Equerm Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Passer desse fargene sammen? Kunne det blitt bra som bakgrunn på en side? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Passer desse fargene sammen? Kunne det blitt bra som bakgrunn på en side? Kort svar: nei. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Passer desse fargene sammen? Kunne det blitt bra som bakgrunn på en side? Kort svar: nei. Hehe, ok. Tenkte egentlig det jeg også men ville spør hva andre syntes *slette bilde* Lenke til kommentar
resol Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fikk gavepapir feeling av bakgrunnen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fikk gavepapir feeling av bakgrunnen Hehe, det var det første som poppet opp i hodet mitt også Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 fikk bare vondt i øya jeg! Alt for intenst.... Noen tips til hva man bør tenke på når man skal lage bakgrund el? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Noen tips til hva man bør tenke på når man skal lage bakgrund el? Veldig godt spørsmål, jeg bruker alltid å slite med bakgrunnen på sidene mine Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Man bør tenke på at fargene passer sammen Lenke til kommentar
resol Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 en bakgrunn bør helst blinke, helst bruke gul og rød mest mulig! pølsebu Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tenk mute, svakt, bakgrunnen skal jo være noe som ligger bak. Selv har jeg aldri laget noen bakgrunn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Domodyret: Hvorfor har du aldri laget noen bakgrunn? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vet ikke, har ikke helt lært meg kunsten å lage repeatable bakgrunner, så jeg bruker for det meste fargekoder, I guess. Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vet ikke, har ikke helt lært meg kunsten å lage repeatable bakgrunner, så jeg bruker for det meste fargekoder, I guess. ikke jeg heller. men hvis jeg skal ha bakgrunn finner jeg en herfra og endrer fargene. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nja, Squidfingers er greit til personlige sider, men når du skal gjøre side for noen, så syns jeg det er upassende. Samme gjelder bilder ifra free-sites. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hallo folkens. Har litt problemer med css-en til en side. Jeg har laget en div[menu] som skal strekke seg helt med til footer. Jeg får ikke det til. Noen som vet?? siden css Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hmm, høres ut som http://www.alistapart.com/articles/fauxcolumns/ Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 er dette et greit design? siden Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kort og godt; nei. Fæleste fargevalget jeg har sett på lenge :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå