N* Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hva er ACID2? no lignende SVG? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hva er ACID2? no lignende SVG? ACID 2 er (som det står beskrevet i detalj hos WaSP) en test for å demonstrere om en nettleser tolker webstandardene riktig eller ei. Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 finnes det en nettleser som viser det riktig egentlig? ingen av de jeg har gjorde det. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Rekk opp hånda de som er lei av fanatikere. *rekke opp* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Domodyret: Huh? I sammenheng med hvilket innlegg? Og hvordan er det relevant? Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 jeg fikk 5/5 poeng på de fire første vanskelighetsgradene i denne testen på den siste klare jeg ingen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) *Teste seg selv*. Tror nok ikke jeg kan så mye actionscripting, men det skader jo ikke å prøve. Ahh... Så bare på linken og trodde det var actionscripting det var snakk om... Fargekoder suger jeg greit i Endret 11. april 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 det er en tutorial til actionscript ja. men det var "spillet" jeg tenkte på da :!: der du skal gjette fargekoden. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Tror ikke jeg tør å prøve, er grønn på fargekoder Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Domodyret: Huh? I sammenheng med hvilket innlegg? Og hvordan er det relevant? Det er relevant pga. alle browser- og linux-fanatikerne. Er så lei dem. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Domodyret: Huh? I sammenheng med hvilket innlegg? Og hvordan er det relevant? Det er relevant pga. alle browser- og linux-fanatikerne. Er så lei dem. Utdyp det litt, vær så snill. Mener du at du er lei av at folk er glad for at ACID2-testen har kommet ut, sånn at vi får se hvilke nettlesere som støtter standardene best? ACID2-testen kommer også helt sikkert til å føre til at de nettleserene som ikke scorer så veldig høyt på testen får litt oppdateringer her og der, og det er jo bare positivt! Hvorfor er du lei av at folk er glad for at man endelig, etter mange års venting, ser fremgang i utviklingen av webstandardintegrering? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Har makket en stund med å lage nytt design til siden min nå. Har kommet frem til dette. Fikk god hjelp fra SirIce til å velge farger også. Takk Henrik Nå, hva synest folket? edit: feil link.. Endret 11. april 2005 av Equerm Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nja, alt for likt HW.NO sitt forum skin. Ny link da please Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nja, alt for likt HW.NO sitt forum skin.Ny link da please Ja er ganske pent det Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 tror jeg har begynt å skjønne dette div tag tingene... kan noen se på denne filen jeg har skrevet i full fart? Er jeg hvertfall inne på noe? (bruker bare intern css tekst her) hr_test.htm Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Utdyp det litt, vær så snill. Nei, nei og nei. Jeg mente ikke noe i forhold til posting før meg, er bare generelt lei. Jeg mener folk som kunne har "Firefox > *" i hodet, med Opera-fans er det ikke så stor fanatisk-andel etter det jeg har opplevd. Også mente jeg de som stadig sier "M$ sucks!" uten å kunne backe det opp. De som også skriker "XHTML!" høyt uten å vite hvorfor, ligger også i listen min. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 JavaScript is not the devils plaything ...og ikke minst Web Forms 2.0! Det var jaggu på tide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå