Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo. Jeg holder på å konfiguerer wordpress nå. Men når jeg bruker kontrollpanel for å slette kommentarer får jeg denne meldingen:

Sorry, you need to enable sending referrers, for this feature to work.

Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å fungere? Spør her siden det er en del som bruker wordpress.

Lenke til kommentar

Hva var adressen den siden med så forferdelig mange bilder?

(ja, jeg vet det er en dårlig forklaring, siden det finnes utrolig mange sider med forferdelig mange bilder på, men er sikker på at noen vet hvilken jeg mener :p)

 

EDIT: Gløm det, jeg fant.

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Bare et kjapt spørsmål:

 

Er det noen som har den fjerneste anelse om hvor Waldmeister har gjort av seg?

 

Han har ikke postet noe som helst på forumet siden 11. Februar 2005, og han har heller ikke oppdatert A Copy, eller vært innom MSN siden den tid.

Hm, og hvor kan PoleCat ha gjort av seg? Noen som vet? :hmm:

Ja det er merkelig! Har ikke sett noen poster av dem her på forumet på ganske så lenge :dontgetit:

Lenke til kommentar

Kan dere si meg om fargene og skriften på siden min passer sammen eller ei?

Om det harmonerer godt/greit nok eller om det er noe inni hodene deres som skriker så høyt at øynene holder på å poppe ut når dere ser det.

 

http://www.home.no/endrebjorsvik/filer/temp/index.htm

 

(footeren bug'er litt i FF, den skal egentlig heeeelt ned på bunnen av siden, men jeg får det ikke til)

Lenke til kommentar
Hm, og hvor kan PoleCat ha gjort av seg? Noen som vet?  :hmm:

Er innom av og til jeg, men må vel desverre si at jeg ikke engasjerer meg noe særlig innenfor dette emnet lenger. Dette skyldes både litt personlige ting jeg ikke har tenkt å ta opp her, de som jeg føler skulle ha en innsikt i akkurat det, har fått det, og at jeg er veldig, veldig lei av det hele.

 

For å si det enkelt, så har jeg nok designet min siste webside. Trodde kanskje det bare skulle være en periode, for så at jeg fikk lysten igjen, men det ser ikke ut for å skje.

 

I tillegg har jeg flyttet til en annen verden, Azeroth. Du kan finne meg der om det er noe. Kan ikke hjelpe med noe webrelatert, med en intelligence på 20, men er en j*** til å tanke. Hehe. :D

Lenke til kommentar

Endrebjorsvik:

Gjorde om litt på CSS-fila di, for å få det slik jeg ville. Tok også bort wrap-div'en i HTML. Dens funksjoner er lagt over i body. Du kan med andre ord bare slette denne fra HTMLen hvis du skulle velge å bruke "min" CSS-fil

 

Hvis jeg var deg, ville jeg også ha gjort om menyen til en liste, altså slik:

<ul>
 <li>Listepunkt 1</li>
 <li>Listepunkt 2</li>
</ul>

Dette for å gjøre browsingen mer oversiktelig for uten CSS, og fordi du da slipper å sette linebreak bak hvert punkt.

 

 

(rename til .css, forumet nekter meg å laste opp med riktig filetternavn.)

style.txt

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
For å si det enkelt, så har jeg nok designet min siste webside. Trodde kanskje det bare skulle være en periode, for så at jeg fikk lysten igjen, men det ser ikke ut for å skje.

Slutt mens du er på topp, er det ikke det man sier? :)

Du hadde en slik periode du også men nå er du på igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...