Domodyret Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvordan får jeg IE til å velge "feil" stilark? Jeg skal altså ha 2 stk stilark-pekere i html-dokumentet. Funker det med en @-regel eller noe, noen som kan det? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 PHP f.eks til å detektere åssen nettleser som blir brukt.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Aktiviteten har synket _endel_ i det siste her i denne delen av forumet gitt Det er synd.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvordan får jeg IE til å velge "feil" stilark?Jeg skal altså ha 2 stk stilark-pekere i html-dokumentet. Funker det med en @-regel eller noe, noen som kan det? http://www.quirksmode.org/css/condcom.html Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Aktiviteten har synket _endel_ i det siste her i denne delen av forumet gitt Det er synd.. Igrunn.. Inspirasjonen er lav, pluss at det er en del dilldall på skolen som skal leveres, samt det nærmer seg diverse eksamener.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Når vi først snakker om karaktergivning, her er verdens 60 beste nettsteder.. EW! Fant denne der. Jeg synst den var disturbing Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Aktiviteten har synket _endel_ i det siste her i denne delen av forumet gitt Det er synd.. Igrunn.. Inspirasjonen er lav, pluss at det er en del dilldall på skolen som skal leveres, samt det nærmer seg diverse eksamener.. Sant sant.. Og forresten, hvor har det blitt av PoleCat? Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva er forskjellen på Wordpress, Movable Type og Textpattern? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Sant sant..Og forresten, hvor har det blitt av PoleCat? Han sa for en liten stund siden at han hadde blitt litt lei eller noe slikt.. Hva er forskjellen på Wordpress, Movable Type og Textpattern? De er forskjellige publiseringssystem og er laget av forskjellige folk. I bunn og grunn er de stort sett det samme de gjør da, å legge ut nyheter. Jeg har ikke testet dem men på hjemmesidene til de forskjellige kan du se bilder fra de og lese om dem da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Aktiviteten har synket _endel_ i det siste her i denne delen av forumet gitt Det er synd.. Igrunn.. Inspirasjonen er lav, pluss at det er en del dilldall på skolen som skal leveres, samt det nærmer seg diverse eksamener.. Sant sant.. Og forresten, hvor har det blitt av PoleCat? Han har tatt seg en pause. Hvorvidt det er midlertidig eller evig vites ei. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Og forresten, hvor har det blitt av PoleCat? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4032739 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nooooooo Jaja, er man lei så er man vel lei.. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hallo Meg igjen med et lite spørsmål: Jeg bruker nå wp og prøver å få til det med fine linker. De blir fine men det kommer en 404 error der selve artikkelen skulle vært. Det fungere fint hvis jeg ikke går inn på en artikkel og bare trykker kategori. Så testet jeg Textpattern, men der får jeg samme problemet. Noen som vet hva som kan forårsake dette? Blir litt lei når jeg ikke får det til. Mvh Doffar EDIT: det fungere helt fint med "messy links". EDIT2: Trenger sårt hjelp her. Prøver og prøver men får det ikke til. Kan det være noe med databasen eller er det noe feil i . htaccess filen? Har gjort akkurat det som wp og textpattern ber meg om. Uten å klikke på noe annet. Trenger hjelp. Endret 5. mai 2005 av Doffar Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 det fungere helt fint med "messy links". Messy links? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Aktiviteten har synket _endel_ i det siste her i denne delen av forumet gitt Det er synd.. Igrunn.. Inspirasjonen er lav, pluss at det er en del dilldall på skolen som skal leveres, samt det nærmer seg diverse eksamener.. Sant sant.. Og forresten, hvor har det blitt av PoleCat? Han har tatt seg en pause. Hvorvidt det er midlertidig eller evig vites ei. Sansynligvis ikkje midlertidig ifølge han sjøl. Han er hekta på WoW, spiller massemasse - er alltid innlogga Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 det fungere helt fint med "messy links". Messy links? Det er: /?p=4. Ikke sånne fine: /2005/05/05/test Men nå løste jeg problemet. Fikk dog et nytt et. Noen som vet om det finnes språkplugins til wp?? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen som vet om det finnes språkplugins til wp?? Norsk og nynosk finner du her. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sist jeg testa å bytte til norsk var ikke det noe å rope hurra for, men det er jo en ok start hvis du gidder å arbeide litt med det der. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Berg: Så det ikke var så mye som ble byttet, men noen ting som ble norsk klarte jeg ikke å få norsk sistgang jeg prøvde uten sånn plugin. Så det hjelper litt på. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Er det noe mulighet for å ha et script på en side som måler hastigheten på linja di, som deretter sender deg til til en side basert på resultatet av testen, samt hvilket språk er det mest ideelt å ha dette i..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå