^: Som nevnt tidligere, synes jeg ikke brunfargen passer helt inn. Er enig der egentlig... Her er skjermbilde fra colormixers.com Hvilken av disse hadde passet bedre inn? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg ville prøvd #8A5728 og #8A7828. Iallefall noe lysere enn det som er nå Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg ville prøvd #8A5728 og #8A7828.Iallefall noe lysere enn det som er nå Okey, skal teste litt nå! EDIT: Nå har jeg laget 8 forskjellige forslag Nr.8: www.2rjus.tk Nr.1-7: http://home.no.net/fuzzy2/hp/ Hvilken synes dere ble best? Likte best 7 og 8 her... Ja, vet at cutenews ble føkka på 17, men men Endret 19. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ville gått for 7'ern hvis jeg måtte velge én.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ville gått for 5'ern Men jeg har et problem her: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...oerjanbo.com%2F Noen som vet hva dette betyr? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ville gått for 7'ern hvis jeg måtte velge én.. Heh, jeg ville ikke gått for noen. Hva med en footer som er litt mer nøytral og mild mot øyet? De footerne som er der nå er rett og slett bare bøtt øgglye og ødelegger balansen i designene. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Bruker 5'rn imens jeg... Lokaltog: Jeg satt 2 timer i går og prøvde å lage noen i PS, men det gikk dårlig... Hvis du har lyst til å lage en til meg så skal ikke jeg stoppe deg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Men jeg har et problem her: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...oerjanbo.com%2FNoen som vet hva dette betyr? Hmm, de har jeg ikke sett før. Kan det ha noe med de <br />-ene du har her og der? Prøv å bytt de ut med vanlig HTML 4-utgaven. EDIT: Neinei, glem det. Du har bare glemt en " på Valid HTML 4.01-bildet ditt. Endret 19. mai 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå