Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 er dette et greit design?siden Et ord: Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 utenom fargevalget da.. Utenom fargevalget var det ikke noe design. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Spenstige farger, rosa'en var ikke helt patent, men bortsett fra det syns jeg det har potensiale. Er vanskelig å blande 3+ farger uten at det ser stygt ut, men du har noe på gang her Endret 9. april 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Er dårlig på headere og sånt.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Den eneste fargen jeg ikke likte var rosa fargen. De andre var kule og gav liv til siden "Headeren" (heh) var ikke noe å snakke hjem om. Kanskje du er dårlig, men det er bare å øve vet du Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Den grønne var alt for gusjegrønn, eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Doffar, ta mitt råd og behold alle fargene utenom den rosa Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nå har jeg tatt vekk den rosa fargen. Ser fargevalget bedre ut nå? God natt folkens. Agnes kaller. Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 mye bedre! fiks litt mer på den og lag en egen tråd Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ingen av fargene som var noe fine egentlig, men ikke alle som var direkte grusomme heller, men den mørkeste grønnfargen hadde jeg fjerna på sekundet. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Fargene funker de. Hadde vært bedre om du bytta ut den ene blåe med en annen nyanse grønn, sånn at du får en gradient oppover der. Slik at det blir mørkere og mørkere mot toppen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 er dette et greit design?siden Synst egentlig det ble pent i sin enkelhet jeg Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 For mye hvitt og jeg fikk en paintfølelse av den headeren Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 For mye hvitt og jeg fikk en paintfølelse av den headeren Det enkle er ofte det beste vet du. Lagde den bare for å ha noe der. For mye hvitt rundt eller mener du der teksten står? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg mener at det blir for mye når selve bakgrunnen er hvit og når bakgrunnen til teksten er hvit. Kan være fordi du ikke har noe skikkelig skille mellom Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ble det bedre nå?Siden Likte ikke den hvite hoveren i menyen. Du burde lage til en bakgrunnsfarge også Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Ble det bedre nå?Siden Likte ikke den hvite hoveren i menyen. Du burde lage til en bakgrunnsfarge også Istedenfor hvit hover? Men hva var best av de hoverne: de på de to menuboksene opp eller de to nede?(med eller uten ><)? Endret 10. april 2005 av Doffar Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 nå begynner det å bli litt pent faktisk. Men header står ikke helt i stil med resten! Jeg ville prøcd å få fargene ifra header over i siden, behagelige farger... >< er bare dumt Den hvite synes jeg er grei men kansje en annen farge på main feltet sidend du har hvit stripe rundt? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ble det bedre nå?Siden Likte ikke den hvite hoveren i menyen. Du burde lage til en bakgrunnsfarge også Istedenfor hvit hover? Men hva var best av de hoverne: de på de to menuboksene opp eller de to nede?(med eller uten ><)? Den uten >< synst jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå