Doffar Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tusen takk. Nå gikk det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noen med en litt høy oppløsning som kan se om denne siden strekker seg over hele skjermen? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noen med en litt høy oppløsning som kan se om denne siden strekker seg over hele skjermen? Hvor stor oppløsning sann ca? Over X x X px? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvertfall over 1280x1024. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 har 1920 x 1200 og den blåfargen strekker seg jaffal utover hele. Siden forblir i midten på en måte... svar nok? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ah, takker for det. Da er ikke siden som den skal være. Jeg vil at designet skal strekke seg ut over hele skjermen. Det blåe er bare bakgrunnsfargen. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) sitter med 1400x1050 (laptop), og siden strekker seg IKKE over hele siden.. (browser: Opera 7.54) [edit] blah.. der var jeg treg ja.. [/edit] Endret 13. april 2005 av cfenzo Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hehe. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Prøvde å følge denne guiden, men jeg fikk det ei til. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hva brukes egentlig blockquote elementet til og når er det skematisk riktig å bruke det? Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 flodhest: sånt er kjekkt å teste i opera med zoom (ff har det kansje også). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Litt OT: Er det mulig å få laga en HTML-side/.txt-dokument/lignende av favorittene i FF..? Enten av en mappe med favoritter, eller med alle favorittene.. Edit: Haha, FF laga en en av seg selv visst som alltid ligger der.. Endret 13. april 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Litt OT: Er det mulig å få laga en HTML-side/.txt-dokument/lignende av favorittene i FF..? Enten av en mappe med favoritter, eller med alle favorittene.. Edit: Haha, FF laga en en av seg selv visst som alltid ligger der.. Ja, kan du ikke skrive inn firefox:about eller noe slik som du kan i opera så får du vite hvor den ligger? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke spesielt mange plasser den kan ligge, så det tok ca 1,9 sekunder å finne den.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke spesielt mange plasser den kan ligge, så det tok ca 1,9 sekunder å finne den.. Ok, i opera ligger den godt gjemt i D:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Opera\Opera 8 Beta\profile\opera6.adr og application data mappen er skjult hehe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Den ligger omtrent på samma plass i Firefox.. C:\Documents and Settings\bruker\Program Data\Mozilla\Firefox\Profiles\profil. Men det er der alle programbrukerinnstillinger ligger, så jeg tenkte det var logisk at den lå der.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hva brukes egentlig blockquote elementet til og når er det skematisk riktig å bruke det? Det kan brukes til å sitere hva andre mennesker har sagt f.eks... You see? Når det er semantisk korrekt, kommer litt an på. Hvis du skal sitere en fyr f.eks, er det riktig å bruke blockquote. Eksempel: <blockquote cite="adressen til det du siteter, hvis du henter det fra nettet">Alex Ferguson har ledet Manchester United i 17 sesonger. Arsène Wenger har vært syv år i Arsenal. Jeg har jobbet her (Chelski) i syv uker. Snakk heller om hva vi har fått gjort på svært kort tid, ikke hvor mange penger vi har brukt. - José Mourinho 15/08-04</blockquote> Endret 14. april 2005 av OShea22 Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ikke spesielt mange plasser den kan ligge, så det tok ca 1,9 sekunder å finne den.. Ok, i opera ligger den godt gjemt i D:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Opera\Opera 8 Beta\profile\opera6.adr og application data mappen er skjult hehe Huker du vekk "Individual user profiles on this computer" når du installerer, så vil profilmappa legge seg i /Opera/profile/. Det gjør jeg alltid. Hater å rote inne i skauen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Si meg, er det mulig å endre bakgrunnsfarge i en tekstboks (<input>) når den er "aktiv" (dvs. "aktivert" for skriving). Prøvde meg med :active, men det funket heller dårlig.. EDIT: Never mind.. :focus fikset biffen Endret 14. april 2005 av Loomy Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Som du selv fant ut av, så brukes :focus til dette! Fant selv ut av dette for ikke så veldig lenge siden! Ganske hendig funksjon egentlig Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 fugerer :active og :focus i IE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå