Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AfroDude: takker :) men jeg fikk desverre ikke testet det ut. Jeg kuttet opp bildene i stedet.

 

-------------------

 

Hvordan kan jeg midtstille en div vertikalt? Jeg skal lage et lite fotogalleri. Diven jeg skal midtstille blir liksom selve sideboksen. Så for at den ikke skal ligge så høyt oppe i store oppløsninger må jeg midtstille den vertikalt

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg midtstille en div vertikalt? Jeg skal lage et lite fotogalleri. Diven jeg skal midtstille blir liksom selve sideboksen. Så for at den ikke skal ligge så høyt oppe i store oppløsninger må jeg midtstille den vertikalt

Det går ikke, men du kan bruke margin/padding til du får den midstilt vertikalt.

 

Edit: Skrivefeil

Endret av Prodigy_
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg midtstille en div vertikalt? Jeg skal lage et lite fotogalleri. Diven jeg skal midtstille blir liksom selve sideboksen. Så for at den ikke skal ligge så høyt oppe i store oppløsninger må jeg midtstille den vertikalt

Det går ikke, men du kan bruke margin/padding til du får den midstilt vertikalt.

 

Edit: Skrivefeil

Går det ikke ann å bruke margin: auto 0; til dette?

Lenke til kommentar
Det går ikke, men du kan bruke margin/padding til du får den midstilt vertikalt.

men da blir det kun riktig i en oppløsning :( jaja. får nøye meg med det da.

Du kan jo alltids oppgi verdiene i prosent da, slik at de blir relative til nettleservinduet/oppløsningen.

Går det ikke ann å bruke margin: auto 0; til dette?

nei

OK. Tenkte det gikk siden margin: 0 auto; fungerer vertikalt.

Lenke til kommentar
Det går ikke, men du kan bruke margin/padding til du får den midstilt vertikalt.

men da blir det kun riktig i en oppløsning :( jaja. får nøye meg med det da.

Du kan jo alltids oppgi verdiene i prosent da, slik at de blir relative til nettleservinduet/oppløsningen.

Går det ikke ann å bruke margin: auto 0; til dette?

nei

OK. Tenkte det gikk siden margin: 0 auto; fungerer vertikalt.

Tror nok du blander horisontalt og vertikalt nå. :roll:

Endret av Prodigy_
Lenke til kommentar
Du kan jo alltids oppgi verdiene i prosent da, slik at de blir relative til nettleservinduet/oppløsningen.

det ville kanskje hjulpet litt. men resten av siden er i px så det blir ikke helt likt. men nå er jeg uansett godt i gang med å lage siden øverst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...