Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
_Adler_ (25/04/2005 : 12:3)

Nå har jeg skrevet all teksten til hjemmesiden min, og jeg kommer til å kode selv og bruke html og css. Må jeg nå lage html-filene, uten koder som bestemmer utseendet, og så senere legge til css i en ekstern fil?

Et annet spørsmål: Er det noen som har linker til sider med halvferdige css utkast som jeg kan bygge videre på og forandre litt m.m?

Jeg er veldig fasinert av dan1els side:http://dan1el.net/ie/. Hvordan gjør man slikt.

Er den fine bakgrunnen laget i Photoshop og så ligger den som et lag under teksten som kommer over? Noen som kan forklare/har link til en guide?

Skjønner det ikke helt og jeg håper noen kan hjelpe meg

Ingen som gidder å hjelpe meg med dette? :roll:
Lenke til kommentar

Oppdateringer på svømmefronten:

http://www.opera.com/swim/

Artige sitater:

Opera's CEO, Jon S. von Tetzchner heroically saved the life of his PR Manager in a dramatic development this morning when “Phantom", the company inflatable raft, was punctured off the coast of southern Norway.

A local farmer spotted the drama from his kitchen window and took surprisingly sharp photos with a remarkably powerful telescopic lens.

Opera's CEO was hailed a hero for his remarkable show of strength and stamina, and as he had grown increasingly comfortable in the role of transatlantic swimmer and adventurer, his disappointment was easy to see for the shocked bystanders.

"I have always dreamt of swimming to America, and I really thought this was my golden opportunity," says Mr. von Tetzchner.

"I owe my life to Jon, and I can only hope that he doesn't fire me for ruining his dream of swimming to America," prays Eskil Sivertsen, Opera's PR manager.

haha :D

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg veit att <bold> er utadert kode.. men, er <b> også det ?

Lager litt BB funksjoner i cms'n jeg holder på med så derfor jeg lurer!

Så om <b> også er utadert hva ville dere da anbefalt? <spann class="bold"> eller no sånt ?

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...