ingveh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ikke sikkert det blir så mange meter da... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Haha, kanskje han tar en _ekstra_ stor kopp kakao hos sin mor Kunne ikke drømt om å svømme den lange veien der... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Spent på hvor langt han klarer å svømme jeg.. Kult at han gir det et forsøk hvertfall! Hvor langt han kommer, er jo en annen sak, hehe... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Selv hadde jeg ikke tatt en tur i Oslofjorden atm, uansett! Men dette var jo et genialt stunt,god reklame for Opera. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ja, mend et beste med det var at operasjefen er halvt islandsk. Vi islendinger er bare geniale, face it Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 _Adler_ (25/04/2005 : 12:3)Nå har jeg skrevet all teksten til hjemmesiden min, og jeg kommer til å kode selv og bruke html og css. Må jeg nå lage html-filene, uten koder som bestemmer utseendet, og så senere legge til css i en ekstern fil? Et annet spørsmål: Er det noen som har linker til sider med halvferdige css utkast som jeg kan bygge videre på og forandre litt m.m? Jeg er veldig fasinert av dan1els side:http://dan1el.net/ie/. Hvordan gjør man slikt. Er den fine bakgrunnen laget i Photoshop og så ligger den som et lag under teksten som kommer over? Noen som kan forklare/har link til en guide? Skjønner det ikke helt og jeg håper noen kan hjelpe meg Ingen som gidder å hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ser ikke sånn ut Webdevelopers Bookmarks Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ser ikke sånn ut Webdevelopers Bookmarks Genialt, takk for at det finnes folk som lager slikt Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Oppdateringer på svømmefronten: http://www.opera.com/swim/ Artige sitater: Opera's CEO, Jon S. von Tetzchner heroically saved the life of his PR Manager in a dramatic development this morning when “Phantom", the company inflatable raft, was punctured off the coast of southern Norway. A local farmer spotted the drama from his kitchen window and took surprisingly sharp photos with a remarkably powerful telescopic lens. Opera's CEO was hailed a hero for his remarkable show of strength and stamina, and as he had grown increasingly comfortable in the role of transatlantic swimmer and adventurer, his disappointment was easy to see for the shocked bystanders. "I have always dreamt of swimming to America, and I really thought this was my golden opportunity," says Mr. von Tetzchner. "I owe my life to Jon, and I can only hope that he doesn't fire me for ruining his dream of swimming to America," prays Eskil Sivertsen, Opera's PR manager. haha Endret 26. april 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Mira Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hehe, mannen holder det han lover da. Men kanskje han egentlig burdre blitt hjemme for å få staben til å rette opp alle bugsa i 8.0? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hehe, mannen holder det han lover da. Men kanskje han egentlig burdre blitt hjemme for å få staben til å rette opp alle bugsa i 8.0? Har ikke hatt noen problemer jeg Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Noe rart i firefox: Bilde, da blir det ikke 100% height på bakgrunnsbildet. Rart. Endret 27. april 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nei? Den funker ikke på noen av versjonene. Har du husket å cleare? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har ikke skjekket, men ser ut som du enten har glemt å cleare eller har satt height: 100%, istedenfor min-height: 100%; Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Ser ikke ut til å funke å clear'e med en footer nederst heller :/ Endret 27. april 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Klippet fra paradoxia: body , HTML { height: 100%; } #element{ min-height: 100%; height: auto !important; height: 100%; } http://www.paradoxia.org/arkiv/webdesign/100-prosent-hoyde/ #element blir vel det samme som din #beholder Endret 27. april 2005 av FuLu Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hehe, mannen holder det han lover da. Men kanskje han egentlig burdre blitt hjemme for å få staben til å rette opp alle bugsa i 8.0? Blir tid til det nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Jeg veit att <bold> er utadert kode.. men, er <b> også det ? Lager litt BB funksjoner i cms'n jeg holder på med så derfor jeg lurer! Så om <b> også er utadert hva ville dere da anbefalt? <spann class="bold"> eller no sånt ? Endret 27. april 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Alle elementer i HTML som har noko som helst med presentasjon å gjere er utdaterte. Du bør ta ein titt på em- og strong-elementa. Endret 27. april 2005 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå