Jesper Karsrud Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Finnes det noen måte å få IE til å forstå :before og :after pseudo-elementene? Har søkt, men ikke funnet noe, så jeg regner ikke med at det finnes.. Men hvis noen av dere vet om noen, rop ut, vær så snill Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Prodigy_ & Mira & OShea22, takker for kommentarer Ble faktisk ganske fornøyd selv og ja, prikken over i'en. Det som og er greit med Wordpress, er at jeg slipper å lage noe slikt system selv. Jeg begynte på en selv, men er lagt på is. Og da er det lettere å få designet til å leve lengre enn det jeg normalt pleier å la dem leve Ikke minst så har jeg fått tatt meg bedre tid til å lage et design som matcher litt hvordan innholdet er. F.eks så bruker jeg ok brede bilder (510px) når jeg prøver å vise frem foto og andre bilder. Nå "kræsjer" de forrige bildene jeg har tatt før dette nye designet, men får leve med det. Uansett, lettere å tenke på typografi og layout nå enn da jeg omtrent ikke hadde noe innhold på siden Edit: leif var her... Endret 13. mai 2005 av FuLu Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 http://fulu.auruminteractive.com/ syntes menyen blir litt rar når det bare er teksten som ender seg. spesielt når linkene er blokkelementer. liker det bedre når hele greia endrer seg liksom Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 *N: selve hovedårsaken til at de er block, er at sløve folk som meg kan klikke hvor som helst på linja og ikke bare på teksten Men tja, testet med å endre bullet'en på hover, tror den ble grei nok. Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 FuLu: *pirkeprike* ul#meny {cursor:pointer;} ? så endrer ikke pekeren seg mellom knappene Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 N*: hehe, fixa litt så jeg fikk samme mellomrom på li'ene på dem alle (var ulikt før), men skal være pointer uten sånn "flimmer" nå. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Pent eksempel på flash og nyttighet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ser at HW.no sin LAN-satsing GetTogether har fått opp nettsidene sine. Aner ikke hvem som har utviklet sidene, men helt imponert ble jeg ikke denne gangen heller. Fargene i logoen syns jeg heller ikke var helt optimale. Den røde teksten med «Sponsorer» oppe i venstre hjørne var småhorribel. Reklamebanneren tiltrakk seg vertfall oppmerksomhet, det skal den ha.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kodemessig var den da ikke så altfor ille, men siden ser jo ikke ut.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Kodemessig var den da ikke så altfor ille, men siden ser jo ikke ut.. litt mange divs kansje? det irriterer meg at de ikke lager en konkuranse her. det er sikkert noen som har litt fritid til overs som gidder å lage noe. Endret 15. mai 2005 av N* Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Joda, men det er bedre enn tabellsuppen vi så ofte er vitner til.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Tror hw-nettverket sitter med endel kodere, men ingen designere, ser sånn ut. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Kanskje noen av dere kan ta dere av den jobben:P? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Mange på dette forumet som kunne gjort det mye bedre Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Mange på dette forumet som kunne gjort det mye bedre Ikke så rent få heller tror jeg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Så hvorfor ikke gjøre det, da? Lag en fisk og send den til dem, så ser vi om de vil ta imot. Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Så hvorfor ikke gjøre det, da? Lag en fisk og send den til dem, så ser vi om de vil ta imot. jeg har lite å finne på i dag så jeg prøver meg. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Så hvorfor ikke gjøre det, da? Lag en fisk og send den til dem, så ser vi om de vil ta imot. jeg har lite å finne på i dag så jeg prøver meg. Jeeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå