Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prodigy_ & Mira & OShea22, takker for kommentarer ;) Ble faktisk ganske fornøyd selv og ja, prikken over i'en.

 

Det som og er greit med Wordpress, er at jeg slipper å lage noe slikt system selv. Jeg begynte på en selv, men er lagt på is. Og da er det lettere å få designet til å leve lengre enn det jeg normalt pleier å la dem leve :p Ikke minst så har jeg fått tatt meg bedre tid til å lage et design som matcher litt hvordan innholdet er. F.eks så bruker jeg ok brede bilder (510px) når jeg prøver å vise frem foto og andre bilder. Nå "kræsjer" de forrige bildene jeg har tatt før dette nye designet, men får leve med det. Uansett, lettere å tenke på typografi og layout nå enn da jeg omtrent ikke hadde noe innhold på siden ;)

 

Edit: leif var her...

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Ser at HW.no sin LAN-satsing GetTogether har fått opp nettsidene sine. Aner ikke hvem som har utviklet sidene, men helt imponert ble jeg ikke denne gangen heller. Fargene i logoen syns jeg heller ikke var helt optimale. Den røde teksten med «Sponsorer» oppe i venstre hjørne var småhorribel.

 

Reklamebanneren tiltrakk seg vertfall oppmerksomhet, det skal den ha..

ad160x600-finished.gif

Lenke til kommentar
Kodemessig var den da ikke så altfor ille, men siden ser jo ikke ut..

litt mange divs kansje?

 

det irriterer meg at de ikke lager en konkuranse her. det er sikkert noen som har litt fritid til overs som gidder å lage noe.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...