joffar Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Virker heller dårlig her. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 fugerer :active og :focus i IE? Har mine tvil - i hvert fall på input-elementer.. Men slik eyecandy er bare en bonus til de som er fornuftige nok til å droppe IE uansett, så jeg mister ikke nattesøvnen akkurat Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Virker heller dårlig her. Samme her. Edit: :focus altså. Endret 14. april 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Men slik eyecandy er bare en bonus til de som er fornuftige nok til å droppe IE uansett, så jeg mister ikke nattesøvnen akkurat Fornuftig sagt Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 :active funker iallefall på linker i IE (er det andre elementer som blir påvirket av :active i det hele tatt?), men :focus funker ikke, og :hover kun på linker. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Men slik eyecandy er bare en bonus til de som er fornuftige nok til å droppe IE uansett, så jeg mister ikke nattesøvnen akkurat Fornuftig sagt Veldig fornuftig sagt ja Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Men slik eyecandy er bare en bonus til de som er fornuftige nok til å droppe IE uansett, så jeg mister ikke nattesøvnen akkurat Fornuftig sagt Veldig fornuftig sagt ja Et sted går grensa for hva som er nødvendig å fikse for IE. En nettleser mister ikke i dette tilfellet noe funksjonalitet av å ikke støtte :focus, og det er etter min mening unødvendig å bruke js-hacks og lignende for å få pseudo-klassen til å funke i IE. Så ja, det var fornuftig sagt. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg skal lage et helt enkelt kontakt skjema. Har sett på Epleweb sitt å det fungerer jo helt fint, men jeg ska bare ha med navn og email adresse og defor kommer det ikke noen subject i mailen jeg får. Hvordan får jeg det? if ($_POST['submit'] == TRUE) { $receiverMail = "[email protected]"; $name = stripslashes(strip_tags($_POST['name'])); $email = stripslashes(strip_tags($_POST['email'])); $subject = stripslashes(strip_tags($_POST['subject'])); $msgformat = "Fra: $name ($ip)\nEmail: $email\n\n"; Jeg vil da at det alltid skal stå samme subject når jeg får mail fra den siden. Her er hele filen fra Epleweb Endret 14. april 2005 av Garreth Lenke til kommentar
karrog Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er det noen som vet om andre nettsteder hvor man kan vinne dvd'er eller større premier. Eneste reine nettsiden jeg har funnet er www.nettquiz.net .... noen som vet om andre sider?? Rogern Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er det noen som vet om andre nettsteder hvor man kan vinne dvd'er eller større premier. Eneste reine nettsiden jeg har funnet er www.nettquiz.net .... noen som vet om andre sider?? Rogern Hva har dette med Webdesign, HTML og CSS å gjøre ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg skal lage et helt enkelt kontakt skjema. Har sett på Epleweb sitt å det fungerer jo helt fint, men jeg ska bare ha med navn og email adresse og defor kommer det ikke noen subject i mailen jeg får. Hvordan får jeg det? if ($_POST['submit'] == TRUE) { $receiverMail = "[email protected]"; $name = stripslashes(strip_tags($_POST['name'])); $email = stripslashes(strip_tags($_POST['email'])); $subject = stripslashes(strip_tags($_POST['subject'])); $msgformat = "Fra: $name ($ip)\nEmail: $email\n\n"; Jeg vil da at det alltid skal stå samme subject når jeg får mail fra den siden. Her er hele filen fra Epleweb Da bytter du rett og slett ut $subject = stripslashes(strip_tags($_POST['subject'])); med $subject = "Ønsket subject"; Endret 14. april 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Haha, snakk om optimal lesbarhet.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Marvil: Uff... Det, i kombinasjon med stripene som bakgrunn var jo helt forferdelig. Bra reklame for Riksmålsforbundet. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Klarte ikke å konsentrere meg om teksten jeg, ble gal av de stripene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hehe, det var stripene jeg reagerte mest på. Ble helt surrete etter å ha lest første avsnittet.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 En slags hypnose eller noe Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Oppdaget en mystisk bug på nettsiden min i Opera 8.00 (beta 3). Er det noen andre som kan bekrefte/avkrefte at de får disse bugsene på siden min? Dette skjedde spesielt ved første lasting av siden, ved :hover på hovedmenyen og når jeg alt+tab'et til og fra Opera-vinduet. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Samme bug her.. Med beta3? Mistenker at det er en beta-only-bug Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Beta 3 ja, i 7.5 var den helt fin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå