Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en smakssak, jeg syns vertfall det blir mye mer oversiktlig, spesielt når stilarkene blir på et par hundre linjer :p

Haha, et par hundre linjer? unrealized.org er beregnet til tre-fire stilark á ~1000 linjer, så BLÆ! :p

Uansett er det veldig lurt å organisere koden på en måte. Jeg gjør det ikke SÅ drastisk, klarer meg med en enkel linjes kommentar for å skille seksjoner. Men, som sagt, smaken er som baken.

jeg er nesten like kul som lokaltog: jeg har 993 linjer med css på siden min :D

Lenke til kommentar

wecome home mr. PiRANhA .. we've been expecting you.. ^^

browser: Opera.. oh yes.. (selv om det faktum at det ikke er mulig med padding i bredden på input type="text" irriterer vettet av meg!!! *grr*

på den macromedia vs noe.. man ser godt hvor man har formen fra.. men oppsettet er meget basic.. så.. ikke rip.. på andre sider derimot, hvor man ser at folk bruker samme farger og bilder på navigasjonen.. DET er rip.. (vet det er en eller anna side som selger et tilnærma macromedia-design som template..)

innholdet til LokalTog.. tekst er også åndsverk.. og om han ikke reagerer på det der.. hva blir det neste? folk kopierer fra unrealized? er det like tilgjivelig? eh.. neej?

Lenke til kommentar
Noen som også irriterer seg over flodhest-klubben? :D Avatarene deres er stygge :p

Helt enig, er helt meningsløst hele opplegget! Barnslig :nei:

Det rare er at folk gidder å bli med og skifter (de ofte) fine avatarene sine med bilder med farger og navn på fargen. Hadde det vært fin skrift, men nei.. ikke det heller :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Det som irriterer meg er

1 At dere tar opp dette her i webkafeen

2 At dere i det hele tatt gidder å bry dere med det

Kan ikke si meg mer enig! Har en tendens til og komme litt off topic her.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Hva foretrekker dere som imagereplacement ting?

liker den

<h1>Overskrift<span></span></h1>

Liker ikke å måtte legge inn en span der da, gjør koden stygg,

men den måten løser vel de fleste problemene:

Bilde dersom css og bilder er på

Teks om css er på og bilder av

Tekst om css er av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...