Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
«Høyere», som i at det krever høyere innsikt enn å sette opp CuteNews.

 

Har aldri brukt WP, men kan godt tenkes at modifiseringen er slitsom.

Trenger nok litt meir innsikt enn det som skal til for å sette opp CuteNews, men det inkluderer stort sett kun det å klare å sette opp en MySQL database fra kontrollpanelet til domenet/Webhotellet ditt ;)

Nettopp.

Lenke til kommentar

Forresten; Drev å fikla litt med wordpress nå. Nå vil ikke jeg si at jeg har noe innsikt i php & mysql overhodet - men wordpress syns jeg var overraskende lett. Man må bare sette seg inn det, hvordan det er oppbygget. Men cutenews er ti ganger lettere, hva er det store fordelene med wordpress?

 

Edit: Five simple steps to better typography

Alle 5 delene er ferdige skrevet, nyttig lesning :)

Endret av Domodyret
Lenke til kommentar

Ikke at jeg har prøvd Wordpress, men at det bruker mySQL er en fordel. At det støtter webstandardene er en annen.

 

---

 

Er lei av jumbokoden til Cutenews. Har brukt noen timer i dag på det jeg mener er ytterst nødvendige "tweaks" av cutenews. Skjønner ikke at de ikke er med fra før.

 

Eksempel:

  • Klassifisering av bilder/smilere som legges inn i nyheter (slik jeg har gjort det, har smilere en egen klasse, slik at de ikke oppfører seg på samme måte som vanlige bilder)
  • Resizeing av bilder som lastes opp. Enkel operasjon, ekstremt nyttig! Spesielt når det er ikke-så-veldig-kyndige-spesielt-ikke-grafisk som skal benytte systemet.
  • Oversettelse av måneder og ukedager i datoen som vises.
  • Forskjellig endelse i linker med tall (1 kommentar, 2 kommentarer)
  • Mulighet for at navnet til de som kommenterer ikke er en link. :roll:

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Evt. kan du (siden du har STW) bruke Webshell (som er installert på alle domener, finner det sannsynligvis i CP) og slette/endre det derfra (grafisk).

 

og btw: De som trollet i den andre tråden er permbannet, siden de egentlig bare var en fyr som postet med doble kontoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...