Jesper Karsrud Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Åja??? hvor bor du?? oslo området?? Edit: og nå tar jeg kvelden... © ® Endret 21. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 natta folks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) CS; beste fyllesporten i manns minne. Endret 21. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 @ HalTan Nuh sitter /me på jobb, her er det ingen folk atm, og forhåpentligvis kommer det heller ingen. Då kan eg sitte på forumet til klokka to, og da skal /me @ LAN igjen. 800x600 suger *skifte oppløsning* Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Hvor jobber du da, siden d kommer så lite folk?? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Jubel og kanari, da har denne tråden faktisk flere svar enn pixelstreettråden Noe sier meg at det for alltid kommer til å være slik og... Muligens dukker det opp en ny side fra meg i dag. Hvis det er noen småkreative sjeler der ute som kjeder seg, hadde jeg blitt veldig glad hvis noen gadd å lage terninger som passer til disse fargene, mine forsøk ligner mer på mutante edderkopper... Har nemlig tenkt å fylle siden med litt filmanmeldelser Endret 21. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Hvor jobber du da, siden d kommer så lite folk?? Kontorspar førde A.S, sagt for 7ande gang elns Ehm, her er masse folk av og til - alt for masse.. men tidlig på en lørdag = null følk. Så deilig. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Hvor jobber du da, siden d kommer så lite folk?? Kontorspar førde A.S, sagt for 7ande gang elns Ehm, her er masse folk av og til - alt for masse.. men tidlig på en lørdag = null følk. Så deilig. er ikke så lett å følge med... Det er så sykt mange svar her.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Joa, sant det... No var her nettopp ei dame og kjøpte to viskelær! Dagens omsetning hittil; 5kr Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Joa, sant det... No var her nettopp ei dame og kjøpte to viskelær! Dagens omsetning hittil; 5kr Oi! Hele 5,-?! Det er jo enormt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Joa, sant det... No var her nettopp ei dame og kjøpte to viskelær! Dagens omsetning hittil; 5kr Oi! Hele 5,-?! Det er jo enormt No er den oppe i 25xx ca Hater folk som kjøper masse brevordnere, er så masse slit å få dei ned i poser.. Edit: fytti dæven, var nettopp en fyr her inne, som stinka SÅÅ grusomt. Fikk lyst å be han stikke av .. huff og huff... Endret 21. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Arve - Kontorrekvisitag33k Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Arve - Kontorrekvisitag33k word. Har begynt å komme inn i dette etterkvert, kan navnet på masse produsenter av ditt og datt, rare navn på masse ting og sånn Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Arve - Kontorrekvisitag33k Jøss. Våken..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Arve - Kontorrekvisitag33k Jøss. Våken..? Alive and kicking Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Arve - Kontorrekvisitag33k Jøss. Våken..? Alive and kicking varru full i går, hæh?? OOh, 40 minutter igjen å arbeide, så skal eg på LAN igjen! whoheee.. hmm, håper ikkje teh følks har messa for masse med PCen min. Forige gang hadde dei funne et STYGT bakgrunnsbilde @ desktop, en JÆVLIG og LAAAANG lyd når windows starta - denslags.. Brukte 15 minutter å rette opp alle farger og bilder og lyder og sånn.. *huff* plagsomt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Edit: fytti dæven, var nettopp en fyr her inne, som stinka SÅÅ grusomt. Fikk lyst å be han stikke av .. huff og huff... Har PT kommet seg til Førde allerede? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Arve - Kontorrekvisitag33k Jøss. Våken..? Alive and kicking varru full i går, hæh?? Nei. Arve - Teh lean, mean laenmachine. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Edit: fytti dæven, var nettopp en fyr her inne, som stinka SÅÅ grusomt. Fikk lyst å be han stikke av .. huff og huff... Har PT kommet seg til Førde allerede? :lol: Stinker PT? Han må gjerne komme å besøke meg, er ganske dødt her. Hmmfs, kom nettopp på en ny idè til ei lita side, fanden at det ikkje er photoshop på denne maskina altså... Edit: HalTan, sikker på det? virka sånn ut ifra tidligare poster i tråden Endret 21. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2004 Edit: fytti dæven, var nettopp en fyr her inne, som stinka SÅÅ grusomt. Fikk lyst å be han stikke av .. huff og huff... Har PT kommet seg til Førde allerede? Ikke prøv å snik deg unna! Alle vet at det var deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå