Marvil Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Arve - Kontorrekvisitag33k Jøss. Våken..? Alive and kicking varru full i går, hæh?? Jeg bare legger inn en link til gullkorn fra #hw.no, bare sånn helt tilfeldig; LINK.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 HalTan, du _var_ full i går, innsjå det Tviler på det var verken PT eller PC som var her og forpesta lufta, var en gammal mann som hadde skum i munnen. (Ja han hadde faktisk det, og kona hans kommenterte det; "...du skummer rundt munnen" sa ho - så tørka han det vekk) ÆSJ! 15 min igjen å jobbe wheeee! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 @ Bjørndalen Godt mulig HalTan var full, men har dere for vane å sitte foran pc-skjermen når dere drikker? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 @ Bjørndalen Godt mulig HalTan var full, men har dere for vane å sitte foran pc-skjermen når dere drikker? Skolediscoen slutter jo klokka 24, så han kom på IRC ti på halv 1.. 8.klassinger slipper jo ikke akkurat inn på Smuget heller da, selv om han skrøt av at han hadde gjort det (regner med på en skoletur og ingefær øl, men det nevner vi ikke noe om).. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 STFU. Ble litt eh... ville tilstander? Så vi brøt opp tidlig :| Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Skal vi se hva HalTan skrev i går: [01:50:11] Ja til bra o: )====! [01:50:15] Ja til bra o: ?? [01:50:19] Ja til bra o: ntata! [01:50:21] Marvil: er vi wasted ? [01:50:25] Ja til bra o: jibrul! [01:50:26] Ja til bra o: [01:50:27] Ja til bra o: NEI! [01:50:32] Ja til bra o: edrfu som ******! [01:50:38] Marvil: ok [01:50:38] www.vegiboys: hehe, jeg ser det! /me lurer på om du har vondt i hodet nå HalTan... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Jaja... hvor spennende er det egentlig? Og nei, hodet er überfint Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 ahh, hime fra jobb, men en diger porsjon kylling i karri fra sjappa oppi gata. Dama begynet på jobb da jeg sluttet FRIKVELD!!!!!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 @ Bjørndalen Godt mulig HalTan var full, men har dere for vane å sitte foran pc-skjermen når dere drikker? *kremt* nei... Sitter andre plasser Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Nei... gjort det en gang, men da hadde PC'en kobla på TV'en i stua mens jeg og noen kompiser spilte UT... første og siste gang! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 @ Bjørndalen Godt mulig HalTan var full, men har dere for vane å sitte foran pc-skjermen når dere drikker? *kremt* nei... Sitter andre plasser I fosterstilling på gulvet, f.eks? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 F. eks det jah.. 1/x av gangane iallefall Vanligvis spretter eg rundt og er hyper - trur eg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 @ Bjørndalen Godt mulig HalTan var full, men har dere for vane å sitte foran pc-skjermen når dere drikker? *kremt* nei... Sitter andre plasser hengende over doen? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) *mimre om de glade dagene da man huska hva man gjorde i fylla* hehehe... husker som oftest at jeg kommer på vorspiel.. 2-3 tequila shots eller 2-3 "sjå-i-taket" og så husker jeg at jeg danser på "munken" siste 10 minutta før det stenger.. og at dj'en kjørte meg hjemmat.. (og det jeg har fått høre var at man drakk 10 ganger så mye, kom på byen med 2-3 damer som man ikke har nr til eller noe, + at visa-regninga vokste med 120%.. ) OJEEEJ!! vellykka kveld på byen med andre ord.. merk... det var FØR jeg fikk dame.. nå er det lite med damer når man kommer på byen... Endret 21. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 nå er det lite med damer når man kommer på byen... The old ball'n chains sørger vel for at det er litt mindre by og Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Dette må være den dølleste dagen @ wds-forumet... ever! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Godt mulig HalTan var full, men har dere for vane å sitte foran pc-skjermen når dere drikker? Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Dette må være den dølleste dagen @ wds-forumet... ever! Alle venter vel (som meg) på at noen skal si noe som kan starte en diskusjon... OK; IE suger. Hvorfor? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Batterivann suger, hvorfor? http://home.online.no/~hmarrabl/batterivan...batterivann.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå