PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 ...og hotpants er fint og det heter ikke jenteboxer! ...og 15-åringer har tydeligvis ikke helt forstått enda hva som er sxy og ikke. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg er enig med mikka ang. dette, og det er tydelig at det er forskjell på hva gamle griser, og hva vi unge, fornuftige mennesker mener om saken Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Bare vent til dere vokser opp, så kommer du til å trekke tilbake den der. Ja, jeg vet at smak er individuelt og alt det der, men det får da være grenser. thongs! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 OMG PLZ! /me er no på LAN! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 thongs! Nah. PC har ikke skjønt denne. Hotpants er faktisk finfint! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Bah... hotpants da gitt! Mini/skoleskjørt det er digg det!!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Ingenting Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Ingenting Så sant, så sant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Jaa, tråden min ble sticky. Ikke annet enn fortjent. Nice work! Thx a bunch Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Bah... hotpants da gitt! Mini/skoleskjørt det er digg det!!!! åååå nej... med ittno under.. eller en niiice thong.. (gjett hva jeg kjøpte til dama til jul..) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Ingenting Thongs er faktisk penere en ingenting. Si hva dere vil. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 EF=Sigmoideus... han kalte seg EndeligFerie før nemlig! og han svarte raskt! der har du svaret, men ikke fra PC /me savner gode, gamle, morsomme EndeligFerie. Ja, han nye er ikke noe morsom La oss lage en poll: "Få EndeligFerie tilbake?!" Eller dra denne inn i kafèen hvor den hører hjemme. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Bah... hotpants da gitt! Mini/skoleskjørt det er digg det!!!! åååå nej... med ittno under.. eller en niiice thong.. (gjett hva jeg kjøpte til dama til jul..) Ingenting? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 skjørt? thong? hehe... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 trallala, kor bur alle sammen som henger her btw? Fått med meg at Mikka bur på røros, men stort set ingen andre Hvaler/Fredrikstad --> Muligens befinner jeg meg en god del lengre vest snart... Forresten, er det bare meg, eller har aktiviteten på andre tråder enn kaféen og pixelstreeten gått merkbart ned etter at disse to kom for å bli? Syns det går lengre og lengre tid mellom hver gang det blir postet nye prosjekter her Helt enig! Fortsetter det sånn så er jeg redd for at denne tråden er dødsdømt Går på Oslo Katedralskole ("Katta")...Hey, bor rett i nabolaget til katta! ...og 15-åringer har tydeligvis ikke helt forstått enda hva som er sxy og ikke. Husk at vi var sånn en gang vi og Men uansett; det jeg sier til dama er at går det fort å ta det av, så er det det samme hva hun har på seg Thongs er faktisk penere en ingenting. Si hva dere vil.Er enig i at det visuelt sett er bedre med noe som skjuler litt. Men da heller jeg mer mot miniskjørt med ingenting under, eller dama mi i kammo bokse, og ingenting annet. Da drar hun meg fort vekk fra pc'n (Traff dama i militæret) Noen som vet hvor polert er? Skulle hatt noen ord med han på MSN... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Aner ikke hvor han har gjort av seg! hadde et PS spørsmål til han, men han er jo pålogga Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Aner ikke hvor han har gjort av seg! hadde et PS spørsmål til han, men han er jo pålogga Har svinet blokkert meg?! Hos meg er han ikke logget på Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Jeg er ikke pålogget hos noen! Men hos meg står statusen til vanlig "Pålogget". *søke forumet etter lignende problem* EDIT: Bare hjelp meg om dere vil. Endret 20. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 MSN til PC har klikka!!!! men jeg fant ut av det jeg lurte på da... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 MSN til PC har klikka!!!! men jeg fant ut av det jeg lurte på da... MAO: Online24/7PS-HOTLINE har tekniske problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå