Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppdaget en mystisk bug på nettsiden min i Opera 8.00 (beta 3). Er det noen andre som kan bekrefte/avkrefte at de får disse bugsene på siden min?

 

Dette skjedde spesielt ved første lasting av siden, ved :hover på hovedmenyen og når jeg alt+tab'et til og fra Opera-vinduet.

har opplevd det samme før. har vel også skrivd det en gang her i webkafeen tidligere.

 

buggen ligger i background-position:center; tror jeg.

 

edit: men siden det bare er beta regner jeg med det blir fikset når den ferdige versonen kommer. det er jo en ganske merkbar sak.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Artig form-"booster" ;) Men den trengs nok litt mer arbeid på for å bli feilfri. Fungerte ikke 100% med Opera 7.54 og siste 8 beta (radio knappene). Mulig fremgangsmåten i javascriptet kunne vært gjort annerledes. Jeg skumma meg bare litt gjennom koden, stussa bare litt på innhenting av nodene... men kan være detaljer jeg gikk glipp av i "skumminga" :p

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har fått jobben med å designe et design til Counter-Strike clanen til en kammerat jeg har.

Men jeg hadde tenkt å sette opp designet i divs i CSS, men jeg er ganske ny på dette feltet så da dukker det opp problemer engang i blant.

http://bilder.webforumet.net/427.png

Som dere ser, så i innhold-boksene så er det en rød linje som fader nedover. Jeg er ganske usikker på hvordan jeg skal få til dette i CSS.

 

Please ingen kommentarer på selve designet, designet skal være sånn - om dere liker det eller ikke.. Så lenge "kunden" er fornøyd så er jeg fornøyd :p Selvom jeg selv syntes det var ganske stygt så liker de det..

 

Koding av resten av designet tror jeg at ikke skulle være noe problem, men om noen hadde orket å sette opp hele greia så hadde jeg ikke hatt noe i mot det :p (det vil selfølgelig komme en liten takk til deg på siden) men tviler på at noen faktisk gjør dette. Hoved problemet er vel de borderene jeg nevnte :)

 

På forhånd; takk!

Lenke til kommentar

Rart hvor mange inkompetente folk det finnes på vår jord. Rart hvor mange som tvilholder på gamle utdaterte drittprogrammer også.

Jeg kom over en liten "diskusjon" som var på newsforge, som omhandlet nettopp IE og andre browsere.

Her er hva en redd anonym liten kattepus fikk ut av seg.:

Which browser allows an administrator to tailor which componets are installed and what settings are preconfigured?

Which browser can be pushed out to thousands or tens of thousands of systems at once?

Which browser allows a single administrator to manage all of the settings via simply point and click from a central location?

Which browser is guaranteed to work with every website in the world?

Which browser works with every browser-based application in existence?

Which browser do most developers specifically design for?

Which browser in already on 96% of the world's desktops?

Which browser is the fastest?

Which browser is the most exploited?

Which browser sparks the most controversy?

Which browser is still number one after all these years?

 

The answer to every one of these questions is, Internet Explorer!

 

Jeg sier ikke mer....

Lenke til kommentar
Rart hvor mange inkompetente folk det finnes på vår jord. Rart hvor mange som tvilholder på gamle utdaterte drittprogrammer også.

Jeg kom over en liten "diskusjon" som var på newsforge, som omhandlet nettopp IE og andre browsere.

Her er hva en redd anonym liten kattepus fikk ut av seg.:

Which browser allows an administrator to tailor which componets are installed and what settings are preconfigured?

Which browser can be pushed out to thousands or tens of thousands of systems at once?

Which browser allows a single administrator to manage all of the settings via simply point and click from a central location?

Which browser is guaranteed to work with every website in the world?

Which browser works with every browser-based application in existence?

Which browser do most developers specifically design for?

Which browser in already on 96% of the world's desktops?

Which browser is the fastest?

Which browser is the most exploited?

Which browser sparks the most controversy?

Which browser is still number one after all these years?

 

The answer to every one of these questions is, Internet Explorer!

 

Jeg sier ikke mer....

ÅÅÅ! Jeg blir så oppgitt at jeg får lyst å skyte meg! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...