dan1el Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nyheten om O8 kom på Slashdot... Serverne knekker snart sammen :| Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hallo. Jeg holder på å konfiguerer wordpress nå. Men når jeg bruker kontrollpanel for å slette kommentarer får jeg denne meldingen: Sorry, you need to enable sending referrers, for this feature to work. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å fungere? Spør her siden det er en del som bruker wordpress. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nyheten om O8 kom på Slashdot... Serverne knekker snart sammen :| og samme med overklokking.no... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nyheten om O8 kom på Slashdot... Serverne knekker snart sammen :| og samme med overklokking.no... Nå gikk det meste ned, eller? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nyheten om O8 kom på Slashdot... Serverne knekker snart sammen :| og samme med overklokking.no... Hmm.. tok ikke sammenhengen jeg... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) @doffar: søk på nett ga meg dette: http://wordpress.org/support/topic.php?id=5937 Hint: sjekk om du har firewall/router eller antivirus e.l. som stopper referer data til å bli sendt. Men du får lese mer på den link. En litt mer informativ link: http://codex.wordpress.org/Enable_Sending_Referrers Endret 19. april 2005 av FuLu Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bare et kjapt spørsmål: Er det noen som har den fjerneste anelse om hvor Waldmeister har gjort av seg? Han har ikke postet noe som helst på forumet siden 11. Februar 2005, og han har heller ikke oppdatert A Copy, eller vært innom MSN siden den tid. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Hva var adressen den siden med så forferdelig mange bilder? (ja, jeg vet det er en dårlig forklaring, siden det finnes utrolig mange sider med forferdelig mange bilder på, men er sikker på at noen vet hvilken jeg mener ) EDIT: Gløm det, jeg fant. Endret 19. april 2005 av kaiern Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 @SirIce: ingen anelse... savner tekst å lese på acopy Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nyheten om O8 kom på Slashdot... Serverne knekker snart sammen :| og samme med overklokking.no... Hmm.. tok ikke sammenhengen jeg... Overklokking.no slashdottet Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hm.. Opera 8 klikker sånn ca en gang i halvtimen her. Fortsetter dette, går jeg tilbake til 7'ern. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hm.. Opera 8 klikker sånn ca en gang i halvtimen her. Fortsetter dette, går jeg tilbake til 7'ern. Hater slik! Min opera var bugget før og hver gang jeg skulle laste ned noe låste hele programmet seg. Men etter noen dager sluttet det bare :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bare et kjapt spørsmål: Er det noen som har den fjerneste anelse om hvor Waldmeister har gjort av seg? Han har ikke postet noe som helst på forumet siden 11. Februar 2005, og han har heller ikke oppdatert A Copy, eller vært innom MSN siden den tid. Hm, og hvor kan PoleCat ha gjort av seg? Noen som vet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hm, og hvor kan PoleCat ha gjort av seg? Noen som vet? Ser han av og til i aktive-brukere-listen her i webcafeen, men det er ikke ofte.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bare et kjapt spørsmål: Er det noen som har den fjerneste anelse om hvor Waldmeister har gjort av seg? Han har ikke postet noe som helst på forumet siden 11. Februar 2005, og han har heller ikke oppdatert A Copy, eller vært innom MSN siden den tid. Hm, og hvor kan PoleCat ha gjort av seg? Noen som vet? Ja det er merkelig! Har ikke sett noen poster av dem her på forumet på ganske så lenge Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Kan dere si meg om fargene og skriften på siden min passer sammen eller ei? Om det harmonerer godt/greit nok eller om det er noe inni hodene deres som skriker så høyt at øynene holder på å poppe ut når dere ser det. http://www.home.no/endrebjorsvik/filer/temp/index.htm (footeren bug'er litt i FF, den skal egentlig heeeelt ned på bunnen av siden, men jeg får det ikke til) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hm, og hvor kan PoleCat ha gjort av seg? Noen som vet? Er innom av og til jeg, men må vel desverre si at jeg ikke engasjerer meg noe særlig innenfor dette emnet lenger. Dette skyldes både litt personlige ting jeg ikke har tenkt å ta opp her, de som jeg føler skulle ha en innsikt i akkurat det, har fått det, og at jeg er veldig, veldig lei av det hele. For å si det enkelt, så har jeg nok designet min siste webside. Trodde kanskje det bare skulle være en periode, for så at jeg fikk lysten igjen, men det ser ikke ut for å skje. I tillegg har jeg flyttet til en annen verden, Azeroth. Du kan finne meg der om det er noe. Kan ikke hjelpe med noe webrelatert, med en intelligence på 20, men er en j*** til å tanke. Hehe. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) For å si det enkelt, så har jeg nok designet min siste webside. Trodde kanskje det bare skulle være en periode, for så at jeg fikk lysten igjen, men det ser ikke ut for å skje. Slutt mens du er på topp, er det ikke det man sier? Endret 20. april 2005 av SirIce Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Endrebjorsvik: Gjorde om litt på CSS-fila di, for å få det slik jeg ville. Tok også bort wrap-div'en i HTML. Dens funksjoner er lagt over i body. Du kan med andre ord bare slette denne fra HTMLen hvis du skulle velge å bruke "min" CSS-fil Hvis jeg var deg, ville jeg også ha gjort om menyen til en liste, altså slik: <ul> <li>Listepunkt 1</li> <li>Listepunkt 2</li> </ul> Dette for å gjøre browsingen mer oversiktelig for uten CSS, og fordi du da slipper å sette linebreak bak hvert punkt. (rename til .css, forumet nekter meg å laste opp med riktig filetternavn.) style.txt Endret 20. april 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 For å si det enkelt, så har jeg nok designet min siste webside. Trodde kanskje det bare skulle være en periode, for så at jeg fikk lysten igjen, men det ser ikke ut for å skje. Slutt mens du er på topp, er det ikke det man sier? Du hadde en slik periode du også men nå er du på igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå